תקשורת ומדיה

גיא לרר מילא סקר על עצמו: האם הוא אמין?

מגיש הצינור קיבל סקר למילוי בנושא פרסומיו על תנובה והשיב: "כל תורת המניפולציה על רגל אחת. אם אתם חושבים שתנובה אשמה בעליות תאלצו לצלוח 12 אופציות אחרות. וגם אז, ״חברות החלב״. אח״כ הם ידליפו את הסקר ויגידו שהציבור לא רואה בתנובה אחראית"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
הפתעה גדולה חיכתה היום (רביעי) למגיש תכנית הצינור ברשת 13, גיא לרר, שקיבלת למלא סקר אינטרנטי. על עצמו, הוא פנה לעוקביו בטוויטר וביקש מהם: "בואו נמלא אותו יחד" והציג בפניהם את השאלות שנשאלו.
לרר תהה: "למי יכול להיות עניין כל כך גדול בי? מממ כנראה שזה קשור לעליית המחירים של מוצרי החלב" והציג את השאלה: "איפה נחשפתם, ראיתם או שמעתם על פרסומיו של גיא לרר בנושא התייקרות מחירי מוצרי  החלב שאינם בפיקוח?".
 
לאחר מכן כתב המגיש: "אההה אז תגידו תנובה", מכשהופיעה לו השאלה: "למיטב ידיעתכם, מה היה המסר או המסרים של הפרסומים של גיא לרר אודות תנובה", כשבין היתר הופיעו האפשריות: "העלתה מחירים בגלל עליית מחירי החלב הגולמי", "העלתה מחירים בצורה מוגזמת", "להמנע מלקנות את מוצרי תנובה", "תנובה יכלה להמנע מחלוקת דיבידנדים" ו"להחרים את תנובה".
הופיעה גם שאלה "מה אתם יודעים או זוכרים על פרסומי של גיא לרר אודות עליית מחירי מוצרי החלב שאינם בפיקוח", לרר השיב להם בתשובה: "תנובה היא חברה סינית שלקחה 300 מיליון שקל דיבידנד רק השנה ומבקשת מאיתנו לממן את זה".

לסיום כתב: "בואו נגיע לתכלס", כנשאל על העלאת מחירי מוצרי החלב שאינם בפיקוח. לאחר מכן הוסיף: "כאיש אמין, אני חייב להגיד את האמת", כשהשאלה תהתה על מידת אמינותו. לסיום כתב: "וברצינות. תראו את השאלה הזו והתשובות. כל תורת המניפולציה על רגל אחת. אם אתם חושבים שתנובה אשמה בעליות תאלצו לצלוח 12 אופציות אחרות. וגם אז, ״חברות החלב״. אח״כ הם ידליפו את הסקר ויגידו שהציבור לא רואה בתנובה אחראית ואיזה עיתון שפיטר חצי מעובדיו יעשה מזה כותרת כי אין משהו אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה