תקשורת ומדיה

נטלי דדון מתפוצצת: "צריך להפוך את העולם"

נטלי דדון התייחסה לחטיפת גופתו של טירן פרו על ידי חמושים בג'נין: "בואו תסבירו לי רוע כזה. להפוך עולם ולהחזיר אותו הביתה. את כל הבנים שלנו"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
שני פיגועים קשים ומשולבים התרחשו הבוקר (רביעי) בירושלים כאשר בפיגוע הראשון שהתרחש בכניסה לעיר בו התפוצצו אופניים ממולכדות, נפצעו 14 בני אדם ומותו של אחד הפצועים נקבע מאוחר יותר בבית החולים, ובפיגוע נוסף בשכונת רמות שבעיר נפצעו שלושה נוספים, נכון לשעה זו, כאשר גם הפיגוע השני התרחש על ידי אופניים ממולכדות. במשטרה מזהירים כי ישנו חשד למטענים נוספים שמוטמנים בעיר ועל האזרחים להיות ערניים.
בנוסף, דובר צה"ל התיר הבוקר לפרסום כי מחבלים בג׳נין חטפו את גופתו של צעיר ישראלי ומחזיקים בה. ישראל לוחצת על הרשות הפלסטינית להחזיר לאלתר את הגופה לישראל. ההרוג הוא טירן פרו, צעיר דרוזי בן 18 מדליית אל כרמל שנכנס לאזור ג׳נין, נפצע אנושות בתאונת דרכים, פונה לבית חולים בג׳נין ומת, ומשם נחטפה גופתו.
מי שלא נשארה אדישה למצב היא נטלי דדון, שהעלתה סדרת סטורים זועמת וכאובה לחשבון האינסטגרם שלה. תחילה כתבה דדון על חטיפתו של טירן פרו: "גאד התעוררנו ליום קשוח. להפוך עולם ולהחזיר אותו הביתה. את כל הבנים שלנו!!!"
בסטורי נוסף כתבה: ״לוחמי החופש״ פעלו הלילה בתוך ג'נין, הגיעו לבית חולים ולעיני ההורים ניתקו פצוע , אזרח דרוזי ישראלי, ממכונות ההחייאה ופשוט חטפו אותו. ארגוני זכויות האדם מקימים מחאה ברגעים אלו ממש! #לא_באמת. בואו תסבירו לי רוע כזה!". בהמשך העלתה סטורים מהפיגועים הקטלניים בירושלים: "ירושלים תחת מתקפה", כתבה דדון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה