תקשורת ומדיה

חצרוני בדיליי על אביב אלוש: "נחזיר את עודפי היהדות למרוקו"

אמיר חצרוני נזכר באיחור קל להגיב על דעתו של אביב אלוש באשר לחגיגות ליל הקדושים בארץ. זה מה שהיה לו להגיד בנושא למרות שהנושא כבר עזב את השיח הציבורי
מערכת ice |  5
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
אמיר חצרוני מוכר בשל האמירות הקיצוניות שלו ברשתות החברתיות ולאחרונה התבטא נגד רבים, דוגמת שרת התחבורה מרב מיכאלי, מאיה ג'ריס ועוד. כעת, באיחור קל חצרוני מגיב לדבריו של אביב אלוש בנוגע לחגיגות ליל כל הקדושים בארץ.
כזכור, ליל כל הקדושים (או האלווין) הוא חג לועזי במסגרתו נהוג להתחפש ולאסוף ממתקים מבתים שכנים. במילים אחרות מדובר בחג שמותאם בדיוק לילדים ובהתאם לכך הטרנד הגיע בשנים האחרונות גם לארץ וזאת גם לאור האהבה של וההזדהות של הקהילה עם חג שיש בו תחפושות, בדומה לחג הפורים. 
יחד עם זאת, יש אלו שדאגו גם להביע את דעתם בנושא, דוגמת השחקן אביב אלוש, שביקש לומר כי עדיין מדובר בחג נוצרי שמנציח קדושים נוצריים שפשעו נגד העם היהודי בגולה. דבריו זכו להזדהות גדולה אך כמובן גם לביקורת
כעת, כמעט שבוע אחרי ששככה הסערה הזו, חצרוני נזכר להגיב לאלוש וכך כתב בציוץ חדש: "עם סבתא יהודיה מהמערה בהרי האטלס ונתנו להם דרכון ישראלי ודירת עמידר? זה מה שיוצא מהם אחרי שני דורות. כולי תקווה שכל הסדר שלום סופי ומוחלט עם הפלסתינאים, שיכלול זכות שיבה, יוודא שהשיבה תהיה הדדית ונחזיר את עודפי היהדות למרוקו". 
אין ספק כלל כי דבריו של חצרוני נגועים בגזענות ואין זה ברור מדוע החליט להיזכר בשלב כה מאוחר להגיב על נושא שכבר אינו כה רלוונטי. כמו כן, טרם ברור אם אלוש ראה והגיב על הדברים הללו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הגעתי למסקנה
    א.מ 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום להחזיר עודפים בחזרה למרוקו חזר חצרוני ליוון , אותה יוון שממנה נשלחו יהודים למחנות ריכוז ...
    סגור
  • 4.
    תעוף מפה כבר, חלאס מיצינו את השטיות האלה (ל"ת)
    צ'ארלי וחצי 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    בן אדם לא שפוי פרופסור לטימטום (ל"ת)
    הדסה 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    דפוק
    יותם 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אנטישמי -לשלול לו אזרחות.
    סגור
  • 1.
    ליל כל הדפוקים בראש
    עוגי 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יהודי אמיתי לא חוגג את החג המוזכר בכתבה ולא סילבסטר ולדעתי גם לא מימונה שהדביקו לה שם מכובס ( מימון , אמונה) ולא להתייחס ל 1 באפריל . מזל שהפסיקו את אחד במאי .
    סגור