תקשורת ומדיה
גיא לרר מחדש את המאבק בגל ההתייקרויות ומבקש עזרה
גיא לרר ממשיך במאבקו כנגד יוקר המחייה. הוא פונה לעורכי החדשות על מנת שלא יכנסו לאדישות גל ההתייקרויות של מוצרי המזון והצריכה ולתרום במאבק כנגד זה
"אחרי החגים" יגיע בשבוע הבא ואיתם ההתייקרויות הצפויות של מוצרי מזון וצריכה רבים. בניגוד לפעמים הקודמות, נראה כי גל ההתייקרויות עובר בשקט יחסי והכל בעקבות כמות האירועים הרודפים אותנו לאחרונה: הבחירות הקרבות, הפרעות ביהודה ושומרון ובירושלים, ההסכם עם לבנון. מדברים על הכול, רק לא על ההתייקרויות.
עוד ב-
"ועכשיו החלק החשוב: החברות הגדולות באמת (רוב המשק) שעדיין לא העלו יושבות ומחכות לראות אם הציבור חוזר לאדישותו. אם כן, אנחנו נראה ממש בקרוב גל התייקרויות ענק שיהפוך כל ביקור בסופר לסיוט", כך הסביר מדוע חשוב, דווקא עכשיו, להילחם בחברות המייקרות את המחירים. האם קריאתו של לרר תענה? האם הציבור, ייצא למחות על גל ההתייקרויות החדש?
היועצים האסטרטגים מחככים ידיהם בתאווה. שמעו לנו, זה הזמן: התקשורת שקועה במים הטריטוריאלים וברכילות פוליטית. חגים. לא יהיה מרד פסטה ולא טונה. זמן להעלות מחירים כי עם ישראל במלוא נמנומו. אז זהו, ממליץ להם לעיין בתגובות לפוסט בצינור (מצורף). נדמה לי שזה לא יגמר בלי מאבק - גם הפעם
— גיא לרר guy lerer (@guylerer) October 13, 2022
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.הישראלי אדיש כמו... על הכבישבלינטש 10/2022/18הגב לתגובה זו0 0אני מאוד מעריך את הכתב גיא לרר אך במדינה שלנו, רוב הישראלים לא יכשו כלום עם ההתיקרויות וישלמו ככל אשר יעלו. זה מזמן מזמן שהחברות מייקרות שוב ושוב בצורה האלגנטית והשקטה של הקטנת כמית המוצר. טבעול, למשל , מוכרת מוצרים במשקלים הזויים כמו 455 גרם,כרמית מוכרת הרבה זמן את השוקלד שלה במשקל 85 גרם. את ופלות האגו במשקל 110 גרם כשהמוצריצא לשוק הוא היה במשקל 200 גרם. חברות הביגלה שמכרו פעם במשקל 500, ו 600 גרם הורידו מזמן ל300 גרם או 350.וכן הרבה מאוד מוצרים שהחברות שינו את המשקל כלפי מטה כמובן בלי להוריד את המחיר.סגור
-
1.מחפש תשומיחרטטן 10/2022/14הגב לתגובה זו0 1קשקשןסגור