תקשורת ומדיה

גיא לרר מחדש את המאבק בגל ההתייקרויות ומבקש עזרה

גיא לרר ממשיך במאבקו כנגד יוקר המחייה. הוא פונה לעורכי החדשות על מנת שלא יכנסו לאדישות גל ההתייקרויות של מוצרי המזון והצריכה ולתרום במאבק כנגד זה
מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
"אחרי החגים" יגיע בשבוע הבא ואיתם ההתייקרויות הצפויות של מוצרי מזון וצריכה רבים. בניגוד לפעמים הקודמות, נראה כי גל ההתייקרויות עובר בשקט יחסי והכל בעקבות כמות האירועים הרודפים אותנו לאחרונה: הבחירות הקרבות, הפרעות ביהודה ושומרון ובירושלים, ההסכם עם לבנון. מדברים על הכול, רק לא על ההתייקרויות.
גיא לרר קורא לעורכי החדשות לצאת מהאדישות ולתת זמן מסך רב יותר לבעיה זו. "אנא תנו גם מעט, טיפה מקום, למסע הגזל המאורגן של מעמד הביניים" – כך כתב בציוץ בטוויטר. הוא מזהיר כי מדובר בגל התייקרויות שאם יעבור בשקט יביא אסון גל התייקרויות אפילו אגרסיבי הרבה יותר ומפנה לפוסט שכתב בפייסבוק.

"ועכשיו החלק החשוב: החברות הגדולות באמת (רוב המשק) שעדיין לא העלו יושבות ומחכות לראות אם הציבור חוזר לאדישותו. אם כן, אנחנו נראה ממש בקרוב גל התייקרויות ענק שיהפוך כל ביקור בסופר לסיוט", כך הסביר מדוע חשוב, דווקא עכשיו, להילחם בחברות המייקרות את המחירים. האם קריאתו של לרר תענה? האם הציבור, ייצא למחות על גל ההתייקרויות החדש?
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הישראלי אדיש כמו... על הכביש
    בלינטש 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאוד מעריך את הכתב גיא לרר אך במדינה שלנו, רוב הישראלים לא יכשו כלום עם ההתיקרויות וישלמו ככל אשר יעלו. זה מזמן מזמן שהחברות מייקרות שוב ושוב בצורה האלגנטית והשקטה של הקטנת כמית המוצר. טבעול, למשל , מוכרת מוצרים במשקלים הזויים כמו 455 גרם,כרמית מוכרת הרבה זמן את השוקלד שלה במשקל 85 גרם. את ופלות האגו במשקל 110 גרם כשהמוצריצא לשוק הוא היה במשקל 200 גרם. חברות הביגלה שמכרו פעם במשקל 500, ו 600 גרם הורידו מזמן ל300 גרם או 350.וכן הרבה מאוד מוצרים שהחברות שינו את המשקל כלפי מטה כמובן בלי להוריד את המחיר.
    סגור
  • 1.
    מחפש תשומי
    חרטטן 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קשקשן
    סגור