תקשורת ומדיה

המלחמה בין ערוץ 14 ליאיר לפיד עולה מדרגה

מועצת העיתונות והתקשורת בישראל מגיבה לאירוע אמש בו צלם ערוץ 14 עוכב כשעה וחצי בכניסה למסיבת העיתונאים שכינס אמש ראש הממשלה יאיר לפיד 
מערכת ice | 
נתי לנגרמן (צילום צילום מסך יוטיוב)
אתמול (רביעי) סיפרנו לכם כי במהלך מסיבת העיתונאים שקיים ראש הממשלה יאיר לפיד בו הודיע על אישור הסכם הגבול הימי, צלם ערוץ 14 עוכב על ידי עובדי משרד ראש הממשלה במשך כשעה וחצי ולא נכנס. נתי לנגרמן, הכתב המדיני של ערוץ 14, שנכח באירוע צייץ בטוויטר "במו עיניי ראיתי צלמים שהגיעו אחריו ונכנסו לפניו. ממה הם מפחדים?
על האירוע הזה מועצת העיתונות והתקשורת בישראל הגיבה. "מועצת העיתונות קוראת לכל משרדי הממשלה ובראשם משרד ראש הממשלה לנהוג בכל צוות תקשורת וצלמים עמו המגיעים לסיקור אירועים בדרך שווה", כך רשמה בהודעתה וביקש מדוברי ראש הממשלה לבדוק את האירוע.

"אנו קוראים לדוברי לשכת ראש הממשלה לבדוק האם אכן הצוות הזה נהג בצלם ערוץ 14 בדרך שונה מזאת שנהג לפי אחרים ולדבוק בעתיד בכל תרחיש במתווה של יחס שווה לכל צוות סיקור עיתונאי". על האירוע הגיבה מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית בערוץ "אנשיו של לפיד מנעו הערב כניסה של צוות חדשות 14 למסיבת העיתונאים. אם זו לא סתימת פיות, מה כן?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה