תקשורת ומדיה

דן מרגלית בקאמבק דרמטי: חוזר לישראל היום ממנו פוטר

לאחר שהעורך הקודם, בועז ביסמוט, פיטר אותו תקופה קצרה לאחר כניסתו, העיתונאי דן מרגלית חוזר לאחר חמש שנים לעיתון "ישראל היום"
מערכת ice |  5
דן מרגלית (צילום ויקיפדיה/רועי כ"ץ)
העיתונאי הוותיק, דן מרגלית, סוגר מעגל לאחר הפיטורים המתוקשרים שעבר אי שם בשנת 2017, וחוזר לכתוב במערכת "ישראל היום". הדבר נעשה מאחורי הקלעים באופן שקט, ומרגלית יכתוב מדי חודש טורים.
עד כה התפרסמו 4 טורים: שניים בחודש אוגוסט ושניים בחודש ספטמבר. בישראל היום אישרו את הדברים ומסרו כי מרגלית כותב בעיתון.
נזכיר: מרגלית, בן ה-84, עזב בשנת 2007 את עבודתו בעיתון "מעריב" והפך להיות לאחד הכתבים המרכזיים של העיתון החדש שנפתח אז "ישראל היום". לאחר עשור, ביוני 2017, פוטר מרגלית על ידי העורך הראשי דאז, בועז ביסמוט.
מרגלית ביקר את ההחלטה ואף שייך אותה לקשריו של ביסמוט והעיתון עם נתניהו: "פרנסתי נפלה על הגנת חופש הדיבור", כתב בחשבון הטוויטר שלו, "בועז ביסמוט שטס עתה עם ביבי פיטר אותי מישראל היום. זה לא כלכלי כי לא הציע לי להפחית משכרי. אני גא וגם עצוב".
על פיטוריו הגיבו רבים. בן כספית כתב על כך: "מוסר השכל: מי שהולך לישון עם ביסמוטים, קם עם פשפשים", וגם ח"כ עומר בר לב: "פיטורים כואבים בכל גיל ואני מחבב מרחוק ומקרוב את דן,זה כואב פי כמה כשמדובר באירוע שהוא חלק ממגמה לה אחראים משפ' נתניהו וספיחיהם". פיטוריו של מרגלית הגיעו תקופה קצרה לאחר כניסתו של ביסמוט לתפקיד העורך הראשי.
בינואר השנה, הודיעו בישראל היום על עזיבתו של בועז ביסמוט מתפקיד העורך הראשי. לאחר כחודש וחצי, מינתה בעלת השליטה בעיתון, מרים אדלסון, את עומר לחמנוביץ' כמ"מ ואחר כעורך הראשי הקבוע - דבר שהוביל לשורה של שינויים בצמרת העיתון. עתה, לאחר עזיבתו של ביסמוט, נפתח הפתח להשיב את דן מרגלית שחזר לכתוב באופן מסודר לעיתון, כמה טורים בחודש.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בר לב בזמן שאתה עף מהכנסת בן גביר זוכה לתמיכת הציבור. כ
    שובל 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בר לב בזמן שאתה עף מהכנסת בן גביר זוכה לתמיכת הציבור. כמה התנשאות!
    סגור
  • 3.
    למה לא הזכרתם שהוא תקף מינית??
    הדר 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הרי בגלל זה הוא פוטר מהארץ! איזה זיכרון קצר יש לאנשים, לא יאומן
    סגור
  • אונס של מי בדיוק
    איריס 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את מי בדיוק בגיל 80דן מרגלית אנס מישהי ולא דיברו על זה נו באמת אין לכם עוד פייק ניוז משהו לא נמאס לכם מי שאתם כותבים פייק ניוז
    סגור
  • 2.
    ברוךהחוזר הביתה
    יוסי 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לדן מרגלית ברוך שובך הביתה ומאחלים הצלחה ונשמח לקרוא את הכתבות שלך ללא פן פוליטי וחדל הכפשות חדל ניגוח בשני המחנות אלא פרסום אמת
    סגור
  • 1.
    אנס חטוב לו
    חי 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בושה !!!
    סגור