תקשורת ומדיה

לאחר התקלה: שידורי גל"צ וגלגלצ חזרו לשגרה

אחרי שתקלת ענק גררה עצירה מוחלטת של לוח השידורים גם בגלי צה"ל וגם בגלגלצ, תדרי התחנה הצבאית חזרו לפעילות רגילה
מערכת ice | 
גלצ (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לאחר יותר משעה של כשלים בשידור ובהאזנה לתדרי התחנה הצבאית ביפו, הושגה שליטה על האירוע והשידורים הסדירים להיום חזרו לפי הלוח המוכר.
מאזיני גל"צ וגלגלצ הכעידו בשעו הבוקר על תקלות בשידורי התחנה החיים המועברים מיפו. בשעה שהתרחשה התקלה היו אמורות להיות משודרות בשתי התחנות במקביל - מדינה בדרך עם עומר גפן בגלגצ, ותוכנית בוקר חמישי בגלי צה"ל, בהגשת אילנה דיין.
במקום מערכת השידורים הרגילה, בשני התדרים אליהם משדרת התחנה הצבאית את השידור הסדיר, ובשניהם מושמעים כרגע שירים ברצף כאשר מדי פעם מושמע הסבר קצר לטובת המצטרפים, "אתם מאזינים לגל''צ, מיד נחזור למתכונת השידורים הרגילה".
מדובר במקרה חריג מאוד בתחנה כאשר מלבד קריסה של מערכת השידורים, גם מערכת הגיבוי לא פועלת למעשה, ובתחנה נאלצו להשבית את השידורים ולעבור להשמעת רצועות מוזיקה רציפות כאמור.
ברשת החלו בינתיים שאלות המאזינים המופתעים, "מה קרה לתדר של גלצ וגלגלצ? לא ניתן להאזין לתחנה הצבאית". נוסף על כך, גם אתר התחנה נפל למספר דקות וחזר לפעול. 
מטעם התחנה נמסר כי, "בחצי השעה האחרונה חלים שיבושים בשידורי גל״צ וגלגלצ בשל תקלה טכנית. התקלה נבדקת כעת ומטופלת במהירות האפשרית. גלי צה״ל וגלגלצ מתנצלות בפני המאזינים ופועלות, כאמור, להשבת השידורים הרגילים במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה