תקשורת ומדיה

סיוון כהן מזהירה: "אתם לא מבינים באיזה צרה אנחנו"

סיוון כהן חוששת מהמצב בישראל על רקע הפיגוע בחולון: "צריך להטריד אותנו יותר מכל פיגוע אחר כי היה לו אישור שהייה. יש תסיסה רצינית ברשות הפלסטינית, והמצב בשטח שם מביא לכך שאנשים, שבעבר לא נחשבו לשהידים בפוטנציה, היום הם פצצות מתקתקות"
מערכת ice |  1
סיוון כהן, העיתונאית ומגישת התכנית "בכל כלול" ברשת 13, העלתה אתמול (רביעי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מביעה חשש גדול מהמצב הביטחוני בישראל, זאת על רקע הפיגוע המזעזע בחולון, בו נרצחה שולמית רחל עובדיה ז"ל על ידי מוסא סרסור שמאוחר יותר התאבד וגופתו נמצאה ברחוב דיזנגוף שבתל אביב.
סיוון כהן אמרה: "אתם לא מבינים באיזה צרה אנחנו. הפיגוע של המחבל הנתעב הזה בחולון, שרצח באכזריות אישה בת 85, צריך להטריד אותנו יותר מכל פיגוע אחר. אתם יודעים למה? כי היה לו אישור שהייה, אישור עבודה בתוקף בישראל. בשבועיים האחרונים הוא עורר את חשדם גם של אנשים שהביאו אותו לחקירה של השב"כ, שוטרים ופקח עירוני וגם בתקרית נוספת ובכל פעם שחררו אותו".
כהן הוסיפה: "וזו הבעיה הכי גדולה שלנו, יש תסיסה רצינית ברשות הפלסטינית, והמצב בשטח שם מביא לכך שאנשים, שבעבר לא נחשבו לשהידים בפוטנציה, היום הם פצצות מתקתקות והבעיה שלנו היא עם הרשות הפלסטינית, עם אבו מאזן, עם כל מה שקורה שם. עזבו את חמאס, זה כבר ברור, זה כבר נהיה בעיה משנית. המעגל של האנשים שמוכנים לבצע פיגועים בישראל ושל אותו שהידים מתרחב מאוד וזו צרה צרורה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהיר לפיד פגע מדיני..ביטחוני..כלכלי .. (ל"ת)
    רני 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור