תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני מזהיר: "אל תשכחו להשתמש בקונדום תקין"

ברקע סערת הדר מוכתר וחגי תשרי המתקרבים, אמיר חצרוני מפרסם ציוץ נוסף המגולל את דעתו על הבאת ילדים, ומעניק טיפ לעוקבים, "משפחות עם ילדים אומללות בחזקה"
מערכת ice |  3
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
פרופסור אמיר חצרוני שידוע בהתבטאויות הקשות והשנויות במחלוקת שלו, יוצא היום שוב בציוץ התואם את רוח העמוד הסוער שלו כשהוא מאחד את ענייני האקטואליה ברקע האירועים האחרונים בכותרות, וחגי תשרי הנמצאים מעבר לפינה, אמיר חצרוני יוצא שוב באזהרה המוכרת שלו 
חצרוני צייץ, "עוד מעט יגיעו החגים. נפגוש את ההורים והסבים והדודים. נאכל קרפיון. נעשה על האש ב"יער" בן שמן. דווקא עכשיו חשוב לזכור ולהזכיר שכל המשפחות אומללות בדרך זו או אחרת, אבל משפחות עם ילדים אומללות בחזקה".
את הציוץ סיים חצרוני באזהרה שכבר השמיע בעבר לעוקביו, אל תשכחו להשתמש בקונדום תקין - שלא תשלמו 21 שנה מזונות ליאיר נתניהו או הדר מוכתר!"
לפני שבוע וחצי חצרוני  התייחס במקרה נוסף להדר מוכתר וכתב: "אבא של הדר מוכתר מהצד העיראקי לא היה מיליונר. כנראה גם לא יהיה. הוא "בין עבודות" (ככה קוראים למובטלים?) אם כי בזכות הבת האוהבת יש לו ג'וב בחברת הסטארט אפ שהיא מקימה - על חשבון מענק ממשרד המדע. מאידך, הסבא רבא האשכנזי מהצד של האמא, ישראל ירדני, דווקא היה טייקון קרקעות ברעננה".
עוד הוסיף: "אתר האינטרנט של עיריית רעננה מספר בגאווה איך אותו ישראל ירדני (אבא של סבא של הדר מוכתר) קיבל 2.5 דונם בחינם מהברון רוטשילד, קנה 14 דונם פרדס מקיבוץ, וגם "רכש באובססיביות" אדמות של ערבים שלצערם הרב גורשו בנאכבה לשטחים (היכן שהנינה שלו רוצה "לבנות באטרף")".
לסיום כתב: "למה כל הקרקעות ברעננה הותירו את הדר בלי דירה משל עצמה? כנראה רק היא יודעת, אם כי ייתכן שהנטייה המשפחתית להביא לעולם טונות של ילדים (לסבא רבא היו לא פחות מתשעה!) דיללה את הנדל"ן. זה מה שקורה כשלא שמים קונדום. והנה אילן היוחסין המשפחתי שמגיע עד הדר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבל שלא אמרו את זה להורים שלו (ל"ת)
    יוני 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • הפרופ'
    אזרחית 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיש הזוי ברמה גבוהה!!!!!
    סגור
  • 1.
    קונדום
    חריטו 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכי מצער זה שההורים שלך לא השתמשו בקונדום , אולי נקרע לאבא שלך
    סגור