תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 מתפוצצת: "אנשים מצפים ממני לזמינות 24/7?"

כתבת הרווחה של מערכת החדשות טענה באינסטגרם שלה: "זה רק אני או שיותר ויותר אנשים מצפים לזמינות? השתגעתי?"
מערכת ice |  4
מיכל פעילן (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
עיתונאית חדשות 12 מיכל פעילן כבר לא עומדת בעומס של העוקבים ושל הצופים האדוקים בתחקירים שלה? באינסטגרם שלה, העלתה היום (רביעי) סטורי בו היא מדברת על הפניות שהיא מקבלת לאחרונה.
פעילן כתבה לעוקבים שלה: "אתמול באחת בלילה כתבה לי אמא שקיצרו לבן שלה את יום הלימודים שהיא רוצה שאעשה כתבה, היום בשש בבוקר התקשר נכה שלא עושים לו את ההנחה הנדרשת לדבריו בארנונה".

כאן החלה לצאת בהאשמות נגד הפניות של אותם אנשים וכתבה בתקיפות: "זה רק אני או שיותר ויותר אנשים מצפים לזמינות של 24/7 של הסביבה? השתגעתי?", אגב, רק בשבוע החולף היא כתבה על תפקידה ככתבת רווחה: "כשרציתי להיות כתבת רווחה, כתב בכיר בחדשות ניסה להסביר לי למה זה התפקיד הכי מתסכל שיש ושכדאי לי לכוון לדברים אחרים". 
ועוד הסבירה: "את נתקלת בכל אי הצדק שיש ואי אפשר לשנות שום דבר״. אבל אני דווקא רואה מציאות אחרת- קודם כל יש משמעות גדולה בעיניי לכך שמתנהל שיח על דברים שלא דיברו עליהם קודם וכמה כוח באמת יש בידיים"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האמת על מיכל פעילן
    עידן 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני כתבתי לה לא פעם בפייסבוק וביקשתי ממנה עזרה בנושא אישי כאוב. היא אפילו לא התייחסה בסירוב מנומס. רק אחרי שהתלוננתי עליה בפני מועצת הרשות השנייה היא עשתה טובה וכתבה לי בגסות ושיקרה שענתה לי בעבר. היא בן אדם שפל ומניפולטיבי שתופסת טרמפים על מצוקות מתוקשרות וסתם אנשים שהיא לא יכולה לנצל כדי לזכות בפרסים לא מעניינים אותה. היא חצופה ומתחזקת דימוי שקרי של לוחמת צדק כשבמציאות היא אטומה וערלת לב. צריך לפטר אותה ולמצות איתה את הדין!
    סגור
  • 2.
    פרגון
    ציפ 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את פשוט מדהימה. לא חייבת להיות זמינה 24/7 ומי שלא מבין זאת, זו בהחלט בעיה שלו. עוקבת אחרייך ונהנות מהכתבות שלך אותן את עושה ברגישות, כבוד ומקצועיות שנה טובה לך ולמשפחתך
    סגור
  • קשקוש!
    עידן 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא מדהימה ולא בטיח. היא שקרנית מניפולטיבית שמתעלמת באופן שיטתי וסדרתי מפניות של אנשים במצוקה. כל מה שהיא יודעת לעשות זה להביט באופן נוגה במסך ולרכב על מצוקות מתוקשרות כדי לקדם את עצמה. צריך לבעוט בה החוצה מהתקשורת
    סגור
  • 1.
    בכל עבודה
    ד 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל עבודה הדרישה לעבוד 24 שעות,אבל אין מה "לדאוג",התשובות כמו תמיד:,עבודה מאתגרת,אנחנו כמו משפחה,בית,ודןפקים אותנו ברמה שכבר אי אפשר לעבוד,ועדיףלברוח מהמעסיקים האלה
    סגור