תקשורת ומדיה

מה יודע טראמפ על חיי המין הסודיים של מקרון?

נשיא ארה"ב לשעבר התרברב כי הוא יודע פרטים אסורים על חיי המין של נשיא צרפת עמנואל מקרון. החדשות מגיעות לאחר שנחשף כי בין המסמכים שנתפסו על ידי סוכני ה-FBI במאר-א-לאגו מוקדם יותר החודש היה אחד שכותרתו "פריט 1a", שהיה מקוטלג כ"מידע לגבי נשיא צרפת"
מערכת ice | 
דונאלד טראמפ ועמנואל מקרון (צילום WHITE HOUSE)
נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התרברב שוב ושוב כי הוא יודע פרטים אסורים על חיי המין של נשיא צרפת עמנואל מקרון, כך על פי דיווח חדש. החדשות מגיעות לאחר שנחשף כי בין המסמכים שנתפסו על ידי סוכני ה-FBI באחוזתו של טראמפ, מאר-א-לאגו, מוקדם יותר החודש, היה אחד שכותרתו "פריט 1a", שהיה רשום כ"מידע לגבי נשיא צרפת".
תוכן המסמך שהוחרם אינו ידוע בשלב זה, אך שני מקורות הבקיאים בעניין אמרו ל"רולינג סטון" כי חייו האישיים של מקרון היוו נושא שריתק נשיא ארה"ב לשעבר לאורך השנים. המגזין דיווח כי טראמפ אף טען כי למד חלק מהפרטים על התנהלותו הפרטית של עמיתו הצרפתי מ"מודיעין" שראה או תודרך לגביו.
הטענות הללו - יחד עם תפיסת המסמך המסתורי "פריט 1a" מאחוזתו של טראמפ בפלורידה - הותירו לפי הדיווחים גורמים צרפתים ואמריקאים כאחד מתאמצים לברר מה בדיוק ידע הנשיא לשעבר על מקרון, כך דיווח הפרסום, בציטוט שני מקורות נוספים. השאלה העיקרית היא האם ייתכן שההתרברבות של טראמפ הייתה קשורה לפרצה אפשרית של הביטחון הלאומי, או שמא פשוט הייתה תוצר של רכילות דיפלומטית. אחד המקורות האנונימיים אמר שטראמפ לא שיתף הרבה פרטים בנוגע לידע הסודי שלו לכאורה על חיי האהבה של מקרון.
חייו האישיים של מקרון היו נושא לשיחה ברחבי העולם מאז בחירתו לנשיאות ב-2017. הבנקאי בן ה-44 שהפך לפוליטיקאי ב-2010 התחתן עם המורה לשעבר שלו בתיכון, בריז'יט, המבוגרת ממנו ב-25 שנים והיא גרושה אם לשלושה וסבתא לשבעה. טראמפ ואשתו מלניה בילו עם הזוג הראשון של צרפת במהלך ביקור ממלכתי בפריז ב-2017, שהגיע לשיאו במצעד יום הבסטיליה, שמאוד הרשים את נשיא ארה"ב דאז.
משרד המשפטים חשף ביום שני בהגשת בית המשפט כי החוקרים כבר בחנו את מטמון המסמכים שנלקחו במהלך הפשיטה על אחוזת פאלם ביץ' של טראמפ ב-8 באוגוסט. ההגשה פורסמה לציבור לאחר שעורכי הדין של טראמפ ביקשו משופט פדרלי למנות "מאסטר מיוחד" שיעבור על המסמכים כדי לזהות חומר חסוי.
ביום שני השבוע דווח כי משרד המשפטים "זיהה קבוצה מוגבלת של חומרים שעלולים להכיל מידע מיוחס לעורך דין-לקוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה