תקשורת ומדיה

פרויקטור הקורונה יציל את תנובה: מי יטפל בפרשת סנפרוסט

פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב, ולשעבר מנכ"ל משרד הבריאות ופרויקטור הקורונה, מונה היום (ב') לעמוד בראש ועדת בדיקה מקצועית, שתבחן את תהליכי הייצור ואבטחת האיכות במפעל סנפרוסט
מערכת ice | 
פרופ' רוני גמזו (צילום מסך קשת 12)
הוועדה אשר גמזו יעמוד בראשה, מונתה על ידי תנובה והיא תכלול צוות של אנשי מקצוע חיצוניים ופנימיים מדיסציפלינות שונות, לרבות מומחה אבטחת איכות בינלאומי, טכנולוגי מזון בכירים, מנהל מחלבת אלון תבור לשעבר, מנהל מפעל סנפרוסט ועוד. החברה עדכנה את משרד הבריאות על מינויו של פרופ' גמזו.
בשבוע האחרון נקטה תנובה שורת פעולות מיידיות שהטמעתן כבר החלה בהמשך לביקורת שביצע משרד הבריאות, וזאת על מנת להבטיח חזרה לשיווק כלל מוצרי סנפרוסט בהקדם. בין היתר בוצע איסוף וולונטרי של אריזות השעועית מהחנויות, וציבור הצרכנים הוזמן לקבל שוברי זיכוי על המוצרים שברשותו. במקביל החלה בדיקה חוזרת של כלל מוצרי השעועית במפעל שטרם יצאו לשיווק. החברה הודיעה עוד, כי לצד הכפלת כוח האדם במערך המיון הידני באופן מיידי, היא תרכוש ממיינות אופטיות נוספות בחודשים הקרובים.
מתנובה נמסר: "פרופ' גמזו, הוא אחד המומחים הבולטים במערכת הבריאות והינו אוטוריטה בניהול תהליכים בארגונים גדולים. ניסיונו הרב, יושרו, ועצמאותו המקצועית יסייעו לנו להמשיך ולהשתפר ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום המזון. יחד עם פרופ' גמזו, שותפים בבדיקה בסנפרוסט גם מומחים בינלאומיים בתחום אבטחת איכות וחקלאות. אנו נעמיד לרשות המומחים את כל האמצעים הדרושים, במטרה לגבש תהליכי עבודה לחזרת המפעל לפעילות מלאה, תוך עמידה בכל דרישות משרד הבריאות, מזעור אירועי איכות ויישום תהליכי ייצור בטוחים".
 
מפעל סנפרוסט הוא מהמתקדמים בתחומו בעולם בתחום הירקות הקפואים. המפעל אשר פועל במגדל העמק הוקם מפעל סנפרוסט הוא מהמתקדמים בעולם בתחום ייצור הירקות הקפואים. המפעל אשר פועל במגדל העמק הוקם בשנת 1970, הוא מבוסס על חקלאות מקומית, ועובדים בו כיום 270 עובדים, כולם תושבי הפריפריה. מדי שנה מיוצרות בסנפרוסט כ-25 מיליון אריזות ירקות קפואים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה