תקשורת ומדיה

זוכת האח הגדול מגיבה למתקפה נגדה: "מה את יודעת?"

תקווה גדעון, זוכת האח הגדול וכוכבת הריאליטי שהשתתפה בגולסטאריות יחד עם חברתה אורטל עמר, הגיבה למתקפה נגדה על כך שלא פרסמה הודעת תמיכה באורטל עמר: "בנוגע לחברה שאני? מאחלת לעצמי חברה בדיוק כמו שאני לחבריי. מה את יודעת? אל תעני לי"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
תקווה גדעון, זוכת האח הגדול וכוכבת הריאליטי שהשתתפה בגולסטאריות יחד עם חברתה אורטל עמר, העלתה היום (רביעי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא חושפת טוקבק נוזף שקיבלה על כך שלא הגיבה לפרשת ההקלטות של בן-אל תבורי.
בטוקבק שנכתב נגד גדעון נכתב: "אני בדרך כלל לא שולחת הודעות לסלב אבל אורטל צדקה שהיא אמרה שמגיע לך 0 בחברות! כנראה שאת באמת כזאת. בזמן שכל החברות שלך ושלה מגולסטאריות מעלות פוסטים ותומכות בה בכל מה שהיא עוברת את מתעלמת ומוחקת אותה. שמחה בשבילה שאת לא בחיים שלה. לא מגיע לה חברה כמוך!".
גדעון הגיבה: "התגובה הזאת היא התמצית של טוקבקיסטים בריוני המקלדת. אנשים שיוצרים לעצמם מציאות ומאמינה בה.  נכון לא העלתי פוסט אפילו לא סטורי. יותר מזה! אני ביקשתי ועדיין מבקשת לא לדבר איתי על הנושא הזה. לא כי אני לא תומכת באורטל, פשוט כי לא חשבתי שזה מה שיעזור".
 
גדעון הוסיפה: "תמכתי בה בזה ששמתי את מה שבנינו בצד ונסעתי אליה אתמול בלילה. שכל אחד יתמוך איך שהוא חושב לנכון. אני העדפתי לחבק, להקשיב ולנסות לגרום לה לחייך. כל אחד והדרך שלו. ובנוגע לחברה שאני? מאחלת לעצמי חברה בדיוק כמו שאני לחבריי. מה את יודעת? אל תעני לי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה