תקשורת ומדיה

אושרת קוטלר יכולה לחגוג? זו תרומת הענק שקיבלה

אחרי שביקשה מהציבור את העזרה בהקמת המפלגה החדשה, העיתונאית יכולה להיות מרוצה שעוד לפני סיום הזמן להגעה ליעד, נאספו למעלה מ-400 אלף שקל
מערכת ice |  4
אושרת קוטלר (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
אחרי הווידאו בו שברה שתיקה אחרי שנים ארוכות כדי לבקש סיוע במימון ההמונים לקמפיין הקמת המפלגה החדשה 'אומץ' בה היא אמורה לקחת חלק עם שמות מוכרים כמו אורלי וילנאי, אושרת קוטלר יכולה להיות מרוצה מאוד מכך שהיעד הושג בהצלחה.
400 אלף שקל היו היעד לגיוס ההמונים לו ביקשה קוטלר את עזרת הציבור ועד כה, נכון לכתיבה שורות אלה, נאספו כ-407 אלף שקל בסך הכל. קצת יותר מ-15 שעות לסיום ההתרמות. שלוש תומכים אגב תרמו את הסכום הגבוה ביותר של 2,750 שקל.

בהצעה לתורמים האפשריים נכתב: "כי חייבים להצביע! הבחירות הקרובות שיתקיימו, שנה אחרי שנכנסה לתפקידה, מה שכונה, בהרבה תקווה "ממשלת השינוי" יאופיינו בציבור הולך וגדל של אנשים – שהתייאשו מהשיטה והתייאשו מהפוליטיקאים והחליטו – פשוט לא להצביע. משבר הקורונה, על אופן הניהול שלו, על ההשלכות ארוכות הטווח שלו לחינוך, לכלכלה ולבריאות הותיר צלקת בליבם של רבים, שמרגישים שהממסד "בגד בהם". הקורונה, היא דוגמא מושלמת – לאופן הבעייתי, בו מנהלים משברים בישראל, היום זו מגיפה ומחר זו חלילה מלחמה".
הרעיון שעומד מאחורי המהלך: "מפלגה שמניחה בצד את הוויכוח הרגיל בין שמאל לימין, מפלגה שמורכבת מאנשי מקצוע שברור שאינם מחפשים סידור עבודה. מפלגה של אנשים בעלי ניסיון שמאמינים שחייבים לפעול להבראת החברה, החינוך והכלכלה, בצד כיבוד ללא פשרות של זכויות אזרח ואדם. מפלגה שתוביל מדיניות מאוזנת, אמינה ושקופה ומונגשת לציבור בתחומי הבריאות, החינוך, הרווחה והמשק ותפעל בנחישות, בתקיפות ובשקיפות בכל מישור אפשרי, על מנת להשיב את האמון האזרחי שנשחק ואבד, לקדם ולשפר את בריאותם ואיכות חייהם של כלל אזרחי ישראל תוך שמירה על עקרון זכויות הפרט וכללי האתיקה הרפואית, באמצעות עידוד וטיפוח של שיח ודיון מקצועי, מדעי וחברתי, בפתיחות, שקיפות, ובכבוד הדדי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי הדביל שתורם לשלישיה הנאלחת הזו (ל"ת)
    יאקי 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כסף הולך לכיס של אורלי ובעלה מהפרייארים שתרמו. (ל"ת)
    מומו 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מוכן לתרום לה את השתן שלי (ל"ת)
    רונן 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    שירוצו! מצויין כל קול שיישרף למחנה רל"ב יבורך! (ל"ת)
    דן 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור