תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר חושף: "שברון לב, בכיתי בלי הפסקה"

איך מתגברים על המכשול הראשון בקריירה? כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, משתף על המאבק שלו בתחילת הדרך המקצועית ואיך להקשיב לחדשות ברשת ב' הקפיץ אותו קדימה "זה המסר שלי לכם הנערים והנערות מהפריפריה: זה לא משנה מאיפה אתה בא, זה לא משנה כמה כסף היה להורים שלך"
מערכת ice |  7
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של אלמוג בוקר)
כתב חדשות 13 בדרום, אלמוג בוקר, מספר בפוסט מרגש באינסטגרם על תחילת דרכו בעולם התקשורת, ויוצא עם מסר מחזק "זה בידיים שלכם. תחשבו, תחלמו וצאו להגשים" לכל מי שמתקשה בתחום אותו הוא רוצה לכבוש ולהצליח בו.
בוקר, בן ה-43, החל את דרכו המקצועית לאחר שסיים תואר בתקשורת במכללת ספיר ועבודה ראשונה בעיתון "זמן הנגב" מבית מעריב. כתב חדשות 13 משתף על הפיילוט הראשון באולפן דרום - וזאת כמה ימים בלבד אחר שהתקבל לעבודה שם ככתב: "התרגשתי והגוף כולו רעד" שיתף בוקר על ההכנות הרבות שלו לפיילוט. אבל, לצערו, כמה דקות לאחר מכן, למרות שהרגיש שהוא מוכן, המנהל שלו הוציא אותו החוצה ואמר לו "יש בעיה". לדבר המנהל, בוקר "לא ממש מדבר בעברית".

"כל ההתרגשות המשמחת הפכה לשברון לב, בכיתי בלי הפסקה", שיתף בוקר את עוקביו, אולם הוא לא התייאש ולא מוותר על הביקורת אותה מיהר לחשוב שהיא נגדו אלא לקח אותה כביקורת בונה: "הבנתי שהמטרה היא לא לפגוע בי, אלא לעזור לי להיות טוב יותר". אז מה עושים? בוקר ישב מול הרדיו ופשוט הקשיב לחדשות ברשת ב' ולמגישים שנתנו לו השראה, צורת ההגייה, איפה נותנים דגש, והוא חזר אחריהם שוב ושוב וכעבור כמה שבועות כבר שידר כתבות, והשאר היסטוריה.
 
בוקר שגדל בבאר שבע, מסיים עם מסר לצעירים בפריפריה: "לא קיבלתי את זה בגלל העיניים היפות שלי, אלא בגלל שהאמנתי שאני יכול ועבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה. זה המסר שלי לכם הנערים והנערות מהפריפריה: זה לא משנה מאיפה אתה בא, זה לא משנה כמה כסף היה להורים שלך. זה בידיים שלכם. תחשבו, תחלמו וצאו להגשים".
 
אלמוג בוקר מוחלף בשידור. מן הארכיון
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בוקר- שפר את ההיגוי שלך.
    חי 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אומרים כביש ולא גביש. אומרים טבריה ולא דבריה אומרים צביה ולא דזביה אומרים תביעות ולא דביעות. תתחיל להתאמן ושיהיה בהצלחה. אומרים צביה ולא דזביה
    סגור
  • 6.
    פעם אהבתי את שדוריך היום הרמת את האף (ל"ת)
    רחל 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    אלמוג תתבייש
    מירב 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כתב מגעיל ואדם מגעיל יותר. עזר לאדם ערבי שפל רודף בצע לפרסם כתבה נגד יהודי שלא פגע באף אחד, לא גנב, ולא עשה רע. בוקר הקטן פירסם כתבה נגד היהודי כשזה מצולם מבלי לבקש אפילו תגובה מהיהודי, רק לשם השיימינג והאייטם. מאחלת לך שתעבור שיימינג בעבודה רק בגלל הגועל שפירסמת.
    סגור
  • 4.
    גדולה בגיל
    גם מהדרום 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה מעודדת. האם אתה חושב שהגיל סביב 45 50 יכול גם להיות העייתי ליישם את הרצונות של האדם תודה לדעתך
    סגור
  • 3.
    איש מתוק ומקסים! (ל"ת)
    אני 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 2.
    בוקר היה ונשאר בן אדם
    מנחם פרידמן 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    11 1
    היה ונשאר בן אדם גם שהמיקרופון ביד.
    סגור
  • 1.
    חצרוני בושה ליהודים
    פוקסי 08/2022/27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    האם חצרוני הוא משקף את החשיבה של מרץ הוא מרץץץץ
    סגור