תקשורת ומדיה

דנה וייס מתרגשת: "שיחה שכולנו חייבים לראות, בשבילו ועבורנו"

העיתונאית של חדשות 12 התרגשה מהראיון עם משה נוסבאום שסיפר על מחלת ה-ALS, גאולה אבן: "אם צריך היה עוד הוכחה איזה אדם נפלא משה נוסבאום, קיבלנו אותה הערב בראיון מפעים לדנה וייס. חכם, מקצוען, מפוכח ומלא בקסם אישי
מערכת ice | 
דנה וייס (צילום מסך קשת 12)
הראיון המקיף שקיימה דנה וייס עם משה נוסבאום, אחד הכתבים הוותיקים והמוערכים של חדשות 12 ששודר אמש (שבת), הצליח לרגש רבים. העיתונאי סיפר על המצב החדש בחייו לאחר שחלה ב-ALS וחשף את כל הסודות שנשמרו חודשים ארוכים.
מגישת מהדורת חדשות כאן 11 לשעבר גאולה אבן כתבה: "אם צריך היה עוד הוכחה איזה אדם נפלא משה נוסבאום, קיבלנו אותה הערב בראיון מפעים לדנה וייס. חכם, מקצוען, מפוכח ומלא בקסם אישי. ושאפו לדנה שהטיבה להביא את כל זה למרק".
 
גדעון אלון כתב: "הכתבה של דנה וייס על משה נוסבאום היתה מרגשת ונוגעת ללב. נוסבאום דיבר בצורה מפוכחת על המחלה הקשה לקה ועורר הרבה הערכה והזדהות על מאבקו האמיץ. בעיקר הרשים אותי המשפט ״אינני רוצה לשרוד - אני רוצה לחיות״. אני מכיר את נוסבאום מאס שהיה כתב לענייני משטרה בקול ישראל ומאחל לו רק טוב!".

וייס עצמה, שראיינה אותו, כתבה: "בדרך שלו בקצב שלו. הערב השיחה שכולנו חייבים לראות. בשבילו ועבורנו".  העיתונאית סימה קדמון הוסיפה: "למעסיקים של נוסבאום בחדשות 12: אל תגידו לו די. כולנו נוסי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה