תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני לועג לאושיית הרשת: "עוגיה ציונית"

הפרופסור השנוי במחלוקת בשל דעותיו האנטי ציוניות, נתקל ב"וידוי" של פעיל הרשת הערבי-ישראלי שדוגל בציונות ולעג לו, "הערבי הטוב, כל הגויים משוכנעים שערבים בישראל חולמים לשרת בגולני"
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני (צילום באדיבות המצולם)
הפרופסור אמיר חצרוני נתקל בפוסט שטותי של פעיל הרשת הערבי ישראלי יוסף חדד, ויצא למתקפה נגד התופעה שמנסה חדד להוביל - ערבים ישראלים "ציוניים" שתומכים בקיומה של ישראל כמדינה יהודית.
חדאד פרסם באינסטגרם סטורי "דרמטי" בו שיתף את עוקביו בוידוי. הפרט שחשף היה האהבה שלו לערגליות תות, עוגיה מוכרת של אוסם שגם לישראלים לא ברור למה הם אוהבים אותה.
חצרוני בחר לשתף את הוידוי החושפני וגם להפוך אותו לביקורת עוקצנית כלפי חדאד, "יוסף חדאד, הערבי הטוב, אוהב ערגליות בטעם תות. לכאורה, עניין של מה בכך; למעשה - עולם ומלואו. תחשבו על הגויים בארצות הים שנחשפים ליוסף ומשוכנעים שכל הערבים בישראל חולמים לשרת בסיירת גולני ואוהבים ערגליות תות. טונות של מונוסודיום גלוטמט. פול צבעי מאכל. מלאן סוכר לבן. עוגיה ציונית!"
 
חדאד פועל למען הסברה ישראלית פרו ציונית גם עבור עוקבים דוברי ערבית מרחבי העולם, ומפרסם תוכן גם בשפה האנגלית. במיוחד הוא מחזק את השירות הצבאי בישראל, ואף מעביר שיחות לחיילים בזמן השירות.
בתוך כך, חדאד צפוי להופיע בסוך השבוע הקרוב בראיון אישי במהדורת שישי עם אילה חסון ברשת 13, "ש לי הרבה מה להגיד והגיע הזמן לעשות את זה על המסך בצורה הכי אישית, הכי כנה וללא מעצורים" כתב על כך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    2 דברים בשבילך, חצרוני
    אלמוני 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1. לפחות עוגיה זה משהו מתוק, בניגוד אליך 2. עוגיה זה גם משהו שאתה צריך להתפלל שלא יעשו ממך
    סגור
  • 1.
    אמיר חצרוני - תהיה ישר עם עצמך ותעבור לסוריה , שם הכל
    אמיר חצרוני 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמיר חצרוני - תהיה ישר עם עצמך ותעבור לסוריה , שם הכל נפלא
    סגור