תקשורת ומדיה

בן גביר חשף: ההיסטוריה שלי ושל משה נוסבאום

חברי הכנסת התייחסו להודעה המדאיגה של עיתונאי חדשות 12 שחשף את מחלת ה-ALS ממנה הוא סובל, נחמן שי: "נקט צעד אמיץ ונדיר", אלהרר: "כתב מעולה", שקד: "המשך לעשות את עבודתך נאמנה"
מערכת ice | 
משה נוסבאום פוצץ ריאיון עם המשטרה (צילום אור-לי ברלב)
איתמר בן גביר מהציונות הדתית פתח בסיפור אישי: "את משה נוסבאום אני מכיר מגיל 14. אחד הכתבים הטובים בישראל ואיש שטח וגם ידיד אישי. אמת, לא פעם יש ביקורת על התקשורת שאני שותף לה, אבל הערב הזה כולנו עם משפחת נוסבאום ומאחל רפואה שלימה ואהבה גדולה".
 
נחמן שי ממפלגת העבודה כתב: "משה נוסבאום נקט צעד אמיץ ונדיר. ההודעה כי חלה וכי ימשיך להתמודד עם המחלה לצד הופעותיו בתקשורת היא מעוררת השראה. כתב מעולה ואדם מיוחד. הלב איתך, נוסבאום".
קארין אלהרר מיש עתיד כתבה בקצרה: "את משה נוסבאום אני רואה בחדשות כבר שנים והוא כתב מעולה וזה כל הסיפור", שירלי פינטו מימינה הוסיפה: "נוסבאום, אתה כתב מקצועי ואמיץ. המון בריאות! קטן עליך".

איילת שקד מימינה פירגנה: "רפואה שלמה נוסבאום, תמשיך לעשות את עבודתך הנאמנה, בקצב שלך", בני גנץ מכחול לבן כתב: "נוסבאום היקר, שנים שאתה מתרוצץ ומדווח עבור הציבור הישראלי שאתה כל כך אוהב. והציבור וגם אני, התרגשנו מהודעתך. אני מאחל לך בריאות, ועוד הרבה שנים על המסך - בקצב שלך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה