תקשורת ומדיה

"אילנה דיין תהרוג אותי": העיתונאית שהחליטה להתנגח בתקשורת

שרון שפורר החליטה לסגור חשבון עם ערוצי החדשות והעיתונאים בישראל בטור נוקב: "היחידים שמכתיבים סדר יום, מהנדסים לנו את המח ואשכרה מוציאים לנו כסף מהכיס הם בעלי ההון. לא סתם כל מיני אוליגרכים מפוקפקים ומיליארדרים מתוחכמים עטים, דיין שומרת על רונן צור בכפפות של משי, ומה עם קלמן ושרון גל?"
מערכת ice |  3
אילנה דיין (צילום פייסבוק/עובדה)
בטור נוקב במיוחד, שרון שפורר, סוגרת חשבון עם העיתונאים מכל קצוות התקשורת דרך חיים לוינסון ועד רינה מצליח היא מציינת את השליטה של התקשורת בסדר היום במדינה. בטוויוטר היא הסבירה מה עומד מאחורי הדברים שהיא כותבת.
שפורר כתבה: "אין לי ספק שאילנה דיין רוצה להרוג אותי עכשיו. כמובן שלא רק היא. אם אצליח להוציא לפועל את התוכנית שלי להפוך את האובססיה החדשה שלי לשורה ארוכה של כתבות אני עומדת להיות שנואה על ידי רוב העיתונאים בישראל. מימין ומשמאל. גם כאלו שאני מחבבת ואפילו כאלו שאני בסך הכל מעריכה. תשאלו למה?".
 
עוד הוסיפה: "כי הגעתי למסקנה שאין מערכת עוצמתית יותר בישראל מהתקשורת. נתניהו מעולם לא קבע כלום. בנט לא קובע. כמו מי שהיו לפניהם ואחריהם. היחידים שמכתיבים סדר יום, מהנדסים לנו את המח ואשכרה מוציאים לנו כסף מהכיס הם בעלי ההון. לא סתם כל מיני אוליגרכים מפוקפקים ומיליארדרים מתוחכמים עטים...".

"על השליטה בערוצים ובעיתונות למרות שהם יודעים שהביזנס הזה לבדו הוא לא בדיוק ההשקעה האטרקטיבית ביקום; ולא רק השלטון בישראל, גם מערכת המשפט היא פיפס לעומת מערכת המשפט. בואו. מה אילנה דיין לא יודעת לכמה תככים ומזימות מפוקפקים אחראי רונן צור? יודעת גם יודעת. ועדיין היא שומרת עליו בכפפות של משי; ומה ניב רסקין שבתוכנית שלו היה אמור ניר חפץ לשבת כפאנליסט לא הבין שהאיש הוא חתיכת מושחת גם אם לא היה עדיין עד מדינה? הרי הם לא מטומטמים נכון? 
לסיום כתבה: "האם חיים לוינסון שהגיש תוכנית עם רני רהב ברדיו לכבוד פורים באמת לא מבין שרני רהב זה נזק ציבורי מהלך על שתיים? ועוד אחרי שביקר את רפי רשף ורינה מצליח שלא הבינו גם הם שאי אפשר להביא את רונן צור להיות פרשן פוליטי? וקלמן ליברמן, ושרון גל ורבים אחרים?".
 
בציוץ נוסף שלה טענה שפורר: "מרגישה שזה זמן טוב לדחוף לכם פה בטוויטר טור שלטעמי לא עשה מספיק רעש שפורסם אודות אחד בשם יואב לימור; דוגמא מעולה אגב לאיש שגם אם למתחרים שלו יש ביקורת עליו הם לעולם לא ימתחו אותה בפומבי למרות שהיא כל כך חשובה; הם שתו יותר מידי זמן מאותו מסטינג פשוט".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בוקר
    אליהו 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב
    סגור
  • 2.
    גילת את אוגנדה! מי לא מכיר את זה
    אזרח 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיש לנו תשוקרת בזויה ושפלה.הם כלב שמירה שנגוע בכלבת
    סגור
  • 1.
    לשום גוף אין כח אם ההמונים לא נותנים לו אותו
    חח 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה אומר על ההמון היהודי?
    סגור