תקשורת ומדיה

ריקלין תוקף את ג'רוזלם פוסט: "הון שלטון שקוף וציני"

העיתונאי יצא נגד העיתון ונגד בעליו אלי עזור: "קיים עכשיו ועידה בלונדון. אליה הגיעו שקד וליברמן. מי מימן את הטיסה של שקד ליברמן והשומרים והעוזרים שלהם לועידה הזו?", ומה הייתה התשובה שקיבל מאחד העיתונאים הבכירים?
מערכת ice | 
שמעון ריקלין (צילום פלאש 90/ משה שי)

הוועידה של ג'רוזלם פוסט בלונדון הצליחה להרגיז את העיתונאי הוותיק ומגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין, שהשתלח בבעלים של מעריב אלי עזור בשורה של ציוצים בטוויטר שלו, עליהם קיבל מענה חריף לא פחות.

ריקלין כתב בין היתר: "אלי עזור הוא הבעלים של מעריב. וגם של הגרוזלם פוסט שקיים עכשיו ועידה בלונדון. אליה הגיעו שקד וליברמן. מי מימן את הטיסה של שקד ליברמן והשומרים והעוזרים שלהם לועידה הזו? הנה הון שלטון ממון הכי שקוף והכי ציני".
 

עוד כתב: "איילת טסה במיוחד ללונדון אז נחמיא לה על האנגלית שלה. זה מטופש. וזה מגעיל. אין ספין או הצגה בעולם שאיילת שקד לא תנסה. למה לא מעמידים לדין את איילת שקד על סיקור חיובי?".

העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט, יעקב כץ תקף בחזרה: "שמעון - אל תהיה כזה ממורמר. אתה יכול להירשם בלינק למטה ללייט טוק של הג׳רוזלם פוסט כדי לשפר את האנגלית. יש לנו מורים מצוינים". ריקלין השיב לו על כך: "תגיד. בתור עורך אתה לא מרגיש מובך ואידיוט לשים כותרת נחותה שכזו? איילת שקד עם אנגלית טובה? מעניין מה שקד נותנת ועוזרת לעזור בשביל זה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה