תקשורת ומדיה

מנכ"ל כאן תחת איום ממועצת התאגיד: "תתנצל, חצית גבול"

אחרי המכתב החריף שנשלח נגד גיל עומר, מועצת התאגיד נעמדת מאחורי היו״ר ושלחה מכתב חריף ביותר לאלדד קובלנץ ובו צוין: "עברת את הגבול. לא נאפשר המשך המצב, דורשים התנצלות ומשיכת המכתבים הקודמים" ומה עוד נמסר למנכ"ל
מערכת ice |  2
גיל עומר, אלדד קובלנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי המכתב החריף ששלח מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי כאן 11 אלדד קובלנץ ליו"ר המועצה גיל עומר עם העתקים לשורה של אנשים במשרד התקשורת והרשות השנייה, הגיעה מתקפת הנגד מצד חברי מועצת התאגיד ששלחו לו היום (חמישי) מסר חריף ביותר.
במכתב צוין: "למר קובלנץ שלום, שני מכתבייך האחרונים (בתאריכים 6 ו-7 בפברואר 2022) שמוענו למר גיל עומר, יו"ר המועצה, והגיעו במקביל למשלום והגעתם אלינו, גם לתקשורת, הגדישו כל סאה. כידוע לך, החלטות המוצגות על ידך כאילו הן של מר עומר, הן של המועצה".

"מדובר בהחלטות שמתקבלות אחרי דיונים ראויים והצבעה. מר עומר, ממלא את תפקידו כיו"ר המועצה כראוי ומייצג את המועצה בנאמנות. אנו ראוים במכתביך התקפה בוטה וחסרת כל יסוד על המועצה כולה. עוד יצוין, כי אם במשלוח מכתביך אלה אתה מתכוון להשתחרר מחובות התיקון הדחופות והחשובות שהטלנו עלייך, טעות נפלה בידייך".
"המועצה דורשת ממך למשוך את המכתבים מיידית, מכתבים הללו - בצירוף התנצלות ברורה וחד משמעית למניעת אי הבנה, אנו עומדים על כך, כי תודיע על משיכת המכתבים ותתנצל על תוכנם וסגנונם - ללא כל הסברים, הבהרות, תוספות וכיוצא בזאת. פעולה זו תבהיר שאתה אכן מנסה לשוב למסלול העשייה המוטל עלייך כמנכ"ל התאגיד ולנהל דיאלוג ראוי עם המועצה".
"עוד נוסיף כי כידוע לך המועצה ממונה על פי חוק לפקח על המנכ"ל ולא להיפך, אמנם מנכ"ל בהחלט רשאי להופיע בפני המועצה לנסות לשכנע בעמדה מסוימת בכל עניין העומד על הפרק. ואולם, אין הדבר מתקבל על הדעת ואין בכוונת המועצה להשלים עם כך שהמנכ"ל יצא קבל עם ועולם במתקפה שלוחת רסן כלפי המועצה והממונה עליו. לאחר משיכת המכתבים וההתנצלות עליהם כאמור, תשקול המועצה את המשך התנהלות בנושא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את קובלנץ צריך להעיף ! (ל"ת)
    אסף 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תם הטקס
    Anj 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמצוי במתרחש בתאגיד יודע שקובלנץ כבר לא מתפקד. יותר נטל מנכס. הגיע זמן פרידה
    סגור