תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו נגד סגל: "לא יודע כלום על עמדותיי"

לאחר שעמית סגל דיווח על תמונת המצב במשפחת נתניהו ביחס להסדר הטיעון של רוה"מ לשעבר, יאיר נתניהו תוקף אותו בטוויטר: "יש לו מידע רלוונטי ואקטואלי על מה אני אומר או חושב בימים אלה, בדיוק כמו למוכר בדוכן קוקוסים בתאילנד."
מערכת ice |  8
הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 עמית סגל, פרסם היום (שני) בחשבון הטלגרם שלו את "תמונת המצב במשפחת נתניהו", כלומר מהן העמדות של בני המשפחה בנוגע לעסקת הטיעון הנרקמת בין יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לבין הפרקליטות. 
סגל כתב שרוה"מ לשעבר נתניהו ובנו יאיר תומכים בעסקה, בעוד שרה נתניהו ואבנר מתנגדים. בעוד המגעים נמשכים, יאיר נתניהו תקף את הפרסום של סגל וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "עמית סגל לא יודע כלום לגבי עמודתי. בחיים לא נפגשתי איתו, ורק הסתמסתי איתו כמה פעמים בוואטסאפ לפני מעל לחצי שנה, ולא פעם אחת מאז."
נתניהו הבן הוסיף: "מה דעתי עליו אתם יודעים. יש לו מידע רלוונטי ואקטואלי על מה אני אומר או חושב בימים אלה, בדיוק כמו למוכר בדוכן קוקוסים בתאילנד." כזכור, מסתמנת עסקה בין רוה"מ לשעבר לבין הפרקליטות, על פיה נתניהו יורשע על פי הודאתו בעבירות של מרמה והפרת אמונים בתיק 4000 (פרשת בזק-וואלה) ובתיק 1000 (פרשת המתנות).
 
בתמורה, תוותר הפרקליטות על האישום בתיק 2000 (שיחות נתניהו עם נוני מוזס). בסוגיית העונש מתעקש מנדלבליט על חצי שנת מאסר לפחות, ומסכים להמיר את העונש בעבודות שירות. במסגרת העסקה צפויה הפרקליטות לבקש מהשופטים לקבוע כי במעשיו של נתניהו דבק קלון - מה שיפסול אותו מכהונה בתפקיד ציבורי למשך שבע שנים.
בתגובה לעסקה הנרקמת נפתח קמפיין גיוס המונים בסוף השבוע האחרון "להגנה על מנהיג המחנה", כאשר גם איש התקשורת ינון מגל קידם את הקמפיין והפך לשגריר בגיוס ההמונים ואף כתב על כך: "חברים הנה זה בא: אתר גיוס ההמונים למימון משפט נתניהו. הוא לא עומד שם לבד, וזה המעט שאנו יכולים לעשות כדי להביע זאת. אני תרמתי".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הוא יודע שאתה בטלן (ל"ת)
    מומו 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    בן של נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים נגד בן של טרוריסט
    קרמבו 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    7 1
    וואו, במי לבחור? תעזרו לי...
    סגור
  • 6.
    לא יודע מה אתה חושב, אני יכול רק לנחש מה אתה לא חושב
    דור שרון 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני מאמין שהמחשבה "וואו, אני חייב למצוא עבודה ולהתפרנס בכבוד" לא עברה בראשך בתקופה האחרונה... אבל כאמור, זה רק ניחוש. לגבי המחשבה "ווואו, מעניין מתי יפתחו שוב את הפוסיקט. אני fucking בוער ומת להכות במלפפון." אני ממש לא יודע וגם אין לי ניחוש.
    סגור
  • 5.
    ריקלין, מגל ושאר השופרות: זה יגיע בסוף גם אליכם
    תמרה 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    11 0
    משתמשים, משתמשים, משתמשים, משתמשים, משתמשים, משתמשים, משתמשים, משתמשים, משתמשים, משתמשים, משתמשים, משתמשים - ואז זורקים.
    סגור
  • 4.
    תותח! תודה לך ולאמא על שאתם מסנדלים את עסקת הטיעון!
    גידי 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אבא חייב להישאר הדבק שמחבר את ממשלת השינוי של בנט ולפיד. מעריכים את העזרה. ואל תדאג... גם אם בסוף הוא ילך לכלא, אז דע לך שיש לפחות פעם - פעמיים בחודש ביקורים, אז הכל בסדר.
    סגור
  • 3.
    פוסיקט נשמע קצת כועס ומריר - למה לירות בתוך הנגמ"ש?
    אורן 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אבא אולי עסוק במכירת חיסול של הבייס, העקרונות וההבטחות נטולות הכיסוי... אבל עמית סגל הימני (על אמת ועל מלא) נשאר פה לעוד שנים רבות. כועס? תפנה בבקשה את האיש שלך לאחראי האמיתי למקום בו אתם נמצאים. הבאתם הכל על עצמכם.
    סגור
  • 2.
    "מהיום עמית סגל הוא חלק מגוש השמאל"
    פטרה 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בסדר, נשמה... מה שתגיד.
    סגור
  • 1.
    להזכירכם, מוכר בדוכן קוקוסים בתאילנד הולך לעבוד יום יום
    שגיא 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    15 0
    הוא מרוויח את לחמו ביושר ובעבודה קשה, לא חי כמו טפיל על הקופה הציבורית - ולכן אני מכבד אותו.
    סגור