תקשורת ומדיה

הצל בווידוי מדהים: "בא לי להקיא מההתנהגות שלי פעם"

בפוסט חושפני ביותר, יואב אליאסי שיתף: "רוצים להבין למה כל סיפורי ההטרדות קורות בעולם הסלבים המקומי והעולמי שלנו? הייתי חלק אינטגרלי מזה, בתור אבא לתיה היום, אם מישהו היה מתנהג לבת שלי כמו שאני התנהגתי לחלק מהבנות, הייתי משאיר אותו בלי שיניים בפה"
מערכת ice |  13
הצל

יואב אליאסי, הידוע בכינויו הצל, נחשף ברשתות החברתיות בפוסט חושפני במיוחד, שאותו תיאר: "את הפוסט הזה המליצו לי לא לפרסם, אבל האמת חייבת להאמר!!! כי הגיע הזמן להגיד את האמת ולצאת מהארון וכי מישהו צריך להגיד את זה פעם אחת ולתמיד". וחשף את החלק שלו בבעיה הגדולה ביותר היום.

הצל כתב: "רוצים להבין למה כל סיפורי ההטרדות קורות בעולם הסלבים המקומי והעולמי שלנו? בואו אני אספר לכם את האמת מבפנים. לפני שהודחתי מהעולם הרדוד הזה, הייתי חלק אינטגרלי מזה. משום מה ברגע שאתה מפורסם אתה בטוח שהכל מגיע לך, כולם חייבים לך ואתה מרכז העולם והעולם צריך לכבד אותך. וכשאתה מכיר בחורה הרי אתה חצי אל מה פתאום שפשוטת עם תסרב לך. מה זה לא?!".
 


 

"אם אתה הולך למסיבה או למסעדה, מה פתאום שתחכה בחוץ עם כולם? זאת חוצפה! גם אני פעם הייתי כזה, אני מעולם לא כפיתי את עצמי אבל דיברתי בצורה דוחה, לחצתי, כעסתי שאמרו לי לא, אפילו הורדתי בנות באמצע הדרך מהרכב כשסירבו לי. הכל כדי לנפח את האגו המסריח שלי. התגאתי בכמות הכיבושים שלי. כמו אמרתי חצי אל". 

בא לי להקיא מההתנהגות של יואב של פעם! בתור אבא לתיה היום, אם מישהו היה מתנהג לבת שלי כמו שאני התנהגתי לחלק מהבנות, הייתי משאיר אותו בלי שיניים בפה.  אבל ככה זה כולם בעולם הזה, גם מי שאומר לכם שזה לא נכון שקרן. העולם השתנה. עשיתי דברים שפעם היו נחשבים תקינים והיום לא היו מתקבלים. אודישנים פרובוקטיביים, הייתי שופט בתחרויות חולצה רטובה,  קליפים פרובוקטיביים בצורה חולנית (אני מאמין גדול בזכות האישה לבחור מה לעשות עם גופה אבל אני מדבר רק על עצמי) היום אני מכה על חטא. מודע ונגעל ממי שהייתי ועושה הכל לתקן בשביל העתיד של הבת שלי". 
"וכשאני רואה את כל סיפורי האונס וההטרדות של כוכבי ישראל (והעולם) אני מבין בדיוק מאיפה זה בא. חיי הלילה מעורבבים בפרסום אגו ואלכוהול  הם רעל   ואני מודה שהיו מקרים שטעיתי בהבנת הסיטואציה ופעלתי ושהבנתי שטעיתי ידעתי לעצור! אז  שבחורה אומרת לא למה היא מתכוונת?! היא מתכוונת ללאאאאא יאפס !! אם כבר אנחנו פותחים את  הכל, גם אני הוטרדתי רבות בתעשייה הזאת.כל מיני כוכבים שכולם מכירים טוב את שמם הרשו לעצמם  לנסות וללחוץ עליי לנסות לעבור צד, והתעקשו שכל הסטרייטים הומואים".
"אמרו לי תנסה, זה טעם נרכש כמו סושי.. אפילו נגעו בי בצורה לא נאותה בשידור חי. אבל אני מספיק בטוח במיניות שלי ולקחתי את זה בחיוך אבל האמת זה לא היה מצחיק. ראיתי הכל. שחקנים, שדרני חדשות מפורסמים יוצאים מהשירותים גמורים בחתול והכלב, כוכבי ילדים במסיבות חשק למיניהם, ראיתי הכל. הכל. עכשיו קחו את העולם הזה ותערבבו אותו עם סמים ואלכוהול ותקבלו גיהנום  (מעולם לא נגעתי בשום סוג של סמים למזלי) אנשים עם אגו עד השמיים היו מסניפים כדי לנפח את האגו עוד יותר וזאת תערובת מסוכנת  מאוד מאוד. זה עולם דוחה עם אנשים זחוחים שחושבים שהשמש מאירה להם מהתחת.
לסיום כתב: "אני יודע מה הסטיגמה עלי ומה החזות שלי משדרת, אבל אני לא אדם רע ולא אלים ולא אגרסיבי ובחיים לא ארים יד על אישה,  אבל כן טעיתי בחיי. תודה לאל שאני כבר לא שם בעולם הזה . נכון, עבר יותר מעשור  אבל אני רוצה להתנצל מכאן לכל בחורה שאי פעם התנהגתי אליה בצורה לא נאותה ופגעתי בה .החלטתי לספר את כל האמת בעקבות כל הכוכבים המטרידים והתוקפים שמסרבים לקחת אחריות אז אני אהיה המבוגר האחראי וזאת האמת. קחו פאקינג אחריות!!".

תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אין ספק שהאיש דפר ברמות…
    צלילצ קטנה 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו בכלל ספר אותו בתעשיית הסלב אי פעם…?? כמה שטויות בכתבה כלכך קצרה… האיש פשוט הזייה. מגניב…
    סגור
  • 12.
    הצל
    גיל 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצל כשמו כן הוא, הצל של האנושות, הצל האפל של האנושות. הצל של בני האדם. איש שפל, שטן.
    סגור
  • 11.
    לא פלא מזל עקרב השם ירחם
    אור 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .......
    סגור
  • 10.
    מתי תבקש סליחה על השינאה שאתה מפיץ? (ל"ת)
    יערה 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מה נסגר עם הכסף שאסף להורים ?? (ל"ת)
    אבי 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    ספר לנו מי שם עליך את הבולבול שלו...אחרת אתה סתם מטריל (ל"ת)
    איאיאי 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    בעתיד תאמר אותו דבר ביחס להתנהגותך כעת
    מגיב 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכוונה להתייחסותך כעת למי שאינו פועל לפי דעתך הימנית קיצונית
    סגור
  • 6.
    אמת קנה ואל תמכור!!!.
    טירן פלק 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יואב זה כח להודות בטעויות שלך ולתקן אותם אין צדיק שיעשה טוב ולא יחטא ולכן ה' ברא את התשובה כעצם החרטה על העבר והקבלה לעתיד להיות טוב יותר זאת האפשרות היחידה לשרוד בזה העולם וזה הפירש לבמקום שבעליי תשובה עומדים אפילו צדיקים גמורים לא יכולים לעמוד!!!. לכן אני מקנא בך זאת רק הוכחה שכל מעשיך הם לשם שמים תמשיך לאהוב את העם הזה ואת חיליי צה"ל לך בכוחחה זה כי הצדק איתך !!!.
    סגור
  • 5.
    כנראה מכין את עצמו לקראת תביעה.. חח (ל"ת)
    אני 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 4.
    איש חזק ואמיץ אתה מושא להערצה אמיתית
    שאול 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כל מילה שאמרת אמת לאמיתה. וכל מי שיגיד אחרת משקר את עצמו בעיקר.. השאלה למי יש את האומץ לקום ולעשות מעשה... וזה אתה פורץ דרך. שאפו ענק!!!
    סגור
  • 3.
    טמבל היית וטמבל עלוב נשארת
    נו יש לך בת אתה מבין 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 7
    שלא תטעה אנחנו באותן דיעות גם פוליטיות וגםחברתיות אבל תמיד נראת לי טמבל עם אגו מנופח מהתקשורת . לא הצלחת ליצור כלום מהותי לדעתי גם לא תצליח אתה פשוט רוכב על הצלחות של אחרים,ואחכ בא להתבכיין שאין לך כסף. לך תעבוד , מי רוצה לשמוע לוזרים? במה אתה תורם? את מי אתה מקדם חוץ ממך ? אם לא היה אינטרנט היית נשאר כלום. אלק בא להתנצל על מה שהיה. לך לעזאזל מי רוצה את ההיתנצלות שלך יא מיסכן
    סגור
  • 2.
    מודה ועוזב ירוחם
    Hanan Agassi 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מר אליאסי אתה בן אדם כל כך רגיש ,ואני סמוך ובטוח שעם כל זה שהיית שם בעולם ההוא ,והרגשת חצי אל ,החצי השני בך עדיין היה של בן אדם,אבל אלו שחיו ועדיין חיים עם האגו הגדול והשמש זורחת להם מהתחת,ימשיכו במעשיהם המטורפים כל עוד ,הנשים לא יקומו ויזעקו את זעקתם,כדי שבתי המשפט ישנו פאזה ויטילו עונדים חמורים עליהם.
    סגור
  • 1.
    שמע... נסה להיפטר גם מהשנאה לאחר והלאומנות הבוטה
    רונית 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    זה רק דופק אותך ומשאיר אותך כועס וממורמר כמעט תמידית. זה המסר לחיים שאתה רוצה להעביר לילדה? אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל טיפול עצמי טוב.
    סגור