תקשורת ומדיה

כספית נגד ברדוגו: "הפך לכלב התקיפה של נתניהו"

מגיש 103FM טען: "בעקבות מתקפת הברדוגו על מירי רגב, הנה מה שבכיר בליכוד אומר לי: "כל מי שחורג במילה, חוטף ובאכזריות, תוך הטלת אימה. השיטות המאפיונריות האלה פחות מתאימות לליכוד", שומפלבי: "הבכיר הזה קורא לנתניהו ראש הממשלה עדיין?"
כפיר אדר |  12
יעקב ברדוגו ובן כספית (צילום צילום מסך פייסבוק גלצ ו103)
הראיון של מירי רגב הבוקר (חמישי) בידיעות אחרונות גרם ללא מעט הרמות גבה ולביקורת על חברת הכנסת הוותיקה מהליכוד שהשמיעה שורה של טענות והצהרות, כי היא רואה עצמה כמנהיגה הבאה אחרי בנימין נתניהו וכן כי על מצביעי הליכוד לעשות חשבון נפש לאור ההצבעות שלהם ל'גברים לבנים' במשך כל השנים.
לאחר מכן יצא נגדה העיתונאי יעקב ברדוגו וטען כי: "הראיון שלה מבזה, אם הליכוד היה רחוק מהשלטון שלושה צעדים אתמול באה מירי רגב הרחיקה אותו עשרה צעדים אחורה. מירי רגב היום יחד עם ניר ברקת היא הבעיה של הליכוד לא הפתרון".
בן כספית יצא דווקא נגד העיתונאי: "אז בעקבות מתקפת הברדוגו על מירי רגב, הנה מה שבכיר בליכוד אומר לי: "ברדוגו הפך לכלב התקיפה של נתניהו שתפקידו להפחיד את הח"כים של הליכוד מלומר מילה מחוץ לדף המסרים. כל מי שחורג במילה, חוטף ובאכזריות, תוך הטלת אימה. השיטות המאפיונריות האלה פחות מתאימות לליכוד". סוף ציטוט".
 
אטילה שומפלבי הגיב לקולגה שלו: "פחות מתאימות לליכוד? הבכיר הזה קורא לנתניהו ראש הממשלה עדיין?", ישראל פריי הוסיף: "שזה חסר ערך במקרה הטוב", אורי ברייטמן הצטרף: "כלב התקיפה של נתניהו. או בגרמנית: "ביבי שנאוצר".
עוד קודם לכן, דיבר כספית בתכנית הרדיו שלו ב-103FM עם שותפו להגשה ינון מגל, על הראיון של רגב. מגל אמר: "מירי רגב רוצה להיות רה"מ אז היא עולה על הטיקט של המזרחית - תעמדי בתור, אוחנה לפנייך. הוא תותח, רציני ואני מחזיק ממנו יותר מברקת ואחרים. ולא אכפת לי אם הוא מזרחי או אשכנזי". כספית השיב: "אעשה לך ספוילר - הליכוד לא יבחר ראש מפלגה מזרחי".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    בן כזבית המלשין בתיק 1000 !
    אסף 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איש מביש ומקליט את עמיתיו לעבודה !
    סגור
  • 8.
    כלבי תקיפה
    יוספוביץ' 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בן כספית וכל חבריו האשכנזים השמאלנים האנטישמים והפרוגרסיבים והמושחתים הם הם כלבי התקיפה לחיות טרף נגד העם היהודי ועם ישראל. כל ממשלת הרשעה והערב רב והעמלקים משתפים פעולה עם נציגי החאמאס החיזבאללה ופת"ח ואש"ף והאחים המוסלמים בכנסת ישראל להרס וחורבן מדינת ישראל והשמדת העם היהודי. לכן ה' מביא עליהםמכת דבר את הקורונה לחיסול והשמדה של כל השמאלנים האנטישמים וכל אוייבי העם היהודי ועם ישראל. תחי הקורונה תחי הקורונה תחי הקורונה .
    סגור
  • 7.
    מה לכספית ולתקשורת.השופר הפרבדאי כלב הסמרטוט האדום.
    יוסי ארגואן 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל כך הרבה שנאה חוסר מקצועיות.ברדוגו כמו חיים רמון נאמן למציאות. לשמאל וללבנים אין תכונות חיוביות.מה לעשות ? כמו שזה נראה.אתם האסון של המדינה הזו. המזרחים החרוצים מסוגלים להתפרנס בעל מקום על הגלובוס. מושחתי הגטו.לא! ירדו ליוון איטליה ארצות הברית. לא יהיה להם מקורות וקשרים לפיטום הפרזיטים נכון להיום מלא יורדים מזרחים.שכולם בזכות חריצותם השתלבו ומצליחים בכל הארצות אליהם ירדו.מגיעים לעבוד.לא להתקמבן כמו האויררפחים.המזרח אירופחים.תתבוננו במולדובה.תבינו מה הבאתם? מאיזה תרבות הגעתם.המזרחים בצרפת רופאים.המולדובים צבעים ובנאים. לכו תצפו מקרוב ללבן בעיניים.של המציאות.ללא שחיתות.הייתם צבעים כולכם.או סנדלרים.חייטים!
    סגור
  • 6.
    ברדוגו בשירות ביבי
    ייקב 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ברדוגו יאפס לא רואה בעיניים מגונן המיידי על עורו של היה. חסר אופי מחליף אהדה לקבוצת כדורגל ועוד מתגאה .כל אוהד כדורגל שמחזיק מעצמו לא יחליף קבוצה לעולם
    סגור
  • ברזובו
    גבי 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבל מרוקאי מצוי
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    ברדוגו במערומיו (ל"ת)
    ייקב 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 4.
    הן כספית לא מאכזב
    7899 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 4
    היה חלאה ונותר חלאה שקרן נוכל וכסיל קשקשן
    סגור
  • 3.
    כספית
    שי 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הזיין של השמאל
    סגור
  • 2.
    ביבי גמור. צינורות הביוב נשארו בשטח. תודיעו להם שנגמר (ל"ת)
    anj 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • אתה כנראה דפקט על מולד ורקב
    7899 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שמאלני נאלח
    סגור
  • 1.
    ממש כך..
    בן 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    פשוט מעביר תחנה. לא מסוגל לשמוע את האיש הזה.
    סגור
  • האמת כואבת?
    גל 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלמד להקשיב גם למי שאינך מסכים עם עמדותיו. לא רק לקבל חיזוקים לעצמך. לצרוך תוכן עיתונאי ממגוון מקורות, גם כאלו שמבטאים עמדה הפוכה לשלך.
    סגור