תקשורת ומדיה

מתי הפילאטיס? אור הלר חשף לו"ז אימונים למשרתי הקריה

הכתב הצבאי של חדשו ת13 פרסם לוח אימוני כושר שהופץ לחיילים המשרתים בבסיס הקריה בתל אביב ועורר סערה "במקום להעלות שכר קרביים מבזבזים על שטויות"
מערכת ice | 
קריה (צילום unsplash, פלאש 90)
לא מעט פעמים יורדים על חיילי צה"ל המשרתים בקריה כי לא מדובר מדובר בשירות משמעותי ולמרות זאת התנאים להם הם זוכים הם פי כמה כמה טובים יותר מהתנאים להם זוכים חיילי צה"ל הפרושים בבסיסים השונים ברחבי הארץ ובמיוחד בבסיסי אימוני הלוחמה. לפני זמן קצר אור הלר פרסם לו"ז אימוני כושר שהופץ לחיילי הקריה וגרם סערה ברשת.
בלו"ז האימונים נראה כי לחיילי הקריה יש אפשרות להירשם ללא מעט אימונים שונים מגוונים לאורך כל שעות היום לפי נוחיותם, תנאי שאין אותו מן הסתם לרוב חיילי צה"ל. תחילה הלר פרסם את הלו"ז עם שם המאמנת והטלפון להרשמה חשוף אך לאחר העירו לו על כך הוא פרסם אותו כשהשם מחוק. את הציוץ העלה הלר עם הכותרת "קשה באימונים - קל בקרב" ככל הנראה גם בסוג של עקיצה לדבר.

על פי הלו"ז נראה כי ישנם אימוני ערב ואימוני צהרים מגוונים. התגובות לכך היו נסערות ורבות כרוב רובם לעגו לעניין. באחת מהן נכתב "אתה מבין על מה הולך הכסף של ליבי והאגודה למען החייל במקום להעלות שכר קרביים מבזבזים על שטויות לא מבין איך כל תא הכתבים שלכם לא יוצא בקמפיין להעלאת שכר הקרביים". משתמש אחר כתב בלעג "באיזה שעה מחלקים שוקו לחמנייה וחטיף אנרגיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה