תקשורת ומדיה

דרוקר: "פרשת יוסי כהן והדיילת התחילה עוד כשהיה ראש המוסד" | האזינו

העיתונאי התראיין הבוקר אצל ענת דוידוב וגולן יוכפז בתכניתם ב-103FM וציין כי הפרשה היא לא משהו מהזמן האחרון והיא מתנהלת מזה שנתיים וחשף פרטים חדשים: "אחד העובדים בבית ההשקעות אמר לי שאם היו צריכים לפטר 700 עובדים הגרוש שלה היה במקום ה-699"
מערכת ice |  10
רביב דרוקר, יוסי כהן (צילום ויקיפדיה)
העיתונאי רביב דרוקר שוחח הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM וחשף פרטים חדשים על הפרשה שתופסת הדים לאחרונה בה מעורבים ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, דיילת והגרוש שלה.
אתמול (ראשון) במהדורת חדשות 13 חשפו פרטים חדשים ומפתיעים על הקשר הקרוב שהיה לכאורה בין ראש המוסד לשעבר לבין דיילת בה פגש כשעל פי הדיווחים, בעלה של הדיילת טוען כי פוטר מחברת ההשקעות בה עבד בעקבות הקשר בינה לבין כהן.  "זמן קצר אחרי שהדיילת ובעלה מתגרשים, הוא מזומן פתאום לשימוע לפני פיטורים בגוף כלכלי גדול בו הוא עובד. עד אז הוא הצטיין בו מאוד, ואחד מהעובדים אמר לי 'אם היו צריכים לפטר מתוך 700 העובדים הוא היה במקום 699'" ציין דרוקר והפתיע שהגיע למקורות בתוך החברה עצמה.
הסיפור קיבל את הכותרות כאמור לאחר שיצאו החוצה הדלפות ככל הנראה מהליך הגישור בין הבעל לשעבר לחברה ודרוקר חשף חלק מהדברים שמתחוללים שם "בהליך הגישור שמשתתפים בו לא מעט עו"ד, הוא מעלה טענות שהוא פוטר בגלל יוסי כהן באמצעות גיסתו זהבית כהן, אחת הנשים החזקות במשק. בפגישות שהיו לו עם יוסי כהן סביב הקשר שפיתח עם אשתו, כהן זורק לו משפטים סביב זהבית כהן, 'כשאתה רואה אותה תגיד לה שלום, אתה יודע שאני מכיר אותה'. הגרוש מסתובב בתחושה חזקה שפיטרו אותו כי יוסי כהן רצה בפיטוריו".
"כולם מנסים להגיד 'עזוב את זה, בוא נדבר על כסף'. מדהים שזה הליך של תביעת עובד על כך שפוטר, בדרך כלל זה מגיע לעו"ד במחלקה המשפטית שיבוא לייצג, במקום זה באים 2 מעורכי הדין הבכירים במשק". לאחר מכן דרוקר הוסיף כי הפרשה מתחוללת כבר מזה שנתיים כשיוסי כהן עוד כיהן כראש המוסד והעניין הושתק ככל הנראה עד כה בגלל הסיבה הזו "זה לא איזה אירוע של יום-יומיים, הפרשה מתחילה באמצע 2019, כהונתו של כהן מסתיימת בסוף 2020 תחילת 2021, לפני כמה חודשים. בכול השנתיים האלה זה רוחש ובוחש".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    עצוב . אין נאמנות? מוסריות? לא חשבה על הילדים? (ל"ת)
    בתאל 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    זה מזכיר לי שגם...
    יוספוס 08/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רדיפת נתניהו התחילה עוד קצת לפני רצח רבין, כשהאשימו אותו ואת הליכוד בפרשת השמפניה, עד שהתברר שזו היתה פרובוקציה של לא פחות מהמחלקה היהודית של השב"כ. "הם מפחדים".אז כבר ממציאים בדיות כדי שלא יכנס, חלילה, לפולחטיקה ויחזק את הימין, גם לימים שלאחר נתניהו. החולירעות בטח ציפו שהוא ישלים את הפזל של כל "הבכירים" שהתנדבו לטנף על נתניהו ועל המדינה, בבכי קורע לב, עלהתנהלות מערכות הביטחון, שעליהם הם היו מופקדים, כנגד אויבינו הערבים.
    סגור
  • 7.
    הבוף קרב ליוסי כהן ונתניהו (ל"ת)
    יוני 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    עיתונאי בחסד עליון. מי שמתנגד לו, לא מבין מהי עיתונות. (ל"ת)
    א מורו 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 0 (ל"ת)
    יוסף 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    עולם הפוך ראיתי
    שרײַך סוררים וחברי ג 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלה שלמטה למעלה ואלה שלמעלה למטה.
    סגור
  • 4.
    בד"כ, כשאין תביעה דיבה, זה אומר שהדיווח נכון
    אמיל פזנר 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    22 1
    יוסי כהן שרף את עצמו, ככל שהיו לו כוונות פוליטיות עתידיות. לא בגלל "הקשר" עם הדיילת... אלא בגלל שהכחיש אותו פומבית. אם יתברר שאכן היו דברים בגו, לא ניתן להאמין לו יותר לשום מילה שיוצאת מפיו. ודרוקר? הוא שוב מתגלה כעיתונאי מספר 1 בישראל. אימת אנשי הציבור שסרחו.
    סגור
  • 3.
    דרוקר המושחת והשקרן השפל !!!
    אסף 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 16
    הוא רק לא הזכיר שאמיר אורן הוא שעומד טחר פרשת השקר הזאת !
    סגור
  • 2.
    דרעקער , הציבור מחרבן עליך , נבחר ביוסי כהן לראש ממשלה. (ל"ת)
    דרעקער 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 20
    סגור
  • 1.
    יוסי ראש המוסד
    גיא 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    7 4
    גם הוא וגם היא ילדים גדולים לעשות מה שנאה להם לא עניין שלנו אז בבקשה
    סגור