תקשורת ומדיה

חיים לוינסון במתקפה חריפה נגד עומרי כספי: "בז לו, התפלש בבינוניות"

עומרי כספי, הישראלי הראשון ב-NBA שפרש אתמול ממשחק פעיל, חוטף אש מהעיתונאי חיים לוינסון: "כספי התפלש בבינוניות בסתמיות בלהקה של עיתונאי חצר", כתב עליו עם ביקורת חריפה: "הוא פשוט שחקן לא טוב"
מערכת ice |  269
חיים לוינסון, עומרי כספי (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון, עומרי כספי)
העיתונאי חיים לוינסון בסדרת ציוצים ביקורתית מאוד נגד כוכב הכדורסל עומרי כספי שפרש רק אתמול (ראשון) ממשחק פעיל, לאחר קריירה מרשימה שבשיאה גם היה לישראלי הראשון ב-NBA.
לוינסון תקף את שחקן הכדורסל, לא לפני שהגיב על הביקורות שהשתלחו נגדו בכך שהעז לבקר את כספי: "אחת התגובות המטומטמות שאני מקבל על כספי זה "נראה אותך" "אתה שמן" אתה לא יכול לקפוץ" "אתה מקנא בו שעשה מיליונים". וואלה, אני לא יכול לשחק כדורסל כמו עמרי כספי, וגם לא כמו ארז זייצ'ק. אבל מה זה קשור בכלל? אני לא נולדתי 2.03, ולא נולדתי אתלט, ולא נולדתי הרבה מאוד דברים", כתב לוינסון בחשבון הטוויטר שלו.
ולאחר מכן המשיך בסדרת ציוצים חריפה נגד הכוכב: "אני בז לכספי כי למרות שהוא נולד עם המון דברים, ולמרות שהיה לו פונטציאל מאוד גדול, הוא עשה את הקריירה הכי בינונית שאפשר. הוא פשוט שחקן לא טוב. מוכן להתערב על אלף שקל, שהממוצעים שלו במשחקים בהם הפסיד טוב ממשחקים בהם ניצח".
העיתונאי לא חסך במילים נגד שחקן הכדורסל הפורש: "הקריירה שלו הייתה התגלמות הבינוניות", כתב והוסיף: "יש מישהו שהרגיש שכספי על המגרש הקבוצה יותר טובה? שהוא משפר שחקנים? שאם הוא לא היה אתלט 2.03 הוא היה בכלל מגיע לשחק כדורסל? אני מסתכל על 10 שנותיו בNBA, מה למד תוך כדי תנועה שהוא לא ידע ביום הראשון?".
על התגובות שקיבל מאוהדי מכבי תל אביב בכך שכספי היה "רול פלייר", ענה לוינסון בציניות: "הוא באמת היה רול פלייר, שהיה מוכן לקבל חוזי מינימום בשביל להגיד אני בNBA. וגם רול פלייר יש משהו שהוא אמור לעשות טוב. וכספי פשוט לא היה". על כך שהיה קלע שלשות מצטיין, עונה לוינסון: "עונה הכי טובה שלו, הוא קלע 1.6 שלשות ב27 דקות. זה לא "טוב".
עוד הוסיף לוינסון לסיכום ואפילו שיבח דווקא את השחקן ים מדר: "פורט זה לא אירוע רציונלי. אין סיבה לשלם לאנשים 30 מיליון דולר או 3 מיליון דולר, אלא כי הם מרגשים אותך. כספי היה שחקן לא מרגש. לא מעניין. שהכדור היה אצלו ביד הוא לא עורר את מיצי הקיבה. ים מדר פחות מוכשר ממנו, אבל שחקן הרבה יותר גדול ממנו. כי ים מדר עושה פי אלף ממה שמסוגל".
כך, לדבריו, הוא אמנם אוהד הפועל ולא מכבי, אך "היו מכביסטים שקינאתי בהם. קטש. שפר. דרק שארפ. יש פה מישהו שלא שפוט של שמעון או מביך כמו אמנון הררי שהיה רוצה את כספי אצלו בקבוצה?".
לסיכום הוסיף לוינסון: "ספורט זה אירוע מוקצן. אנחנו קושרים כתרים לספורטאים ענקיים. על היכולת, על הרוח, על הדבר הנוסף, האקסטרא. מעריכים את מי שמנסה ונותן הכל ופשוט אין לו את הכישרון. אבל כספי הוא ההיפך. הוא מי שיכל, ופשוט התפלש בבינוניות, בסתמיות, בלהקה של עיתונאי חצר, ב-2 נקודות לפנות בוקר. שייהנה בפנסיה".
תגובות לכתבה(269):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 251.
    איבדת את זה
    N.c 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים נסה אחרת.
    סגור
  • 250.
    האיכס שבאיכס לבינסון הדוחה והמכוער …. מקומך בגן חיות
    אוהד מכבי 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקומך כאמור , יא גועל שבא מאמריקה …. הוא בגן חיות אפריקני , יא זבל !!!! ראה עצמך מול כספי … שמיים וארץ !!!! בכלל , למה הגעת לישראל ? זה שהפכת מחרדי לכלומניק , הצטרפת לסמרטוט עיתון מהארץ שהוא אבי אבות הטמאה , שמהלך רכיל כנגד המדינה היהודית , שמשמש שופר לכלבים הפלסטינים משמש כבוגד בריש גלי ועוד , יא זבל מכוער …. לך לעזאזל יא כלב אמריקאי ….
    סגור
  • 249.
    כתב אומלל
    מיכאל 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה אתה רוצה מחייו??? הוא פוליטיקאי??? מה הוא גנב לך כסף שלך??? אני מתאר לעצמי שאפילו הוא לא מכיר מי אתה!!! מה רצונך ממנו הוא ספורטאי למופת
    סגור
  • 248.
    כתב אומלל
    א 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העיקר היה ספורטאי והביא כבוד לנבחרת ישראל וגם לקבוצות בארץ, עדיף מלהיות כתב שכל הזמן שופט אנשים שמתפרנסים בכבוד, שהעבודה של הכתב הזה הוא רק לכלוך ולשון הרע
    סגור
  • 247.
    חיים לבינסון הוא עוד מוקיון תקשורתי
    אריק 10/2021/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לבינסון הוא ילד כפות משנות השמונים שלמד לשלוט במקדלת.. כי חוץ מזה הוא אוסף של כלום ושום דבר.
    סגור
  • טען עוד
  • 246.
    עזוב שאתה עלוב....אבל 99% מהשחקנים לעולם לא יהיו לברון
    omer anatot 07/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכספי היו המון בעיות כמו המון דברים טובים. אתה שמן כי החלטת לא להתאמץ ולרזות יש מליוני ספורטאים ובמיוחד כדורסלנים וכדורגלנים שלא יהיו מסי או ג'ורדן. אז מה? לפחות הם חלמו! הם ניסו! עשו דברים שאתה אפילו לא ניסית! הם מלאי גאווה על הדרך שעברו, מנהל הבנק שלהם אוהב אותם וכנראה מאושרים יותר ממך בעולמם. ואתה? על מה חלמת? לאן הגעת? שיא הקריירה שלך זה להיכנס בכספי השפוף כרגע? שתדע חיים, גם חרקירי זו אופציה בחיים עומר ענתות
    סגור
  • 245.
    הביקורת על עמרי כספי
    אילן 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי שמך לשפוט או לבקר ? עיתונאי קטן ועלוב ! הקנאה אוכלת ומכרסמת בך!
    סגור
  • 244.
    טוב זה לא רציני
    james 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולא מקצועי ... בקריטריונים מקצועיים כספי שחקן מעולה ... זה לא רק נקודות זה תנועה על המגרש מסירות הגנה ובכלל האם הקבוצה טובה יותר כשהוא על המגרש .... לענ"ד לוינסון מימיו לא ראה דוחות סקאוט של nba ... כיוון שאני צכיר מעט את הנושא ... אין סיכוי שכספי היה מגיע לאן שהגיע ללא תרומה משמעותית ...חשוב להבין זאת וחשוב להבין שהיום אין מיקי ברקוביץ גם ברמות הגבוהות ביותר כי הכדורסל שונה מאד
    סגור
  • 243.
    לבוז לשחקן על מה ולמה
    אוהב כדורסל 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    השחקן הראשון הישראלי שהגיע לליגה הטובה בעולם , אתה בז לו ? איזה מין שיח נמוך לבוז לשחקן כי אתה יכל ..אתה יכל שלא לאהוב את משחקו וגם לא לאהוב את הדמות אבל לבוז לו . אני בז לאנשים שמנצלים את המדיה לפגוע באחר . אולי נפלה עליך קנאת הצלחה . בהצלחה לכספי דוגמא ומופת לכולנו .
    סגור
  • 242.
    עיתונאי עלוב
    אופיר 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מה פשר ההתלהמות הזאת כלפי השחקן? לא פלא שאתה כותב ב"הארץ", עיתונות רעילה. נתניהו לא ראש ממשלה, אז אין כבר מה לכתוב, מחפשים נושאים . אתה מביך
    סגור
  • 241.
    שחקן של קופת חולים
    אניטה 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 5
    טוב שפרש שחקן חלש ביותר
    סגור
  • 240.
    שחקן חלש
    אסי 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 5
    עיתונאי אמיץ כספי לקח כסף ממכבי סתם!!! שחקן בושה
    סגור
  • 239.
    לא הבנתי
    יוני 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המלבין פני חברו ברבים .אין לו חלק לעולם הבא ...מה יצא לך מזה ... מה זה משנה איזה שחקן הוא היה .האם ביקרת את כל השחקנים בארץ או שהקנאה והצרות עין אוכלים אותך ??
    סגור
  • 238.
    עלוב ומר
    אליהו 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לידיעתך המועטת (אפסית -עקב מרמור ),שחקן לא טוב לא מחזיק 10 שנים בליגה הכי קשה בעולם. ידוע שקנאה מוציאה מהעולם --- יצאת
    סגור
  • 237.
    תכלס הוא צודק (ל"ת)
    שלומי 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 236.
    שחקן nba ממוצע שקול לכוכב ביורוליג
    ירון 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כספי שחקן ענק!
    סגור
  • 235.
    חיים
    שלמה 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שמן מגעיל אנרכיסט עיתון הארץ עיתון של מחבלים האיש נראה יותר גרוע מבבון אשכנזי מסריח מגזע של גרמני תמות כבר כלב
    סגור
  • 234.
    מסכן מי שבשביל להתפרנס חייב בכל יום לכתוב משהו. משהו,.
    זקלין כריסטופר 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משהו לכתוב, אפילו כשאין לך על מה. אפילו לכתוב שטויות. וחשוב שתהיינה הרבה תגובות ורייטינג גדול. אחרת אין כסף. אחרת אין משכורת. והלא צריך חאכול, הלא כן? ואף לפרנס משפחה. אז כותבים. אפילו שטויות. העיקר שכותבים ומקבלים שכר.
    סגור
  • 233.
    תדאג לשפר לעצמך את החיים! (ל"ת)
    הפוסל במומו פוסל! 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 232.
    מה אפשר לצפות מאוהד הפועל...?
    צירעה 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נכון... ים מדר אחלה שחקן ונותן את הכל, אבל מדר גם צעיר מכספי ב-15 שנים בערך ועדיין לא הספיק להיפצע בצורה משמעותית... כל קבוצה... אבל כל קבוצה, הייתה רוצה את כספי של לפני הפציעה אצלה... למרות שאני מכביסט, מאחל לים בריאות והצלחה והלוואי ויצליח להיות השחקן הישראלי הכי טוב ב-NBA... וכמובן מאחל לאבדיה להיות יותר טוב מים וזו לא ממש בעייה עבורו...
    סגור
  • 231.
    הפוך גוטה
    רון 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם כספי שחקן לא טוב, כמו שטוען לוינסון, והוא שיחק 10 שנים באן.בי.איי אז הוא עשה קריירה לא פחות ממדהימה.
    סגור
  • 230.
    לוינסון? מי זה? (ל"ת)
    אבי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • חיים
    שלמה 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיש הזה חרא של כלב
    סגור
  • 229.
    בינוני בליגה הטובה בעולם??
    יהורם 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מתפלש בבינוניות?? בחירת מילים מדהימה לכתב פרשן הלא בינוני מאחל לך שבפרישתך יהיה אידיוט ש כמוך שיזכיר לך שאתה פשוט כתב לא טוב או יותר נכון פשוט כתב גרוע עלוב ולא מכבד אף אחר בשם האימון האישי העלוב
    סגור
  • 228.
    לא
    איתמר משיח 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השחקן הישראלי הטוב ביותר הוא בינוני שיסתום תפה ומהר ושיפסיק עם השטויות
    סגור
  • 227.
    פשוט מביך.. (ל"ת)
    איש 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 226.
    צודק בכל מילה
    אלון 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 5
    לא זוכר שום משחק משמעותי של כספי בנבחרת או במכבי סתם אחד שישב בספסלי האנ בי אי ועשה כסף.
    סגור
  • 225.
    חיים לוינסון
    חוזה 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קנאה וצרות עין היא מילה קשה ללא ריפוי ועל חיים לוינסון ושכמותו נאמר יחיו הקנאים ויסבלו...
    סגור
  • 224.
    "קצת" הגזמת. שחקן ששיחק ב nda לא יכול להיות "בינוני"
    יובל 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גם אם לא היה כוכב ולא היה שחקן מפתח. הוא אכן היה שחקן בינוני - אבל ב - NBA. שזה כבר ממש לא בינוני.
    סגור
  • 223.
    מי אתה
    יאפס 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יאפס מי אתה? מי מכיר אותך? מי ביקש ממך לדבר? וגם שדיברת מי אתה שתגיד ככה על השחקן שנתן הכי הרבה גאווה לנו בכדורסל הישראלי?
    סגור
  • 222.
    פרשנות
    אריק 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פרשנות חובבנית ומגמתית של אוהד הפועל אם כספי שחקן בינוני והיה 10 שנים באן בי אי אז זה אומר שכל השחקנים הישראלים בכל הזמנים הם בינוניים ומטה כיוון שלאף אחד מהם לא היתה קריירה טובה יותר דיויד בלאט אמר שלדעתו כספי שחקן טוב ולוחם והיתה לו קריירה מפוארת לדעתי לדיויד הבנה הרבה יותר טובה ומקצועית מלוינסון
    סגור
  • 221.
    מעניין
    לווינס 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך להיות חלק מהווריורס בגדולתה זה להתפלש בבינוניות? אם כבר אז לפחות תברור מילים..
    סגור
  • 220.
    העיתונאי הזה שלא מוכר בכלל מנסה לרכב
    דנידין 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    על הפרישה של עמרי שבאמת כל הכבוד לו על כל השנים של ההצלחה , ונכון הוא לא מייקל ג'ורדן אבל הוא משלנו
    סגור
  • 219.
    אודם 5 באר חעקב
    י עקב 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכלכת לוינסון לא לעניין
    סגור
  • 218.
    מי זה חיים לוינסון ?
    jo 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כספי לא התיימר להיות כוכב באן בי איי , הוא עשה מה שהוא יכל , סבל בשקט אין ספור פציעות מעצבנות ולא זיבל את השכל יותר מידי כמו מר לוינסון הבינוני
    סגור
  • מי זה לוינזון ? עיתונאי בינוני מינוס. (ל"ת)
    יובל 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • לוינסון
    אזרח 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרצוף תחת
    סגור
  • 217.
    הפוסל במומו פוסל
    אשר 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עיתונאי בינוני שגם אם נסכים עם דבריו מיהו שיתבטא כך וישפוט. גסות רוח לשמה.
    סגור
  • 216.
    על תבונה ורגישות
    איז'ו 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מר לוינסון . ההבדל בינך לבין כספי הוא שהוא יכול לעשות כל מה שאתה עושה , אבל אתה לא יכול לעשות מה שהוא עושה . (גובה , אתלטיות ) . יש עוד הבדל אחד ביניכם , הוא התבגר מאז שהיה ילד וידע להפיק מהלימון לימונדה . אתה לעומת זאת נשארת ילד אדיוט , שהקנאה הורגת אותו והדרך להתמודד איתה היא באמצעות השמצות , העלבות והעברת ביקורת . כולנו מבינים שכספי לא סחב קבוצות על הגב . אבל אתה יודע למה ? כי הוא בחר להיות זנב לאריות ולא ראש לשועלים . ואילו אתה תשאר כנראה כל חייך זנב לשועלים . עוד אחד שמדבר על בינוניות . מי שמע עליך בכלל עד היום ?
    סגור
  • לוינמי ?
    jo 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה כתבת
    סגור
  • 215.
    בושה של כתב (ל"ת)
    מי זה??!!! 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 214.
    אני פעם ראשונה מסכים עם משהו שכתבת
    Dedi 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גם אני כמוך לא מבין על מה ההתלהבות ממנו. נראה שהיה יותר זמן פצוע מאשר בריא. וגם אז החליף קבוצות כמו גרביים.
    סגור
  • 213.
    לוינסון עכשיו ילך לחפש את עצמו
    יעקב 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנשים יתרחקו ממנו......טיפש
    סגור
  • 212.
    חוות דעת
    א.ק. 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חיימקה,חמודי....איך שאתה אוהב להביע דעה על כל דבר....אם אתה אומר שאין לך ידע בכדורסל אז על תביע את דעתך ברבים...זה שטחי וטיפשי ומאד מאד בינוני,מתיימר ורדוד ביותר...
    סגור
  • 211.
    הבנה בכדורסל
    אריאל 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש במדינה שלנו המון כתבי ושדרני ספורט מסתבר שחלק מהם לא ממש מעורים במצוע בו הם בחרו כדוגמת חיים לוינסון אמר דוד בלאט שעומרי כספי אמנם לא היה כוכב אן בי אי אבל בכל זאת היתה לו קריירה מפוארת ושיחק כ10 עונות בליגהההטובה בעולם וכמה שנים בקבוצת טופ יורוליג ולכן כאשר אני משווה בין כתב כגון לוינסון לבין מאמן עם קריירה מפוארת כולל באן בי אי אז ברור שאין להתיחס כלל וכלל לדעתו של לוינסון רק אדם מקצועי מתחום הכדורסל יכול לתת חוות דעת עניינית לכן אין להתרגש ולהתיחס ברצינות ללוינסון כיוון שכל אדם יכול לפרשן כל תחום אך ללא התמחות בתחום בתור שחקן או מאמן הפרשנות תהיה חובבנית כמו בכתבה הזו
    סגור
  • 210.
    כתב משועמם
    שלומי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הלו זה הליגה הטובה בעולם! היו שחקנים גדולים מכספי שלא החזיקו שם שנה. וכן כשעומרי שיחק הוא הכניס אנרגיה למשחק ופתח עוד אפשרויות למהלכים בהתקפה עם יכולת קליעה ומהירות במשחק מעבר. כתבה ממקום של קנאה חוסר פרגון וסתם לחפש כותרות.
    סגור
  • 209.
    מה מבין השמנמוך ?
    שמיר 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בזמן האחרון נותנים לאדון חיים לוינסון יותר מדי במה. מה בדיוק הוא עשה שהוא יכול בכלל לבוא בביקורת לעומרי כספי
    סגור
  • 208.
    יחצנות שם המשחק
    מאיר 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שיגיע גם לחלל החיצון..רחוק מלהיות כוכב ..מעולם לא ריגש כמו קטש..ברקוביץ..ורבים וטובים אחרים..היה סה"כ בינוני וכל הכבוד שהצליח לשחק אותה עם מליונים
    סגור
  • 207.
    עיתונאי
    מישל 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אדון חיים אף פעם לא היית באמת עיתונאי ואתה גם לא תהיה עיתונאי אתה פשוט כלום פחחחחחחחח
    סגור
  • 206.
    אני גם רוצה להיות כתב ספורט
    אביב 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני יותר מטומטם מלוינסון 10 שנים ב nba נראה לך שהיו מחזיקים אותו שם בגלל שהוא שחקן לא טוב ? . אולי אם הם מטומטמים כמונו אבל הם לא. תהיה בטוח.
    סגור
  • 205.
    עומרי הוא סויסה,כספי רק מעוברת
    דודו 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החבר כספי הוא מקורו סויסה,האבא של במקור הם סויסה אז מהיום רק סויסה,הבנתם,מישתכנזים, ומיתבישים, בעברם,אפילו נפוליאון הגוי אמר עם שאן לו עבר לא יהיה לו עתיד,
    סגור
  • 204.
    כספי
    חיים 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק לוינסון יותר ממאה אחוז כספי היה שחקן משנה למשנה וכל משחק שעלה כמחליף למחליפים היה ארוע עיתונאי הוא חשב שאם הוא משחק במכבי ומנצח את רוב המשחקים בארץ אז יש בו משהוא גם בעונתו בגולדן סטטיט הוא היה ברירת מחדל אחרונה וכפי שכתב חייםלא שחקן מלניב מעור או גורף אחרים 1000 כמוהו בכל פיקאפ גיים 3 על 3 בכל עיר ממוצעת בארהב
    סגור
  • 203.
    סתם שמאלני מתוסכל (ל"ת)
    מחורבנט 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 202.
    חיים לוינסון
    אב 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מרחם עליו, הבן אדם מסכן. ספוג שנאה לכל מה שמסביבו ,ולא כמהו! מספיק לראות את פרצופו, ולשמוע את דעותיו בכל נושא. כדי לרחם עליו!!!
    סגור
  • 201.
    זה אותו אחד שטען שמייקל ג'ורדן אנטישמי
    יובל 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור שמאלני חיים לוינסון הוא אחת הבעיות של השמאל. אדיוט עם רגשי נחיתות.
    סגור
  • 200.
    האיש ליצן לא עיתונאי (ל"ת)
    אריק הויקינג 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 199.
    כספי
    אבי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדבר הכי נכון זה כתבי ערוץ הספורט ברמה ה אפסית
    סגור
  • 198.
    צודק 100 אחוז (ל"ת)
    אסף 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 197.
    הלו חיים הגזמת קצת
    אחאב נחושתני 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בז לו? לא הגזמה?
    סגור
  • 196.
    כספי מי?
    צודק 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה לעשות שחיים צודק, שחקן בינוני שכל שנה בחודש אפריל נחתך מהקבוצה בה שיחק.
    סגור
  • 195.
    נכון חלקית (ל"ת)
    יובי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 194.
    כספי שחקן מעולה
    עדי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יכול היה להיות שחקן חמישיה לגיטימי אם לא הפציעות. הוא המתאים במיוחד לגולדן סטייט כמו כפפה. גבוה שעושה הגנה שומר וקולע שלשות זה חלום של כל מאמן.
    סגור
  • 193.
    לוינסון מתבלבל.
    דני צור 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כספי הוא לא אדמו"ר. והכללים בכדורסל שונים מהכללים בטיש אצל האדמו"ר, בטיש באמת מי שנלחם על כל פירור ומוכן לאכול מהריצפה שייך לחמישייה המובילה...
    סגור
  • 192.
    המשפט המתאים לכתב: הפוסל במומו פוסל
    קובי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין לי ספק שהכתב אינו מכיר את כל הפרטים אודות כספי, יחסיו עם שחקנים אחרים והדרך שבה הוא משרה בטחון ומקדם את הקבוצה ואת השחקנים האחרים. על אף העובדה שסבל מפציעות רבות וממושכות כספי תרם המון. בהבנת כדורסל אני סומך הרבה יותר על מאמן גולדן סטייט שהחליט לרכוש את כספי מאשר על הכתב שמתפרנס מביקורת. על פניו נראה כי די קשה לו לפרגן ולכתוב משהו טוב על מישהו אחר...
    סגור
  • 191.
    לירושלים
    כספי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לירושלים
    סגור
  • 190.
    חיים לוינסון - יש גם מישהו שאתה כותב עליו משהו חיובי? (ל"ת)
    אלעד 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 189.
    לאלה קוראים כתבלבים (ל"ת)
    רפול 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 188.
    אז אמר...
    ישראלי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שיגיד...
    סגור
  • 187.
    תכלס צודק (ל"ת)
    מאיר 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 186.
    כמה מרמור ובינוניות של הכותב (ל"ת)
    אאאמממממאאאאא 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 185.
    חיים צודק בכל מילה ומילה.. כספי פחות מבינוני..חלש להחרי
    בנצי **** 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני כבר שנתיים שואל אייך מכבי לא גבו מכספי כסף על הזכות לעלות על הפרקט...עשה טוב שפרש ופטר אותנו...
    סגור
  • 184.
    רגשי נחיתות קלאסיים
    גור 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ללוינסון אין בעיה עם כספי, יש לו בעיה קשה עם עצמו, מקרה קלאסי של רגשי נחיתות לא מהיום ולא מכספי
    סגור
  • 183.
    כל מילה בסלע
    יפו 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ללא ספק נהנה מעיתנואי חצר שהרעיפו עליו מחמאות לגמרי בינוני מינוס ככה זה שאתה עסוק במיתוג של עצמך ולא למצות את המשחק על המגרש יחד עם זאת כל מה שהיה חשוב לו זה ל"שחק "בנבא וזהו ממש לא דוגמא למוסר עבודה משמעת ועבודה קשה- בשביל זה יש את מקל מדר ואבדיה בהצלחה בפרישה
    סגור
  • 182.
    צל"ש לכספי
    ג.ש. 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בניגוד לעמדת לוינסון אני מעריך ומעריץ את כספי על השגיו. יש לא מעט שחקנים ישראלים יותר מוכשרים מעמרי אבל הם לא הגיעו ל- nba. צורת המשחק באמריקה שונה מאירופה ורואים שחקנים שהיו בינוניים באירופה שהם מצליחים באמריקה. דוגמה אחת הוא ג'ו אינגלס שהיה בינוני במכבי וכמעט נבחר לשחקן השישי ה-nba. אז כל הכבוד לעמרי כספי על המוטיבציה, המאמצים והתעוזה שהביאו אותו רחוק כל כך. למרבה הצער, הפציעות הרבות הן שקטעו את הקריירה שלו.
    סגור
  • 181.
    כספי/לוינסון
    יהודה 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לוינזון צודק מאה ועשרים אחוז
    סגור
  • 180.
    מי אתה לוינסון ?
    ליאור 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ידעתי שאתה כל כך ביזיון,לא ידעתי שאתה כל כך מגעיל ומכוער וטיפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 179.
    נולדת קוטר. וכנראה עם אתה עם הרבה רגשי נחיתות (ל"ת)
    אני 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 178.
    לוינסון שמאלני בזוי. (ל"ת)
    ניר 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 177.
    חוצפה
    תום 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוצפה בשיאים חדשים. אדם שנטל לעצמו חירויות לבקר את כל העולם ואשתו,רק בגלל שהוא מתקרא עיתונאי זה שיא השיאים. מה מונע ממני אדם פשוט לאמר שמר לוינסון הוא בושה למקצועו?
    סגור
  • 176.
    צודק כמעט בכל מילה
    דדי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כספי לא תרם בשנתיים האחרונות שלו במכבי, היה יותר פרזנטור מאשר שחקן ועל זה קיבל מעל מילון דולר לעונה. רוב הזמן היה פצוע ומשדר פודקאסטים מביכים, מגדיר עצמו כאיש תקשורת ואיש עסקים כשהוא מקבל מיליון דולר ומשחק רק חמישה משחקים. אני חושב שלוינסון מתאר תמונה די נכונה, המון אובררייטד ופחות יכולת, המון ניהול נכון של הסביבה ופחות מקצועיות. חבל שפרש רק עכשיו, עשה נזק גדול לתקציב מכבי.
    סגור
  • 175.
    חכם אתה לא
    דוקו 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "בינוניות" של שחקן NBA משורה השניה רחוקה שנות אור מעליבות פרשן המצטיין רק לעצבן ומוזמן לפנלים לאזן קבוצת אנשים חיוביים.
    סגור
  • 174.
    לשלול לו את תעודת העיתונאי
    שיר 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זכותו לבקר מקצועית את כספי אך להגיד שהוא בז לו?? להשתלח בו אישית? למה? איש דוחה!
    סגור
  • 173.
    צודק ב100%!!! שחקן בינוני ומטה עם להקת עיתונאים מעודדת (ל"ת)
    על הפנים 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 172.
    תזכיר לי מה אתה?
    לירן 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב עלוב ומתוסכל מהחיים שמחפש שיכירו אותו על הגב של כספי הענק. אז הנה קבלת 5 דקות של תהילה ,אבל הבעיה שיצאת הרבה יותר קטן ממה שדמיינת. כספי אחד הספורטאים הגדולים שלנו שהביא לנו כבוד רב ברמה העולמית. תתבייש לך ,כתב הזוי.
    סגור
  • 171.
    חיים לוינסון מדבר על בינוניות , חחחח
    סנדר סנדר 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר חיים הנכבד הרי פרט למלל בלתי נפסק של כלום על כלום לאן הגעת אתה ? "מתפלש בבינוניות" אמרת ! ובכן וא לא מיערל ג'ורדן ולא לברון ג'יימס, מה תאמר על סטיב קארי אשר גם הוא לא היה כוכב גדול ? האם אתה בכלל יודע היכן הוא שיחק ? חוץ ממלמולים אשר אתה משמיע מידי פעם לא ראיתי איזה גדולות ונצורות יצאו ממך אם בינוני זה 7 אז אתה אולי 1 או 2 ! מגושם עונג עצמי שכמוך.
    סגור
  • 170.
    גועל נפש של כתבה
    יואל גביש 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    י לוינסון אתה פשוט דוחה .כתבה גרועה ומרגיזה.ככה
    סגור
  • 169.
    עומרי כספי
    יואב 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחיים לוינסון תמיד יש ביקורת נגד כולם
    סגור
  • 168.
    אתה לא רק שמן אתה גם מכוער ברמות.
    דוד 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עלוב מי ומה עשית בחייך העלובים לעומת שחקן גדול ככספי. תחזור לכלוב 0מאלן עלוב.
    סגור
  • 167.
    צודק !! אבל הוא עדיין אישיות מקסימה
    רועה חשבון 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וספורטאי למופת
    סגור
  • 166.
    למי שלא ידע לוינסון היה אתלט מצטיין (ל"ת)
    רן 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 165.
    לוינסון אנחנו בזים לך תמיד עיתונאי בינוני עד ירוד
    אריה 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וזה לא קשור לנתונים פיזיים אלא למח ציפור שלך
    סגור
  • 164.
    חמיצות מוגזת בריח גרביים לא מבובסות
    לוינspite 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ירידה מכוערת, טפשית, עתירת בורות ורשעות...לידיעתו של לוינסון: NBA אינו מעניק חוזים, בוודאי שלא לתקופה בת עשור, לשחקנים בינוניים...בניגוד לעיתונות הישראלית הסובלת כל קאקער אשר שם עצמו פרשן בתחום בו הוא מבין בערך כפי שכספי עצמו מבין בכתיבה עיתונאית
    סגור
  • 163.
    חיים
    משה גואטה 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אדם קנאי תילך כפרה על כספי הגדול ימפגר
    סגור
  • 162.
    כנראה שבאמת השמאליים הקיצונים חולים בראש (ל"ת)
    .יהודי. 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 161.
    חיים היקר
    ישראלי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלעדי עומרי כספי היקר האהוב והמצליח בכלל לא היינו מודעים לקיומך אז תתקשר להגיד לו תודה .
    סגור
  • 160.
    ננננ
    גל 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נכון מאד , עומרי כספי שחקן בינוני מינוס אפילו , איש אפור ומשעמם אבל בקדר לים מדר לוינסון טועה , הבחור מוכשר בטירוף , בטח הרבה יותר מכספי ומהליצן השני , דני אבדיה . הסוף הכל יחסי ציבור .
    סגור
  • 159.
    ביקורת לא רצינית
    שוקי קרן 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינני מבין מה המניעים שדחפו את לוינסון לפרסם ביקורת אבל חוכמה לא זיהיתי בהשתלחות המיותרת. חבל שלא למדת לסנן מחשבות
    סגור
  • 158.
    חיים לןינסון עמרי כספי
    ציפי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממורמר,תבלע מרמורון ותסתום. קנאי.
    סגור
  • 157.
    מה שנכון נכון
    שי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כספי בינוני
    סגור
  • 156.
    כספי היה יכול להיות אולסטאר מבחינת כישרון
    דודי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחפשו ביוטיוב את ההופעת בכורה שלו, היה נראה כמו לברון 2. היה לו הכל מבחינת כישרון אבל הוא לא דרש מעצמו הרבה מבחינה מנטלית על הפרקט כדי לסחוט מעצמו החוצה את כל הכישרון.
    סגור
  • 155.
    מה??!!
    לוי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ראיתי כל כך הרבה מאז מכבי תל אביב כדורגל הפסידו את האליפות.. לא מאמין שמישהו לוקח ברצינות את ההזיות שהוא כתב..
    סגור
  • 154.
    חולק עליך
    מ.א 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עומרי הוכיח אופי כשעזב את מכבי ויצא ל nba שרד זמן אור 10 עונות ויתר על שכר בנסיון להגשים חלום ולזכות בתואר עם גולדן סטייט ניצל 150% מהכשרון שבורך בו וחוכמת משחק בליגה הטובה בעולם וגם הפרישה עם כל הקושי בכך כדי שלא לפגוע יותר בבריאותו מראה על אופי שיקול דעת ו
    סגור
  • 153.
    עוד אפס מאופס
    שימי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה? לא קבלת הלילה/החודש/השנה
    סגור
  • 152.
    לוינסון זה מקסימום מיצוי פטנציאל למינימום אדם (ל"ת)
    מויש 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 151.
    לונסון
    דוד 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאי קטן תחפס מ---- אותך
    סגור
  • 150.
    בול
    יורם ק. 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדיוק זה מה שאמרתי כל השנים הבן אדם אינו שחקן כדור סל אולי בכדור עף הוא טוב ולא פלא שנחתך מסגל קבוצה שנייה ממשחקי פליי אוף ב נ.ב.א כי לא תרם שום דבר לקבוצה ופשוט היה שחקן בנוני ומטה ואיך הצליח לעקוץ את מכבי במשך שנתיים בלי לתרום שום דבר לקבוצה. בסכום ששולם לו היו מביאים רכז בכיר ומכבי היו בפליי אוף הארופי.
    סגור
  • 149.
    צודק, אבל למה בז' לו ?
    אבי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק בביקורת אבל מי פה לבז זה מוגזם.. הייתי משבח את כספי רק על דבר אחד הנחישות להגשים חלום ולהשיג אותו . דרך אגב גם אבא של אבדיה דיבר על הנושא. מעבר לזה כספי אדם צנוע ונחמד וגם זה משהו בימינו
    סגור
  • 148.
    האמת, צודק
    שולה 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וחוץ מזה אוב הזמן היה פצוע
    סגור
  • 147.
    כספי
    אלי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה רוצה קנאי ניראה חמו חבית סיד מי אתה בכלל לוינסון יחתיכת כוסון קטן כל השומן שלך אתה לא שווה שקל
    סגור
  • 146.
    דחקן בינוני צודק
    פפ 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באן בי איי לא בלט בכלל כל הזמן פצוע .גלני במכבי לא בלט . סחב כל הסמן פציעות .גם כשחזר למכבינ.בשנתיים שהיה לא הלט והיה פצוע שנה וחצי לא עשה כלום .והוא פרש הגלל שידע שיפצע שוב
    סגור
  • 145.
    ביקורת שנובע מ...
    עדי מכביסט 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביקורת זה דבר טוב כשהיא בונה או יכולה להשפיע כאן זה לא. עומרי כספי היה שחקן מצויין לליגה שלנו חכם וינר קלעי ל(3). שחקן משלים בNBA אדון חיים אתה אוהד הפועל וחוזר אמיתי נראה לך שמשהו לא טוב משחק בקבוצה הכי טובה בארץ ואחת הטובות באירופה ומשחק עשר שנים בליגה הטובה בעולם כולם לא מבינים רק חיים אז חיים תדליק את האורות ותתקדם אתה כנראה לא רואה טוב או לא מבין כדורסל
    סגור
  • 144.
    מיי
    מיי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוינסון ירדת נמוך. נמוך מדי. וכל כך לא נכון. הכבוד הוא לכספי ולא לך.
    סגור
  • 143.
    צודק
    אוהד מכבי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לוינסון כל מילה שלך נכונה. אמת בפרצוף
    סגור
  • 142.
    עיתון הארץ הוא קטארזיס לכל הרוע האנושי (ל"ת)
    דון 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 141.
    די,לוינסון
    יולי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהונגרית אומרים:הינשוף אומר לדרור שיש לו ראש גדול.
    סגור
  • 140.
    שנאת חינם
    פרפורציה 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיקה האמירה שהספורט מוקצן כשבמדינה שלנו הפוליטיקה מוקצנת ללא שום פרופורציה ביחס למדינות אחרות, ובמיוחד פרשנים פוליטייים מוקצנים, מפלגים, משניאים, משסים את כולם בכולם, ועכשיו מנסים לשסע את הספורט. הלוואי והספורט היה מסוקר בתקשורת כמו הפוליטיקה, כך מצבנו והשיח הציבורי היו במקום הרבה יותר טוב. אם הפוליטיקה גורמת לשנאת חינם, הספורט גורם לאהבת חינם !! תחשבו על זה ואל תתנו לפרשנים הפוליטים ולפוליטיקה בכלל להשתלט לנו על החיים, ולגרום לחורבן המדינה.
    סגור
  • 139.
    צודק חיים (ל"ת)
    ניר 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 138.
    האמת .צודק
    יוסף 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שחקן בינוני מאוד.שום ברק,חוכמת משחק,הנאה,סתם.
    סגור
  • 137.
    מלי
    רנדו 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מסכים עם חלק מהדברים אבל על מה כל הזעם עליו,שהוא בינוני או על כך שהתקשורת מפרגנת לו ההגשמה כי אם זה העניין אז שיבקר את התקשורת( ולא את כספי) שייצרה את הדימוי המוגזם לטעמך.
    סגור
  • 136.
    אין מה להשוות
    אדי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם ניתן להשוות את ההשפעה שיש לכספי על המשחק לעומת קטש או עדי גורדון? או אפילו ג'מצ'י? כספי אף פעם לא היה שחקן מוביל, במקרה הטוב שחקן משלים. כל מי שמסתנוור מה NBA חייב להבין שגם ב NBA ישנם שחקנים אפורים ולא מרשימים שתפקידם לתת במה לסופרסטארים. כספי היה אחד כזה. בניגוד לקטש, גם במכבי ובנבחרת אף פעם לא הצטיין יותר מדי והיה שחקן משלים, אף פעם לא מוביל
    סגור
  • 135.
    אני מסכים
    אורן 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דורון שפר עודד קטש מיקי בקובץ היום פי אלף יותר טובים ממנו פשוט לא שיחקו בזמנים שלו ובתור שחקן הוא היה מאוד אפור ופציע פשוט מאוד שיחק לו המזל של האין ביי איי
    סגור
  • 134.
    וואללה
    אדר 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שלוינסון הזכיר את ארז זייצ'יק התעוררתי. אתה לא יכול להיות בור בכדורסל ולהכיר את זייצ'יק. כשהייתי צעיר יותר שיחקתי נגד זייצ'יק ונכון - אחלה שחקן אז למרות שלוינסון טועה לחלוטין בגישה ותוכן - עושה רושם שיש לו ידע בכדורסל
    סגור
  • 133.
    פשוט נתפס לחיים הצוואר
    המשווה 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז הוא לא יכול להביט על הדבשת שלו. עיתונאי שבחר להתפלש בבינוניות, לכתוב לעדת מעריצים טור לקוני בעיתון נישתי. ביום שיתנו לו לצייר את הציור השבועי לילד בניו יורק טיימס אולי יוכל לפצות פה על בינוניות של אחרים על הישגים לא מרגשים בזירה הבינלאומית. אבל חיים לא התרגש מהקריירה של כספי. רק בא לעשות על סיומה סיבוב קטן של תשומת לב. בטוויטר. הידועה במבחנים ובדראפט הנוקשה שלה בבחירת יוזרים...
    סגור
  • 132.
    חיים לוינסון עלוב נפש שכמוך
    שיןשין 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה אתה עשית בכדורסל ?
    סגור
  • 131.
    י
    י 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט אידיוט
    סגור
  • 130.
    מי זה חיים לבינסון ??? (ל"ת)
    רק שאלה 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 129.
    זה פשוט מאוד
    גדי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוינסון החיידק פשוט גילה שכספי ימני...הכל מתחיל ונגמר בזה
    סגור
  • 128.
    מבלבל את המח, ממתי הוא פרשן ספורט? (ל"ת)
    מוטי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 127.
    לוינסון
    מיכל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה נותנים לו במה מי הוא בכלל איש שמאל נקמן קנאי והלואי ויזרקו אותו לכלבים.
    סגור
  • 126.
    סתם פרובוקטור ב 1 ₪....מה איכפת מה הוא חושב ? (ל"ת)
    בוננזה 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 125.
    ההתמכרות לתשומת לב חזקה ממך
    אמיר 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    23 3
    חיים, אתה כותב מוכשר אבל לאחרונה התמכרת לצורך לתשומת לב בכל מחיר ורואים לך. עמרי הוא לא כישרון מולד, בזכות עבודה קשה, דבקות במטרה וצניעות הוא הגיע להישג שאף ספורטאי לפניו לא הגיע לפניו. תצדיע לו במקום להכפיש.
    סגור
  • 124.
    למה מי אתה חיים לוינסון
    גיל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    31 3
    למה מי אתה לוינסון איש קטן שלא עשה כלום בחיים שלך, היית מת לקרירה של כספי תן לו את הכבוד שמגיע לו. אם היית במקומו אייך היית מרכיש לכתבה כזו.
    סגור
  • 123.
    בזיון
    עמי קדוש 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אין מילה שיכולה להגדיר את הביקורת של לוינזון חוץ מהמילה בזיון. שחקן עם טבעת אליפות בנ. ב. א, 10 עונות משחק, קפטן מכבי ונבחרת ישראל. תתבייש לך לוינסון. ברור שזה מקינאה כי הוא שחקן מכבי וידוע שחלק מאוהדי הפועל מתעבים כל מה שקשור במכבי. תוריד את הכובע ותצדיע לשחקן גדול. נצטרך לחכות עוד עשרות שנים עד שיקום שחקן ישראלי שישחק 10 שנים ברציפות בליגה הכי טובה בעולם.
    סגור
  • טבעת ?
    י.ק 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה טבעת אפילו לא היה בקבוצה בזמן הזכייה אז הטבעת הזו היא מזויפת
    סגור
  • 122.
    לוינ אסון
    בובו 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סתם טמבל חבל להגי חבל על הכתבה בזבוז זמן
    סגור
  • 121.
    לוינסון
    Jo 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    Who the fuck is levinson
    סגור
  • גאון!!
    אייס 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה שנכון נכון...
    סגור
  • 120.
    לווינסון
    נאור 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מכיר העיתונאי הזה,אבל לרדת על גדול שחקני הכדורסל בישראל והראשון שהגיע לנ.ב.א זו חוצפה ועזות מצח לצד תת רמה ואי הבנה בכלל של משחק הכדורסל,לכל שחקן יש סגנון משחק ייחודי ושונה מהאחר,עומרי כספי היה שחקן שהשתלב היטב בקבוצות ששיחק ונכון שאף פעם לא בא על תקן וירטואוז או סופר סטאר אלה שחקן שתורם המון לקבוצה בכל האספקטים של המשחק ואת זה אדון לווינסון לא יודע ולא מבין ואסור לאדם הזה לכתוב על נושאי ספורט ובטח לא כדורסל.
    סגור
  • 119.
    חיים לוינסו- אוהד הפועל תאן
    אמיתי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עיתונאי בגרוש.רק קינאה ושינאה בליבו.אסור להתיחס אליו.עוד חמוץ מסכן,מאנשי השמאל,יוצרי כת השינאה.
    סגור
  • 118.
    הפוך גוטה. כספי דווקא עבד קשה. הכשרון שלו
    שחר 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא היה משהו
    סגור
  • 117.
    קטש לא טעה הוא לא שחקן (ל"ת)
    עדי כהן 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 116.
    ניקח דוגמא מעולם השח
    כספיון 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בא ניקח שחקן מצטיין בשח מהארץ, מעל רמה 2,400 יש מאות כאלה בעולם .. כאשר הוא מגיע לתחרות בעולם מול שחקנים 2,700 ומעלה הוא יפסיד 20 ואפילו 30 פעם אולי יגנוב ניצחון ואיזה פעמים שלוש תיקו... מה זה אומר , שהוא בינוני , חלש, לא נותן פייט ? שחקן פלקט ? אבל הוא מגיל 5 משחק שח . בא אני אומר לך מר לוינסון , כשאתה משחק ברמה הכי גבוהה בעולם גם להטביע פעם אחת במשחק זה משהו. אין לך מושג מה זה אומר לשחק עם שחקנים שכל אחד סופר מקצוען.
    סגור
  • 115.
    ורון לוינסון העיתונאי הכי מוכר ומרגש בעולם, עם סקור גבו
    עד הרפש, לא שמעתי על 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 6
    רודף פרסום
    סגור
  • 114.
    בול חיים בול
    אייל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הכל נכון חוץ מדבר אחד,התזמון.מלבד זאת כספי ספורטאי למופת,בחור כארז וכן ירבו כמותו.
    סגור
  • 113.
    סתם עלוב
    מכביסט 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תתבייש לך. ואני מתבייש:בעצמי ששעיתי אותך כל יום חמישי עם דקל ברדיו. אפס. מה מפריע לך בעומרי? אתה דוס עלוב
    סגור
  • לוינסון האפס
    יוסי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגמרי עם הכותב.ירון דקל צריך להתנער מלוינסון.
    סגור
  • 112.
    לוינסון אתה עלוב
    רובי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מה אתה מבין בכדורסל,לא נכנס לעומק ויכוח לגביי הכדורסל,תחזור לפוליטיקה גם שם אתה לא מבין כלום
    סגור
  • 111.
    לוינסון
    קובי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי זה בכלל לוינסון מי בכלל מתיחס לאיש הזה מי הוא מה הוא תרם חוץ מלבלבל את המוח אני מבין שהוא בכלל מובטל היום
    סגור
  • 110.
    מתאכזר ללא שום סיבה טובה
    סתם איש רע 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נגיד שכספי היה שחקן לא טוב, ובאמת לא מיצה את עצמו. למי מגיעה ביקורת כזאת ארסית? סתם אחד שלא אכפת לו לפגוע בזולת
    סגור
  • 109.
    האמת שהוא צודק (ל"ת)
    איאיאי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 108.
    מעריץ של כספי
    אורי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עוד אוהד הפועל חמוץ וממורמר.
    סגור
  • 107.
    לוינסון שאלוהים ייקח אותך בייסורים אמן (ל"ת)
    חיים 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 106.
    לא מאמין שאנשים כאלה מקבלים במה
    מישה 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    11 0
    המיץ של הxxx. כספי עבד קשה והגיע לאן שהגיע, והשמן לעומתו יאכלצעודמבורקס ויקיא את הג'ורה שלו על מישהו אחר. לא יאומן שאידיוט כזה מקבל איזכור בכלל
    סגור
  • 105.
    לוינסון הבזוי
    עוזאלש 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כספי היה אולי כדורסלן בינוני ומה לוינסון איזה גאון עיתונאי עלוב בנוני מינוס
    סגור
  • 104.
    N.B.A לא היו מחתימים שחקן סתם
    סיגל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    11 0
    לדעתי כספי הגיע בזכות יכולות שגם סטיב קר ראה אותם. לא מדובר בשחקן בינוני בכלל
    סגור
  • 103.
    לוינסון ממורמר, לא מוצא את עצמו
    אחד שמכיר 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    17 0
    עוד בימי תלמוד תורה היה תמהוני. נו שוין.
    סגור
  • 102.
    אהבלחתיכת אפס
    הוגה דעות 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הכותב מבהיר היטב למה יש שנאה ותיעוב כלפי עיתונאים וכאן ברוך השם לא מדובר בפוליטיקה אלא בספורט נטו.מי זה האפס הזה שיזלזל בהישגים. של כספי ? כנראה שבין עשרות הישראלים שהגיעו לnba כספי פחות הרשים אותו.בטח לעומת ים ההישגים של מדר
    סגור
  • 101.
    הכדורסל הישראלי הגדול אי פעם
    אוהד כדורסל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    10 4
    לוינסון וחבורת צרי עין וחסרי הבנה מנסים חהקטים את הקריירה של השחקן הישראלי היחיד שעשה קריירה ארוכה ומרשימה ב NBA. הישג שאף ישראלי לא התקרב אליו בכלל. אני אוהב את קטש וברקוביץ' ואחרים אבל הם לא התקרבו בכלל להישגים שלו, שלא לדבר על השחקנים האהובים של לוינסון מהפועל ת"א שלא היו מגיעים לNBA אפילו כדי לחלק מגבות (הישראלים כמובן, כי כזרים היו שם כמה שחקנים גדולים).
    סגור
  • 100.
    לוינסון
    מוטי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לוינסון אתה אדם פטטי בלי מושג בספורט כתבה עלובה שיקרית ומעוררת רחמים עליך
    סגור
  • 99.
    לא נעים אבל צודק
    שגיא 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 10
    לא נעים אבל תכלס דיי צודק כספי לא היה אף פעם מרשים לא שחקן מפתח באף קבוצה וגם לא אקס פאקטור בשום קבוצה כלומר... היה עוד שחקן ולדאבוני ובעייני דיי בינוני.
    סגור
  • 98.
    לוינסון?
    גיא 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא ידעתי על קיומו עד כה, מאיפוא צץ.. פרופיל מתאים לאוהד הפועל מתוסכל ופרובוקטור בשקל .לא ראוי להתייחסות רצינית בנושא
    סגור
  • 97.
    חחחחחחחחח
    אני 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מצד אחד אדם שקורא לעצמו עיתונאי, בתחומו נמצא בתחתית ולראיה כל הזמן מנסה לעורר פרובוקציות כדי שמישהו יתייחס אליו, איש מקצוע סוג ז, ומהצד השני אולי השחקן הישראלי עם הכי הרבה הישגים שנמצא בטופ בתחומו, והיה עשור בין 300/400 השחקנים הטובים בעולם. פשוט בדיחה מהלכת על 2, כפית מירמורית ולישון
    סגור
  • 96.
    ואני אוהד הפועל
    רוני 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וכספי היה שחקן מצויין והכתבה מטומטמת
    סגור
  • 95.
    מי שלא מבין לא צריך לכתוב
    סמי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רק בעובדה שאתה מציין את השם ים מדר אתה כבר מחשיד עצמך מבלי שידעתי שאתה אדום קנאי שרוף.בעצם. כמי ששיחק בליגה הלאומית כשעוד לא היתה ליגת על ואני חושב שגם אתה אף לא היית בחלומות,אני יכול לומר לך מה שאתה לא יודע ותשאל שחקנים ישראלי בקבוצות ובנהחרת על יכולותיו חהערך המוסף של כספי השחקן וכאדם!אין לך ולו טיפת הבנה מה זה להיות ב,7(!) קבוצות ב מבט ואתה פשוט מת מקנאה!!
    סגור
  • 94.
    מי האפס הזה בכלל? (ל"ת)
    ירון זילברמן 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 93.
    הכתב חיים לוינסון בן אדם רע המלהיט ומרעיל את האווירה
    יוסי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    איזה עניין יש לבן ובמקרה הזה כתב בענייני משפט ושאיננו מוכר ככתב לענייני ספורט בכלל וכדורסל בפרט, להתנפל על עומרי כספי, לקטול אותו באופן בוטה, ללא כל מעצורים, שחקן נבחרת ידראל שהודיע רק אתמול על פרישתו ? כמה רוע צריך להיות בבן אדם עם לב קטן ונפש מרה וחוסר כיבוד האחר, כדי לבוא ולנקוט בלשון בקורתית חריפה , לא מידתית ( אפרופו כתב לענייני משפט...) משתמש בכלים מקצועיים כביכול.... ספןרטיבים, בהם אינו בקי כלל , וקוטל כך, ביום בהיר, למחרת פרישתו של שחקן ספורט, לאחר הודעתו על סיום הקרירה של השחקן ? שחקם מעולה ששיחק כ 10 שנים ב NBA , מחזיק בשיא הופעות בנבחרות ישראל (נוער, עתודה ובוגרת), הגיע לנבחרת גם שהיה שחקן NBA והיה יכול להימנע מכך ושיחק אין ספור משחקים במסגרות באירופה כולל ביורוליג ! לידיעת הבור הזה, שחקן במגרש נמדד ביכולת לשנות תוכנית משחק של קבוצה יריבה, בהורדת אחוז הקליעות של סקוררים , ביצירת מצבים לחבריו , ברב גוניותו ולא רק בכמות הקליעות. ובעניין הקליעות, לידיעת חיים לוינסון, תרשום : אחוז הקליעות של עומר כספי גבוה !!!
    סגור
  • 92.
    צודק
    בלונדי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כל מה שרציתי לומר ואתה כתבת הכי טוב שאפשר ....שחקן אשפה עטוף בדאווין כנראה גרם למישהו לחשוב ושכנע אותו שהוא שחקן
    סגור
  • 91.
    לןינסון ירד מהפסים
    יוני 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לויסון כתב על דודי אמסלם ושיבח אותו לויסון דודי אמסלם עסקן מפלגתי קטן שעלה לגדולה בליקוק לבי בכנסת חוקק חוקים רק לטובת פולטקים כמו שכר למשל הוא שנוא בגלל הדברים שהוא אומר ולא בגלל שהוא מרוקאי
    סגור
  • 90.
    בקורת לוינסון על כספי
    יו 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השנאה והקנאה ...1מבקר זה 1 שלא הצליח כשחקן .. גם כאשר הפועל חטף ממכבי 50 הפרש ..הפועל גזר רשתות כאילו הוא ניצח ...והוא אלוף ...יחיו הקנאים ויאכל את הלב
    סגור
  • 89.
    כספי שחקן מדהים שהיה 10 שנים ברצף בליגה הטובה בעולם!י
    יהודה 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מי זה ה"עיתונאי" הזה?
    סגור
  • 88.
    למה חיים לוינסון ?
    דוד 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חיים : לא מבין אותך. ספורטאי נערץ , בחור שהיווה ומהווה מודל לחיקוי עבור אלפי בני נוער , מעולם לא דבק בו רבב מודיע על פרישה , וזה מה שיש לך להגיד ביום הזה ? מי שמך ?
    סגור
  • 87.
    תגובה לכתבה
    שמעון 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קודם כל בדברים שאתה לא מבין בהם כמו כדורסל עדיף שתיקה במקום דברי הטמטום שרשמת,שני עומרי לא רק שחקן אדיר אלא ספורטאי ואדם גדול,צנוע וחכם בטח יותר ממך,עצה תתרכז בדברים שאתה מבין בהם ואל תנסה לייצר כותרות.
    סגור
  • 86.
    פרשנות של לוינסון
    הנרי הפטיש 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לוינסון שאפו,הפרשנות שלך על כספי מדוייקת ומדהימה,אי אפשר היה לנסח את זה אחרת,אני מכביסט מובהק,אבל כספי היה שחקן הכי בינוני בעולם,שום כריזמה ושום כלום,כלכלית הוא מאוד חכם,אסף לו את הכסף בnba לאט לאט,וזה היה כל כך שקוף שהוא חזר פצוע למכבי,פשוט עבד עליהם ודפק עוד קופה,דבר היחיד חיובי להגיד עליו,שהוא בחור טוב.
    סגור
  • 85.
    פרשנות של לוינסון (ל"ת)
    הנרי הפטיש 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    שנאת חינם
    אזרח 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מבין למה זה טוב. חסר רוע בעולם?
    סגור
  • 83.
    אין ציפיות מעיתונאים של הדר שטרימר בעברית - הארץ (ל"ת)
    ניר 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 82.
    הבלוף
    007 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צודק בכל מילה העיתונאי לוינסון, בזמנו פיני גרשון זרק אותו ליציע אמר לו אין בך כלום, הידיים רועדות לך, כמה צדק פיני כדורסלן בינוני מינוס, וטוב שפרש, ותודה לאל שיש פה מישהו שמבין בכדורסל
    סגור
  • 81.
    בינוניות
    קיפוד 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבינוניות שלו עולה מעבר להצטיינות של הרבה מספורטאינו. אולי הוא אתלט במחוזותינו אבל מול לברונים ואפילו כריס מידלטונים ואריק בלדסואים בינוניים הוא נחות פיזית. אתלטים ממנו וחזקים ממנו וקלעים ממנו לא תחזקו קריירה ענפה. אתה מסמל את כל מה שרע בכדורסל - אוהד היילייטים, אם זה לא דאנק מהדהד או כשרון יוצא דופן אז אין לזה מקום במגרש, אבל יש תפקידים אחרים, אפורים, גם אותם צריך במגרש, כיוון שבדרך כלל קבוצות של "אולסטארים" לא מצליחה להתרומם
    סגור
  • 80.
    הגזמת
    מיכל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה נשמע ממורמר... אמנם כספי לדעתי היה קצת אכזבה אבל מפה ועד מה שכתבת יש מרחק. רב
    סגור
  • 79.
    אתה בן אדם קטן חביבי (ל"ת)
    מאעפן 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 78.
    שנאת חינם
    א 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל כך הרבה שינאה יוצאת מתוכך. כתב חצר של הפועל
    סגור
  • 77.
    הכל אמת ויציב, אבל למה אתה בז לו?!! (ל"ת)
    ר.זר 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 76.
    בסדר אז אמר....עשה את הכותרת שלו להיום
    מוש 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כספי שחקן מצויין, בטח בקנה מידה ישראלי ואירופי, הסב גאווה רבה ונחת לאוהדי הכדורסל.. בהחלט ניתן לומר דמות לחיקוי והשראה בטח לילדים, לא מכיר באופן אישי, אבל באופן כללי לא מעורב בענינים שליליים, תמיד נחמד ועם חיוך.. לא מצליח להבין מאיפה ולמה מגיע מישהו ומנסה לתפוס כותרת ותשומת לב..תפרגן לאחר, שעשה משהו בחייו, דמות חיובית, והלוואי והיו יותר כמוהו אישית ומקצועית בכל ענפי הספורט אגב..
    סגור
  • 75.
    עיתונאי לא חכם
    אורי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חיים כשאין שכל אין דאגות אבל למה לפרסם זאת בכל האינטרנט? אתה מדבר על בינוניות? כעיתונאי אתה הרבה הרבה יותר נמוך מבינוני. ככל הנראה השוואה בין רמתך המקצועית כעיתונאי לבין הרמה הספורטיבית שלך תהיה השוואה הוגנת. עדיף שתתרכז בלשלוח מילים או ווטסאפים ותשאיר את העיתונאות למקצוענים. אתה ממש אבל ממש לא שם.
    סגור
  • 74.
    חיים לוינסון.עיתונאי בגרוש.מה אתה מבין בכדורסל ומה אתה
    אלירן 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי קורא כתבות שלך? רק קראתי כותרת וסיימתי לגמרי לקרוא כל מאמר שלך
    סגור
  • 73.
    גם אני חושב בידיוק כמוך חיים
    אוהד מכבי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין שום קשר לאהדה של הקבוצה יש אהדה גם לשחקנים וואולה לא הבנתי למה הוא הלך ל nba כי יש טובים ממנו שמשחקים בליגה הישראלית ובאו מארהב.. וכאלו שבכלל לא במכבי.. בקיצר הלך לעשות כסף בשביל שיהיה במה להשקיע אחכ.. במכבי בא לתקן את הברך על הדרך לקבל כמה מאות אלפים.. ואתם יודעים מי הלך בדרכו ועושה אותו דבר? אבדיה כן הוא פשוט העתק הדבק לכספי.. נתראה עוד כמה שנים וכולם יראו את הגלגל חוזר בשם אחר
    סגור
  • 72.
    מעניין
    מעניין 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין
    סגור
  • 71.
    לוינסון הוא שמן מזיע אפס שמפש קצת צומי (ל"ת)
    דן 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 70.
    שמאלן מפונק וילדותי
    השתולים 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הזמן מתלונן תמיד לא טוב לו ביקורת על כל אחד די נו… די נו… די נו… מה עשית בחייים שלך לוינסון חוץ מאשר להיות נקניקיה …
    סגור
  • 69.
    Rehovoth
    Lilach 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש נחמד שאתה בז לו יש לך מושג כמה בזים לך?את מי אתה מעניין בכלל ? איך מישהי מוכרת אומרת תתקדם םםםם
    סגור
  • 68.
    כל מילה נכונה
    ארז 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כספי שחקן בינוני עם יחסי ציבור... דרך אגב גם לא אינטילגנט גדול .ואני אוהד מכבי
    סגור
  • 67.
    ואני בז לעיתונאי הנקלה הזה
    נעם 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אני מוכן לקבל את זה שכספי היה אולי שחקן בינוי, אבל מה לזה ולבוז ? מדוע אידיוט נקלה כמו העיתונאי אוהד הגועל הזה צריך להשתלח בכספי רק מכיוון שהוא חשב שהוא שחקן בינוני ?
    סגור
  • 66.
    שנאת אחים
    אלי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק אתמול היה תשעה באב. דיי עם השיסוי.
    סגור
  • 65.
    מדוע שדעה אישית של לוינסון על כספי תעניין מישהו (ל"ת)
    קובי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 64.
    אני רוצה לענות לחיים
    כספיון 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם כן , מה תגיד על שאראס ועוד שחקנים שהגיעו ל n.b.a בקושי שיחקו ועם ממוצע של 2 עד 4 נקודות. שאראס הענק במכבי ובאירופה בכלל נחשב סתם שחקן. כספי לעומת זאת נתן לא מעט גגות , חסימות. הוא ניצח לפחות עשרה משחקים בקליעה משלוש וחדירה לסל. לכספי היו משחקים של 18 ו 25 נקודות , מה ששראס ועוד שחקנים גדולים מאירופה רק היו חולמים. עשרות שחקנים שהגיעו למכבי עם ממוצעים אדירים באירופה בקושי נגעו בפרקט ב n.b.a וחזרו למכבי כמו עכברים. 82 משחקים בעונה , ועוד לא מעט משחקי חוץ ... N.b.a זה ליגה שונה מכל מה שאתה מכיר. יש כבוד עצום לכספי. ותמיד עדיף להיות זנב לאריות מאשר ראש לשועלים.
    סגור
  • 63.
    הסבר
    אנדרי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק להסביר לכל אלה שמגיבים ולא מבינים שכדורסל הוא ספורט קבוצתי ובכל קבוצה יש מלא שחקנים המשלימים את הפאזל. בשביל להיות בnba ולהצליח לשרוד 10 שנים אתה חייב להיות טוב.כספי הוא שחקן ובנאדם שכל קבוצה רוצה וצריכה להשלים ולחבר בין אימון לחדר הלבשה.הוא שחקן נשמה עם הרבה יכולות אבל לא גבוהים בשביל להיות המוביל.הוא השחקן הכי מצליח שלנו נקודה
    סגור
  • 62.
    אתה מבייש..
    רוני 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לוינסון..אתה בושה לעיתונאי הספורט.. מלבה שנאה פנאטי.. נימחקת מ 11000 צכביסיטים..
    סגור
  • 61.
    הפכו לך את אוסישקין למגרש חניה (ל"ת)
    משה 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 60.
    אפס
    לי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בלי לקרוא מילה אני קורא לך אפס רק בגלל הכותרת ..גם עליו יש לקקה אנשים כאן מה להגיד קנאה טהורה
    סגור
  • 59.
    תמיד שאני קורא טור שכזה
    גיא 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני שואל את עצמי, איזה בעיות לא פתורות יש לעיתונאי עם עצמו. מכל האובייקטים בעולם, לכספי נטפלת? זכותך:), אבל זה יותר מעיד עליך מאשר על כל דבר אחר.
    סגור
  • 58.
    רק בישראל
    אלעד 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק בישראל כתב/עיתונאי שאין לו שום ידע וניסיון יכול לרשום שטויות על שחקן nba לגיטימי . כנראה שכולם מטו*** ורק הכתב חכם.
    סגור
  • 57.
    נכון
    אמת 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מסכים איתו כספי שחקן בינוני מינוס תכלס סתם שחקן גרוע
    סגור
  • 56.
    לוינסון צודק..לא חסיד שלו אבל כספי שחקן בינוני מינוס (ל"ת)
    אחד העם 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 55.
    מי אתה מיסטר לוינסון ???
    אסף 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תחתית ביב שפכים ובריון מיקרופון !
    סגור
  • 54.
    כך לא מבקריפ ספורטאי
    אבי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לא מכיר את העובדות כדי להגיד מה כספי היה או לא. אבל כתב ספורט שמבקר בצורה כזו ( בוז ) ספורטאי כלשהו שחי חיים ספורטיבים , שהיה ישר וכיבד את הספורט שלו - הוא לא כתב ספורט . הוא כתב שלא מעריך ספורט ולא יודע מה זה ספורט .
    סגור
  • 53.
    כמה פירגון בכתבה אחת. וזה אמורלהיות ספורט חחחח (ל"ת)
    יוד 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    עומרי כספילוינסון
    דרומי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לוינסון סייג לחוכמה שתיקה, ולא יד קלה על המיקלדת??????
    סגור
  • 51.
    חיים אתה פשוט איש קטן ! למה לךכלך
    יריב 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יש לך דעה אישית תשמור לעצמך ! אם אתה לא יודע לפרגן אז עדיף שתשתוק.גם אם אתה צודק ברגע שאתה מלכלך זה הופך אותך לאדם קטן מגעיל ודוחה וזה מה שאתה, תתבייש! לך תעשה ביד טיפש
    סגור
  • 50.
    לא נעים אבל הוא צודק
    diego 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הוא צודק
    סגור
  • 49.
    שטויות
    מאיר 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שטויות במיץ מי היה מחזיק אותו???? בושה ללוינסון
    סגור
  • 48.
    עומרי כספי
    מעין 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אתה בכלל חיים לוינסון?כשאתה תגיע לרבע ממה שעומרי כספי עשה אז תהיה לך הזכות לדבר אבל לא הגעת לרבע ואפילו לא לשליש ממה שכספי עשה בקריירה שלו הישראלי הראשון ב N B A אז תן כבוד וסתום את הפה??
    סגור
  • 47.
    הקנאה הורסת מר לוינסון (ל"ת)
    מאיר 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 46.
    עומרי כספי
    אבי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני חושב שהגזמת. בnba יכול להיות ששחקן שאינו תורם מקבל מיליונים ? . 10 שנים יפות עשה. בחזרה למכבי לא משהו אבל תרם.
    סגור
  • 45.
    מתי האיש הזה יסתום את הפה?!
    דר' קינק 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    או שמישהו יסתום לו. פשוט בן אדם נאלח
    סגור
  • 44.
    מרוע מוחלט ודברי לווינסון הם רוע צרוף (ל"ת)
    עדיפה בינוניות 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 43.
    כתב אידיוט לא שווה התייחסות
    יוני 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל מה שהוא אומר וכותב רק להטרילכי הוא כבן אדם ועיתונאי סו קולד אפס מאופס. בעיקר אדם רע והקארמה בוא תבוא
    סגור
  • 42.
    עומרי כספי (ל"ת)
    שרינה 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    לאן הגענו
    רוני 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם לוינסון הפך להיות אחד שכל אתר מצטט את השטויות ,סימן שהעיתונות הישראלית במצב של ריקבון מתקדם. האיש הוא פרובוקטור בגרוש.
    סגור
  • 40.
    נשמע ממורמר מהחיים הבחור
    רוני 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נטו קנאה!
    סגור
  • 39.
    חיים לוינסון צודק הפעם בכל מילה
    עוזי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כספי שחקן לחלוטין overrated עם הרבה יחסי ציבור, היה שחקן בינוני לכל היותר. הוא אכן לא היה שחקן מלהיב ולכן הקריירה שעשה ב NBA לא עושה עלי רושם
    סגור
  • 38.
    לוינסון, אתה דוחה
    אליהו 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    במקופ דברי הבל תישאל את עצמך מי אתה ומי כספי??? אתה חי משקרים, עלילות ומנצל את מקרופון ללא רסן ועומרי אחד מגדולי הספורטאים שהיו כאן. אפס מבקר את גאווה ישראלית
    סגור
  • 37.
    גזור והדבק
    דן 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל האמור לעיל אפשר לעשות גזור והדבק לגבי דני עבדיה
    סגור
  • 36.
    יש בדברים של לוינסון הרבה מהאמת
    רון 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 7
    אני אוהב שרוף של מכבי, וחושב שיש הרבה היגיון במה שלוינסון כתב
    סגור
  • אלה מילים מכוערות מידי , כי הוא אוהד הפועל
    בנימין 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש מחלוקות על היכולות של עמרי . בעיניי הוא לא הגדול בכל הזמנים בישראל . אבל להגיד בז לו וכל מיני תיאורים
    סגור
  • 35.
    ואני חשבתי שביבי הוא הבעיה
    רוני 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ישר לפנים, בתקשורת עובדים נבלות קטנות. לווינסון לא לבד. בויקי כספי 2.06. הסיבה היחידה שאתה בין 1000 העיתונאים הטובים בארץ היא כי השאר זבל כמוך. דרך אגב, כספי דורג בעתון ספורט משמעותי במקום ה-158 ב NBA
    סגור
  • 34.
    שיטות נלוזות
    צבי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    משהוא שאל מי זה לוינסון וזאת הסיבה שכתב מה שכתב על מנת שיזכרו אותו
    סגור
  • 33.
    גיבוב של שטויות
    אוריאל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לא ידעתי שלוינסון קשור לספורט.מה זה כל הקשקושים והשטויות האלו, מה קשור ים מדר שמשחק בכלל בתפקיד ועמדה שונה מכספי. מה זה הטמטום הרוע וחוסר ההבנה ששפכת על הדף
    סגור
  • 32.
    מי זה בכלל חייםנץ לוינסון...?
    ספורטאיי עבר 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שיואיל לספר מה הוא הוא בכלל עשה בספורט ומהיכן המומחיות שלו לבקר את כספי. לטעצי, פשוט אגום מתוסכל
    סגור
  • 31.
    לוינסון מתועב, איך אתה חי עם עצמך?
    מנחם 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יעשה הכל בשביל מעט תשומת לב וטראפיק. פסולת עיתונאית שמנסה לתפוס מקום טוב במדמנה לצידו של הצקצקן רוגל ״פינק פלמינגו״ אלפר. איפה לוינסון (ג׳וק בביבי שוקן) ואיפה כספי ספורטאי מערת
    סגור
  • 30.
    לוינסון
    יואביקו 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה להתייחס לאדם טיפש
    סגור
  • 29.
    לוינסון צודק
    מייקל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כל מילה בסלע שחקן בינוני
    סגור
  • 28.
    וואלה, איזו תגובה מתלהמת של לוינסון. התחרפנת? (ל"ת)
    קלוד 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 27.
    הפוך גוטה
    רונן 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בדרך כלל אני מסכים עם חיים לוינסון וגם אוהב לקרוא אותו, אבל הפעם אני חושב בדיוק הפוך ממנו. עומרי כספי אכן היה שחקן בינוני, אבל הניתוח של לוינסון לסיבה לכך פשוט לא נכון, כספי בורך בנתונים פיזיולוגיים מעולים, אבל הבחור פשוט לא כישרון גדול ולכן ההישג של לשרוד 10 שנים באנ בי אי הוא כמעט בלתי נתפס. עומרי הוכיח שעם המון השקעה ואופי אפשר להיות שחקן לגיטימי בליגה הטובה בעולם ועל כך כל הכבוד!
    סגור
  • 26.
    לוינסון המרגש
    עזרא 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נו מה? כתבה השלישית הכי מגוכחת שראיתי וראיתי!
    סגור
  • 25.
    לוינסון
    שאול 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אריה אליאס בעבר הרחוק אמר. לך תחפש לך חיים . ידובהההה
    סגור
  • 24.
    כמה רוע
    דב 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    א.כל מה שכתבת לא מדוייק ולא נכון ב.זו לא ביקורת מקצועית ג.אפשר לכתוב אבל כמה רוע ,מה כספי עשה לך ,בניגוד אליך הביא המון שנים המון כבוד למדינת ישראל בניגוד אליך שלא הבאת שום דבר חיובי למדינת ישראל,רק שכחת לכתוב שקלע 36 נקודות במשחק ,אבל הי למה לתת לעובדות להסיט אותך מהרוע הרצוף
    סגור
  • 23.
    מי זה הדביל הזה?
    ירון 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מצד אחד רוצה להתרגש...מצד שני אוהד הפועל.אז מה מרגש אותך? הקריאות שמעון תתאבד??עוד פאטאת עלוב וחסר חיים.
    סגור
  • 22.
    אני לא סובלת את לוינסון רוב הזמן, אבל...
    רחלי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תכלס יש לא מעט בדבריו
    סגור
  • 21.
    היית צריך להתחיל בטוב....
    מוטי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כספי הוא אישיות שגם הביאה לנו כבוד אבל אתה צודק שהיו למכבי הרבה שחקנים מרגשים ומוכשרים יותר.
    סגור
  • 20.
    קשקשן
    פרח 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חוץ מרכל מה עשית בחייך? הפרקליטות נותנת לך מידע והשנאה לימין מחיה אותך וזהו..... חי על חשבון אחרים כמו תולעת.
    סגור
  • אתה הקשקשן פה
    בורה דייל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יש צדק רב בדברי לוינסון. לא חערבב שמאל בימין ולא לדרשו מהמבקר שיהייה שחקן טוב מכספי. אחרת,שישתוק...
    סגור
  • אין לך מושג
    שיש 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עובדתית כל הטענות שלו לא נכונות. כספי כשרון ממוצע מינוס במושגי nba ועשה קריירה יפה מאוד ביחס לכישרונו, בדיוק ההיפך ממה שהאיש המלא שנאה הזה אומר. ובלי קשר, גם אם הוא צודק, מה זה הרעל הזה בלב? מה כספי עשה לו שהוא בז לו? עזוב. יש אנשים שצריכחם לשנוא כדי לחיות, זה אחד מהם
    סגור
  • 19.
    לוינסון
    רפאל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מר לוינזון היקר קום מחר ב5 בבוקר להנחות תוכנית בוקר עבוד כל חיך לפרנסתך כן אתה כמוני וכמו כולם אינך כדורסלן אוכדורגלן אין לך מיליונים בצד אין לך פנסיה ממשלתית בטוחה כן כמו כולם אבי בוא נראה את הבינוני כספי בבוקר ישב בבית הקפה בצהרים במסעדה בערב יהיה קצת באימון ובלילה באיזה בילוי אז מי הבינוני כאן אני ואתה או הוא? ספורט זה מקצוע היום עושים בו כסף וזאת המטרה כספי עמד בה זה שלדעתך לא היה מצטיין זכותך להגיד כל בוקר שאתה קם לעבודה השכם והוא ימשיך לחרופ
    סגור
  • 18.
    הגיע הזמן להעמיד את האיש הדוחה הזה במקומו
    דן 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אדם חסר בטחון עצמי בולט, שנראה כפליים מגילו איש קטן תרתי משמע אוהב לשדר אנטי על כל דבר , חי מזיל זול בבני האדם. הגיע הזמן שקשת יתעשתו ויעיפו אותו מהמרקע כי הוא מבריח צופים
    סגור
  • מה אתה רוצה מהמבקר ביקורת..
    בורי אורי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שייך מראהו גילו תפידתו הפוליטית למה שהוא חושב על כספי? אנחנו דנים בפרישתו של כספי ולא בלוינסון בכלל בכלל בכלל
    סגור
  • 17.
    עשר שנים שיחק ואפילו לא משחק אחד הפלייאוף!! (ל"ת)
    שיקו 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 16.
    מי זה לוינסון?
    מי זה לוינסון¿ 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מי זה היצור לוינסון? מה הוא עשה פעם ששווה להזכיר את שמו בעיתון? למה מעניין מה שהוא כותב או חושב? אפס מאופס, כלומניק חסר תועלת
    סגור
  • חירבן על הונטילטור (ל"ת)
    רוני 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מישהו שנקרא לוינסון
    יוסי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לוינסון הוא עתונאי אוהד הפועל שאין לו מושג בספורט וכדורסל בפרט יש לציין שהוא בחור טוב
    סגור
  • 15.
    תגובה
    רוני 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה צריך בכלל להתייחס אליו מי זה הלוינסון הזה בכלל עוד שמן מקריח ממורמר על החיים כמו כל השמאלנים
    סגור
  • 14.
    לוינסון כמה דיביל אתה יכול להיות
    אא 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לוינסון נראה לי הדבר היחיד שאיתו אתה יכול לשחק ולהתפאר בו זה מה שאין לך בין הרגלים
    סגור
  • תגובה
    אלי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כך שקרנים העלובים האלה הורידו את בנימין נתניהו והיביאו להפיכה שילטונית בצורה אנרכיסטית
    סגור
  • 13.
    מי זה הכלום ושום דבר הזה ?
    דייויד 14 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הזכירו לי מי זה החיים הזה ?...!
    סגור
  • 12.
    אתה לא שווה את הקרסוליים שלו.... (ל"ת)
    יעקב 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 11.
    חיים אתה דלי מלא בחרא
    אסי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שמן שלא עושה כלום עם עצמו ורק בז לאחרים. תתבייש.
    סגור
  • 10.
    ואי
    איל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חיים לוינסון צודק מאה אחוז הוא היחיד שלא מתחנף
    סגור
  • 9.
    מטורלל שנאנס בישיבה (ל"ת)
    גריזלי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 8.
    כי זה בינוני מאוד הרי ללכת דו קרב שלשות עם סטף קרי
    יואב 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אחד הקלעים הכי גדולים שידע הכדורסל העולמי מעולם ולתת לו פייט צמוד מאוד ... שב בלול חיים. אין לך מושג קלוש בכדורסל
    סגור
  • 7.
    סתם איש ממורמר...אפילו לא עיתונאי ...צייצן קטן (ל"ת)
    סופוקלס 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 6.
    ירכא
    דני 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הוא צודק מבחינה מקצועית במיליון אחוז אבל הבעיה של לוינסון הצורה שבה התבטא לא מכובדת
    סגור
  • צודק
    דן 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם אני סבור שלהגיד שהוא "בז לו" זה ממש לא במקום. דרך אגב, אני גם סבור שכל מה שהוא אומר תקף גם לגבי דני עבדיה
    סגור
  • גם מבחינה מקצועית הוא לא צודק
    יאיר 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עמרי כספי היה שחקן משמעותי על המגרש, הוא היה שחקן שמבצע חיתוכים לסל והשתמש בנשק שהוא היה טוב בו. עמרי הציג את הרמה המצופה ממנו ועובדה שכל מאמן או שחקן שהכיר אותו מעריך את התרומה שלו על המגרש ומחוצה לו. אני בטוח שאפילו סטיב קר יודע היום שמה שהם עשו לעמרי בסוף עחנת האליפות שחתכו אות לקראת הפלייאוף היה טעות כי הם לא קיבלו מקוק שום דבר שעמרי כספי לא יכל לתרום אילו היה משחק במקומו.
    סגור
  • גועל נפש
    לירון 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני בז לאפס הזה עוד אחד שהוא גיבור מקלדת החיים משהו הזה תופס גב על אנשים הטיפש הזה
    סגור
  • 5.
    קל לתת ביקורת מבחוץ
    יוסי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ביקורת לא לעניין. אחד השחקנים הטובים והאיכותיים תוצרת ישראל.
    סגור
  • 4.
    כתב שאין לא מושג בספורט מדבר
    עמית 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הבנאדם עשה את קרירה מעולה מה שאתה בחיים לא היית יכול לעשות ואין קשר לגובה או משקל רק בתור בנאדם שהשקיע והגיע למועמדים והצלחות שאתה בתור בנאדם לא יכול להגיע. בושה שיש אנשים כמוך העיקר לרדת על אנשים אתה יודע לפחות הצלחת להוציא מעצמך משהו
    סגור
  • לוינסון
    יואביקו 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין לו מושג בכלום
    סגור
  • 3.
    האמת שזו פעם ראשונה שאני שומע את השם חיים לוינסון
    יאיר 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אבל לאיזה בור תחתית אדם באשר הוא אדם שנברא בצלם יכול להגיע שהוא בז לאדם אחר שייצג את המדינה ואפילו אם לא היה מייצג את המדינה. איזה רוע טהור. מבהיל ומבחיל.
    סגור
  • 2.
    אין ללוינסון מושג
    אלי 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הוא חי על פרובוקציות עלובות ופשוט מנסה בכוח להחיות את הקריירה המתה שלו. 70 אחוז משחקני האנ.ב.איי הם שחקנים כמו כספי, מוכשרים אך לא כוכבים, שמסייעים ברוטציה ועוזרים לגדולים באמת לשחק. מה הוא רוצה מכספי? כדורסלן חכם ומוכשר שמילא את כל הציפיות ממנו וביצע את תפקידו בהצלחה בשיטת המשחק בליגה הזו.
    סגור
  • 1.
    מה ההישגים של לוינסון? דוש באג! (ל"ת)
    יאל 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור