תקשורת ומדיה

יוסף חדאד תקף את הח"כית מהמשותפת: "לא רק סותמת פיות, גם שקרנית"

הפעיל החברתי הפרו-ישראלי יצא נגד עידא תומא סולימאן: "האמת שהעיתונאי הערבי היחידי במדינת ישראל שבאמת ספג פגיעה בחופש הביטוי וניסיון דיכוי הוא למעשה אני, אתמול, חברי המשותפת מתראיינים ומפיצים עלי שקרים"
מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)
הכנס השנוי במחלוקת שנערך אמש (שלישי) במשכן הכנסת בהובלת הח"כים הערבים ומפלגות השמאל, לא עבר בשקט ולווה בשורה של אירועים מכוערים והתכתשויות בין חברי הכנסת מימין לח"כים שארגנו את האירוע לציון 54 שנות אפרטהייד לכאורה.
מי שבלט גם כן היה העיתונאי יוסף חדאד, פעיל ערבי ישראלי שפועל לטובת שיפור שמה של המדינה ונתינת ייצוג הולם לאזרחים הערבים שגאים להקרא ישראלים. הוא טען כי הוא סולק ולא הורשה להכנס לדיונים על ידי חברת הכנסת עידא תומא סולימאן, הטענות שלו החמירו הבוקר (רביעי) עם שורה של ציוצים נגד הח"כית מהרשימה המשותפת.
 
חדאד צייץ: "שימו לב לכותרת ראשית באל ג'זירה משבוע שעבר על אפרטהייד ישראלי כלפי עיתונאים משייח ג'ראח ועד עזה. האמת שהעיתונאי הערבי היחידי במדינת ישראל שבאמת ספג פגיעה בחופש הביטוי וניסיון דיכוי הוא למעשה אני, אתמול. וזה היה בידי חברת כנסת מהרשימה המשותפת! ועוד בכנס על אפרטהייד!".
"במהלך הדיון אתמול בכנס האפרטהייד עאידה תומא סלימאן אומרת לקהל שלא נמנע ממני להיכנס לדיון. עכשיו תשמעו שוב את הקטע הזה בפתח הדיון שהיא לוחשת ולא יודעת שזה מוקלט ומסרבת לאשר לי כניסה! אז לא רק שהיא סותמת פיות, עאידה גם שקרנית!".
 
"עכשיו עופר כסיף אומר בראיון לעופר חדד ברדיו ירושלים שלא נתנו לי להיכנס לכנס כי המטרה שלי הייתה להפריע ולא לנהל דיון. מי אתם שתחליטו מה המטרות שלי?! או כמו שעופר חדד ענה לו - "מה אתה בוחן כליות ולב?", פשוט מגוחכות הטענות שלהם כדי להלבין את סתימת הפיות והדיכוי שעשו!".
חברת הכנסת ח"כ תומא סולימאן עלתה לראיון ב-103FM וטענה כי: "יוסף חדאד הגיע ולא נרשם לכנס, אמרנו לו 'תחכה עד שיכנסו הרישומים'... הייתה לו משימה מאוד ברורה לעשות פרובוקציות".
 
חדאד צייץ על כך: "תקשיבו לשקרנית. אתמול היא הוקלטה דורשת לא לאפשר לי להיכנס! כל העיתונאים נכנסו ורק אותי לא הכניסו במשך שעה וחצי בגלל ההוראה שלה, עד שאיימנו שנדרוש חקירה בנושא ואז נתנו לי להיכנס לרגע אחד לפני שגירשו איתי משם. לך הייתה משימה מאוד ברורה - להשתיק כל מי שמציג עמדה אחרת משלך!".
לסיום כתב: "אם חוזרים על שקר הרבה פעמים זה לא הופך אותו לאמת. מהבוקר עאידה וחברי המשותפת מתראיינים ומפיצים עלי שקרים- שלא הופעתי ברשימות לכנס, שנאמר לי שמיד יכניסו אותי, שבאתי לשם לצורך פרובוקציה ועוד ועוד. פשוט אוסף של שקרים שכל מטרתם לנסות להסתיר את האמת: הם סותמי פיות והם פשוט מפחדים ממני!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ח"כ תומא-סלימן מביישת את העדה הנוצרית (ל"ת)
    כל הכבוד ליוסף חדאד 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    תמשיך
    אור 06/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במלחמת הצדק. כל עם ישראל מריע לך
    סגור
  • 1.
    הלואי שירבו כמותך (ל"ת)
    איל 06/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור