תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו 'בירך' את אסד: "טוויטר חסם את טראמפ ולא את הדיקטטור"

בנו של ראש הממשלה הגיב להיבחרות לקנדציה נוספת של נשיא סוריה ב-95% תמיכה: "שחט חצי מיליון איש, כל הכבוד לניצחון שלך עם 95% מהקולות!". יבגני זרובינסקי התבדח: "5% מאוכלוסיית סוריה נפטרו", טל פרידמן: "למרות כל ההכפשות - מנהיג"
מערכת ice |  3

הזכייה של בשאר אסד הלילה (בין חמישי לשישי) בקדנציה נוספת לנשיאות סוריה יכולה להיות מפתיעה מחד וצפויה מאידך, אבל עם 95.3% תמיכה על אף מרד האזרחים והמוות הרב השורר במדינה, אין ספק שמדובר בנתון הזוי למדי. גם בישראל הגיבו לבחירה המחודשת במדינה השכנה והתגובות מעניינות מאוד.
בנו של ראש ממשלת ישראל, יאיר נתניהו, כתב בטוויטר שלו: "חחח, אז טוויטר חסם את טראמפ אבל לא את החשבון הרשמי של הדיקטטור של סוריה ששחט חצי מיליון איש?! כל הכבוד לניצחון שלך עם 95% מהקולות!".
 
הצייצן ואושיית הרשת יבגני זרובינסקי הוסיף: "פרסום ראשון: 5% מאוכלוסיית סוריה נפטרו. לא מצליח להירדם, מנסה להבין איך אסד החליט שהוא ניצח דווקא ב-95.3%, תלכו לישון כבר, אסד לקח", העיתונאי אברהם גרינצייג ענה לו: "מספר יפה ועגול".
עמיחי שטיין כתב כאן 11 הוסיף: "לא יהיה לו כזה פשוט להקים ממשלה: עכשיו אסד יצטרך להקים קואליצייה 61, פריטטיות עם המועמד שלו, חלוקת תיקים". הקומיקאי טל פרידמן כתב בהומור: "הנה אסד למרות כל ההכפשות של התשקורת מאלג'זירה - מנהיג".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הסיבה פשוטה, מה אכפת לטוויטר האמריקאית מה קורה בצד השני
    גל 05/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של העולם, ולמה להם עכשיו להסתבך עם מדינות טוטאליטריות? כשזה אצלם בבית, וטראמפ כמעט הוביל להפיכה, ולדיקטטורה, אז זה כן מהותי להם. אגב, מה קורה עם הרוב המדהים של אביו, של 30 מנדטים שמייצגים חצי מהעם, של אלה שלא יודעים חשבון פשוט. גם הוא בעד לא לספור את מי שנגדו, או לספור בצורה שתהיה לו נוחה כדי להציג תוצאות רצויות, כמו לספור רק מנדטים של מפלגות ציוניות ועדיין להחשיב את החרדים בספירה.
    סגור
  • 2.
    אבא שלך ואסד אותו הזבל שני דיקטטורים
    גדי 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שני מושחתים ביבי ואסד אותו הזבל
    סגור
  • 1.
    ברור,טוויטר שמאלנים, לא? (ל"ת)
    אמירה 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור