תקשורת ומדיה

סיון רהב מאיר חושפת את נתוני התפוצה המטורפים של תכני הסושיאל שלה

סיון רהב מאיר פירסמה את נתוני החשיפה של עמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלה בחודש האחרון שהגיעו למספר שיא של מיליונים וסיפרה מה דחף אותה לפתוח עמוד פייסבוק לפני כמה שנים
שירה יום טוב |  2
סיון רהב מאיר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
העיתונאית והמנחה סיון רהב מאיר משתפת את עוקביה בנתוני החשיפה של דפי הפייסבוק והאינסטגרם שלה. רהב מאיר סיפרה בפוסט על תחילת הדרך שלה ברשתות החברתיות וכתבה, "אז מה היה לנו כאן החודש? 6 מיליון חשיפות לדף האינסטגרם. תפוצת דף הפייסבוק - 2 מיליון". 
היא שיתפה גם בנסיבות בהן פתחה את הדף בפייסבוק, וכתבה, "לפני כמה שנים לירן דן (היום סמנכ"ל פרטנר) הסביר לי שכדאי לפתוח דף אישי, כי יום יבוא ולכל אחד יהיה ערוץ תקשורת פרטי משלו. "רגע, זה בלי עורך?", שאלתי אותו, "אני אכתוב מה שבא לי, ואולי מישהו ירצה לעקוב?". אז כתבתי פוסט ראשון, על פרשת השבוע, וככה הכל התחיל".



היא סיכמה במילות תודה והוסיפה, "תודה גדולה לצוות המסור שמפעיל את כל הדפים, ומיליוני תודות לכם". רהב מאיר החלה בפירסון החלק היומי בפייסבוק לפני כשש שנים, ומאז צברה מעל 200 אלף עוקבים. לפני כשנה הצטרפה גם לאינסטגרם ומאז העמוד שלה הגיע כבר ל-170 אלף עוקבים. מדובר במספר גבוה במיוחד לאור התכנים שהיא מפרסמת שלא עומדים בקו הפופולארי הרגיל של עולם הפילטרים והסטוריז של האינסטגרם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכל אופנה חלולה... מחר תהיה מישהי אחרת.
    עליזה 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא תעשה לך פסל...
    סגור
  • 1.
    מיסיונרית עם חיוך מתוק ולשון חלקלקה
    יצחק מרום 05/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וזה הסוג המסוכן ביותר לחופש האינטלקטואלי ולמחשבה ביקורתית. הישמרו.
    סגור