תקשורת ומדיה

בועז גולן לימינה: "בנט משקר אתכם, אל תיפלו בפח"

עיתונאי הימין יוצא נגד האפשרות שהליכוד יצטרף לממשלת בנט-לפיד יחד עם מנסור עבאס, ופונה לחברי הכנסת מימינה: "הוא עובד עליכם, אם תלכו איתו - תסומנו באותה מידה כמחריבי הימין בעם"
מערכת ice |  1
בועז גולן (צילום צילום מסך ערוץ 20)
מייסד אתר החדשות 0404, בועז גולן, במתקפה חריפה היום (רביעי) נגד יו"ר ימינה נפתלי בנט, בעקבות המשך המו"מ להקמת ממשלת השינוי בראשותו יחד עם מפלגות המרכז-שמאל.
עיתונאי הימין פונה אל חברי הכנסת מימינה ואומר כי "בנט עובד עליכם כשהוא מספר לכם שלאחר שיקים ממשלה עם עבאס, הליכוד יצטרף לקואליציה", כתב גולן בחשבון הטוויטר שלו והוסיף: "הוא משקר אתכם. אל תיפלו בפח".
לדברי גולן חברי כנסת מהליכוד לא יצטרפו לבנט לאחר הקמת ממשלה עם רע"מ ומנסור עבאס: "אף ח״כ ומשום מפלגה לא יצטרף אליו. זה סגור! אם תלכו איתו - תסומנו באותה מידה כמחריבי הימין והעם".
כזכור, בשעות הבוקר המשיכו המגעים בין יו"ר ימינה נפתלי בנט ובין יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, כאשר ברקע הדברים הסכמה בין המפלגות הציוניות, ולאחר מכן המשך המו"מ מול מנסור עבאס. יו"ר רע"מ עצמו אמר הבוקר בריאיון לנאדר אבו תאמר ברדיו מכאן כי "אין מנוס מלשוב למגעים הפוליטיים להרכבת הממשלה אחרי שהאש תדעך. יש לנו הזדמנות אמיתית למלא תפקיד חשוב בפוליטיקה הישראלית למען החברה שלנו".
בנט עצמו התייחס לכך בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "הליכוד הפך ממפלגת שלטון למפלגה שנכשלת בניהול המדינה ומוליכה אותה ברשלנות ממחדל לאסון. ימינה תיתן גיבוי מוחלט לכל צעד להשבת הביטחון של ממשלת נתניהו-גנץ, במנותק מכל חישוב פוליטי". שר הביטחון לשעבר עדיין מסרב להגיב אם לאחר המהומות עם המגזר הערבי ברחבי הארץ, אם יישב עם מפלגת רע"מ ומנסור עבאס.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בועז אתה מקשקש ומשרת את השמאל
    הנרי 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א. אין כל רע בהסתייעות ברע"מ. גם אנחנו היינו רוצים הליכודניקים. אין היתכנות אחרת להקמת ממשלת ימין. מי שהכשיל את הקמת ממשלת הימין היה סמוטריץ הוא הכתובת לבקורת לא בנט. אתה משרת את השמאל מהרבה בחינות וביניהם שאתה מסיטת את הבקורת מסמוטריץ וכך גם אתה יוצר אשליה שבקורת על בנט יעילה ותעצור את הרכבת. עצרת את גירוש קטיף עם ביקורת וצעקות ? אותו דבר זה מה שיקרה עכשיו. הכתובת רק סמוטריץ והעזרות ברע"מ
    סגור