תקשורת ומדיה

בן חיים שוב הוציא את השד העדתי, מגיש חדשות 12: "הוריי הצביעו מחל"

העיתונאי הוותיק טען: "היסטורית מהפכת שילוב הציונים הדתיים בתקשורת הייתה על הגב של האלקטורט המזרחי של הימין", עופר חדד השיב: "אי אפשר לכפות תיזה שמשרתת דמות פוליטית", יאיר נתניהו הסביר: "הוא מתכוון לאלה שלא מוחזקים קצר ע״י אבי ויס"
כפיר אדר |  4
אבישי בן חיים (צילום פלאש 90)
שילוב מזרחים בתקשורת המיינסטרים היא לא פעם נושא למחלוקת, במיוחד כשאבישי בן חיים נכנס למערכה ומסביר חדשות לבקרים את תיאוריית ישראל הראשונה והשנייה שלו. היום (שני) הנושא גרם לעוד התנצחות, הפעם עם עופר חדד כשיאיר נתניהו גם נשאב פנימה.
אבישי בן חיים כתב: "רעה תחת טובה? היסטורית מהפכת שילוב הציונים הדתיים בתקשורת הייתה על הגב של האלקטורט המזרחי של הימין. בכירים בתקשורת הבינו אז שאין ברירה, שאי אפשר שחצי מהעם, מצביעי הימין, לא מיוצגים בתקשורת ורצו לתקן. המזרחים דיי נשארו בחוץ. התיקון התבטא בעיקר בשילוב ציונים דתיים. שכחתם אחיי?".
 
מגיש חדשות שלוש בקשת 12 עופר חדד ענה לו על כך: "אהלן, נעים מאוד, עופר חדד (ג׳רבה, טוניס). במקרה גדלתי בבית שבו שני ההורים הצביעו מחל עשרות שנים. רק דבר אחד, אי אפשר לכפות תיזה שמשרתת דמות פוליטית כזו או אחרת על המציאות כשהיא פשוט לא מתכתבת עם העובדות גילוי נאות: אוהב את אבישי אהבת נפש".
אבישי בן חיים השיב לו על כך: "אהובי (אתה יודע עד כמה). אם כבר פתחת אז מסקרן אותי: אתה יודע שבשביל שבתקשורת המרכזית "יגידו" אנחנו צריכים לגוון וחשוב שיהיה גם עופר חדד כזה (מוכשר אש וחתיך הורס), היה צריך אנשים כמוני שהוציאו את השד העדתי וזעקו את זעקת השוויון ושילמו מחירים אישיים וספגו התקפות קשות? לא חייב לענות".
 
בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, השיב: "הוא מתכוון לכאלה שאשכרה מייצגים את המיליון בוחרי ליכוד, ולא מוחזקים קצר ע״י אבי ויס. אין לכם נציג אחד כזה בערוץ התעמולה שלכם. ותחסוך ממני למי הצביעו ההורים. ההורים של ציפי לבני ואהוד אולמרט היו ממיסדי הליכוד , אז הם מייצגים את הליכוד והימין לפי שיטתך בטח".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אבישי - התחיל עם כתבות על
    משה 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החרדים ממשיך עם השד העדתי וחאחר מכן יעשה כתבות על עשירים מול עניים או שירוץ לכנסת תחת עוד מפלגה קיקיונית בסגנון אני פה לייצג את אכלו לי שתו לי.
    סגור
  • 3.
    בן חיים והפרזיט הקטן באותה כתבה?? תענוג.
    מומחה לטינופת 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בן חיים רק הטיפשות שלך עולה על הבורות שלך. אבל כשגם אוכל החינם פרזיט מבלפור תומך, זה כבר נהיה אירוע של נשיונל ג'אוגרפיק. נקווה שיחד עם הנוכל גם הגרורות ייעלמו.לפח.
    סגור
  • 2.
    רק ערוץ 20
    ימני שפוי 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה הסיפור של יאיר נתניהו ??? למה הוא תקף את כולם ?? מישהו יכול להסביר לי אחת ולתמיד ??
    סגור
  • 1.
    משעמם (ל"ת)
    כתבה על דיון בטוויטר 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור