תקשורת ומדיה

מינוי חדש ב'מקור ראשון': יעקב שיפרין מונה לתפקיד מנהל המחלקה המסחרית

יעקב שיפרין, לשעבר מנהל תחום מכירות בחברת סלקום, יחליף בתפקיד את איריס אלקוני, שהייתה סמנכ"ל סחר במקור ראשון עד לאחרונה
יעקב שיפרין מונה למנהל המחלקה המסחרית של העיתון \'מקור ראשון\'. שיפרין יחליף בתפקיד את איריס אלקוני ששימשה בתפקיד סמנכ\"ל סחר בעיתון \'מקור ראשון\' עד לאחרונה.
שיפרין (36) שימש קודם לכן כמנהל תחום מכירות בחברת סלקום ולאחר מכן כמנהל המגזר העסקי בחטיבת המחשבים של חברת טושיבה בישראל.
משנה למנכ\"ל \'מקור ראשון\', שגיא הראל, מסר כי \"מינויו של שיפרין הוא חלק מהתאמת החברה לצרכי הלקוחות ולשינויים החלים בשוק שהובילו לשינוי ארגוני ופעולות התייעלות שננקטו בחברת \'מקור ראשון\', ובהם צמצום משרדי החברה בתל אביב והתכנסות בירושלים, הקמת מערך מדידה ובקרה וזאת במקביל לפיתוח והקמת מערכת דיגיטלית הכוללת אתר אינטרנט במודל ייחודי, ואפליקציות למוצרי החברה\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יעקב שיפרין ושגיא הראל
    אחת שיודעת 07/2012/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתעוררו אנשים, יותר גרוע לא יכול להיות.
    סגור
  • 1.
    המנוי היה צפוי...מישהוא שיודע
    שלמי הרמן 05/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב אז זה שבא מנכל חדש ומביא איתו חבר'ה שלנו מהעבודה הקודמת זה מה הפלא שהסמנכלית יוצאת מייד אחרי שכל המשרד מסודר והופס קופץ אדם שלפני חודש חודש וחצי נכנס לעבודה בתור סוכן אסטרטגי ונהיה לסמנכל שיווק יפה לך מנכל חדש . דבר שני מה אתה חושבים לבוא מהעבודה הקודמת ששם יש משטר סוביטי ורוצים לקבל מכירות כל יום זה אותו דבר בענף של פרסום ? דדקסקזאבל ימים יגידו אם הנמכל צדק והעלה את העיתון על דרך המלך או שהוא ישאר לבד את הח'ברה שהוא בישל,לבנתיים רואים שהסוכן הכי טוב עזב ואתמול עזבה עוד אחת שהייתה שם 9 שנים ועוד היד נטויה אז לבנתיים אני לא רואה שמישהוא חוץ מהח'ברה שלך המנכל נשאר...אה גם היעדים שהוא נותן כל שבוע נו באמת מה אה חושב שאפשר לעמוד בהם ממש אבל ממש לא אבל אתה המנכל ואתה יודע מה צריך .כמו השיר :עוד נראה עוד נראה כמו טוב יהיה בשנה בשנה הבא... לבנתיים יעקב שיהיה לך בהצלחה ומקווה שתוכל לעמוד בלחץ שעוד הולך להיות לך
    סגור