תקשורת ומדיה

אלדד קובלנץ נבחר למנכ"ל החינוכית

ועדת האיתור המליצה פה אחד על קובלנץ, יועץ הפרוגרמינג של החינוכית ולשעבר מנהל גלגלצ. שר החינוך אישר ההמלצה: "איש מקצוע מובהק ומקורי"
שר החינוך גדעון סער, אישר את המלצת ועדת האיתור למינוי מנכ\"ל הטלוויזיה החינוכית, ומינה את אלדד קובלנץ למנכ\"ל החינוכית. הוועדה בראשותו של מנכ\"ל משרד החינוך, ד\"ר שמשון שושני, המליצה פה אחד על קובלץ, לשעבר מנהל גלגלצ ובשנתיים האחרונות יועץ הפרוגרמינג של החינוכית. כעת יובא המינוי לאישור הממשלה באחת מישיבותיה הקרובות.
בנימוקי ועדת האיתור, בה היו חברים גםמנכ\"ל משרד התקשורת עו\"ד עדן בר טל; סגן בכיר לנציב שירות המדינה מאיר אהרונוב; פרופ\' פנינה קליין מבית הספר לחינוך בבר-אילן; ואהובה פיינמסר; נכתב: \"קובלנץ הציג גישה מקורית, עדכנית, חדשנית ויצירתית לכוונים שבהם צריכה לפעול טח\"י (הטלוויזיה החינוכית, א\"כ) בשנים הקרובות כדי למלא את מטרותיה ויעדיה ובעיקר להיות רלוונטית לקהל היעד של ילדים ונוער\".
עוד נכתב כי \"קובלנץ בעל ניסיון מרשים בשירות הציבורי וכן במגזר העסקי ובתחום התקשורת המשודרת והטלויזיונית. הבנה עמוקה במימדים החדשים של התקשורת (מדיה חדשה) וכן הבנה מעמיקה של המורכבות, האילוצים וההזדמנות הכרוכים בניהול טח\"י\".
על התפקיד התמודדו גם מנכ\"ל הרשות השנייה מנשה סמירה, וסמנכ\"לית הרשות השנייה איילת מצגר. קובלנץ יחליף בתפקיד את ממלאת מקום המנכ\"לית, דליה שטאובר, שהחליפה את יפה ויגודסקי שפרשה מתפקיד מנכ\"לית החינוכית לפני חודשים אחדים.
לקובלנץ (44) ניסיון רב בתחום המדיה. הוא הקים וניהל בעבר את גלגלצ, ובהמשך סמנכ\"ל בערוץ 10 וב\'קשת\'. בשנתיים האחרונות משמש קובלנץ כיועץ פרוגרמינג של הטלוויזיה החינוכית ואחראי בין היתר על לוחות השידורים האחרונים של החינוכית באפיק 23. במקביל היה יועץ הפרוגרמינג של התחנה האזורית \'אקו 99FM\'.
השר גדעון סער מסר: \"מר קובלנץ הוא איש מקצוע מובהק, מקורי, שיוכל לחולל השינוי הנדרש בטלוויזיה החינוכית, כדי למלא את מטרותיה ויעדיה המקוריים\".
אלדד קובלנץ סירב להגיב בשלב זה.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הוא ימית עלינו אסון תרבותי כמו במקרה גלגלצ (ל"ת)
    צופה 10/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אדם מתאים
    משה 10/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע זמן שמישהו יעשה שם סדר
    סגור
  • 4.
    אין מתאים ממנו
    עבדתי איתו ותחתיו 10/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח לא בארץ
    סגור
  • 3.
    שר החינוך רוצה לסגור- קובלנץ יבצע (ל"ת)
    רון 10/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מי יצלינו מ ידו??? (ל"ת)
    שיר 10/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא יותר פשוט לסגור???
    משה אופניק 10/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק כמו סגירת התחנה.
    סגור
  • בהצלחה
    מאיר 10/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מינוי מבריק!!!בהצלחה
    סגור