תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 נגד ראש המוסד לשעבר: "חונטה של מיליונרים"

מגיש ערוץ 14, שי גולדשטיין, תקף בחריפות את ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, אחרי שזה רכש דירת יוקרה חדשה בתל אביב ב-14 מיליון שקל: "מאיפה לאיש כוחות הביטחון מכל
סוג וכל דרגה יש כל-כך הרבה כסף?"
מערכת ice | 
יוסי כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, עלה לכותרות באופן כמעט יומי, כאשר כולם היו בטוחים שייכנס לפוליטיקה הישראלית לאחר שסיים את תפקידו. בניגוד להלך הרוח ואולי גם הציפיות ממנו, הוא החליט שנכון לעכשיו אין זה זמן טוב בשבילו להיכנס לקלחת הרותחת בכנסת.
היום (שני) פורסם ב-YNET כי ביצע רכישת ענק בפרויקט החדש בתל אביב של קבוצת ישראל קנדה "Rainbow" שבשדה דב בסכום של 14 מיליון שקל. זאת כאשר בפרויקט רכשו דירות גם הזמרת הישראלית האהובה נועה קירל ואיש העסקים המצליח איל וולדמן.
מי שיצא נגד המהלך הזה הוא מגיש ערוץ 14, שי גולדשטיין, שהעלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו תקף בחריפות את ראש המוסד לשעבר: "ככה חיים למעלה, באליטה, בחונטה של אנשי ביטחון עשירים כקורח בזמן שמילואימניקים נלחמים על עסקים שמתמוטטים בזמן שהם נלחמים. זה סימן לקריסה מוסרית של חברה דמוקרטית שנמצאת בדרך לטוטאליטריות צבאית".
גולדשטיין המשיך ותקף: "חונטה של מיליונרים עטויי מדליות ודרגות משתלטת על המדינה בחסות הקפלניסטים והתקשורת האידיוטים השימושיים שרוצים להיות קרובים לצלחת. אם לא נעצור את זה ישראל תתגלגל בבטחה לימים שמזכירים את ארגנטינה של שנות השבעים".
עוד כתב מגיש ערוץ 14: "שלטון של אנשי צבא עשירים שגרים בבתי פאר עם אסלות מזהב ועם שנלחם ונאנק מתחת לאצולה ביטחונית דיקטטורית. ומאיפה לאיש כוחות הביטחון מכל
סוג וכל דרגה יש כל-כך הרבה כסף? גם זאת שאלה שצריכה להישאל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה