רכילות עסקית

ראש המוסד לשעבר מפזר מזומנים: מה רכש ב-14 מיליון שקל?

בנוסף לזמרת האהובה נועה קירל ואיש העסקים איל וולדמן, גם ראש המוסד לשעבר רכש נכס חדש ויוקרתי מאוד באחד הפרויקטים הנחשקים בתל אביב. סכום הרכישה החדשה הוא לא פחות מ-14 מיליון שקל
מערכת ice | 
יוסי כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, עלה לכותרות באופן כמעט יומי, כאשר כולם היו בטוחים שייכנס לפוליטיקה הישראלית לאחר שסיים את תפקידו. בניגוד להלך הרוח ואולי גם הציפיות ממנו, הוא החליט שנכון לעכשיו אין זה זמן טוב בשבילו להיכנס לקלחת הרותחת בכנסת.
לאחרונה גם קיבל כהן את אחת הבשורות המרגשות שאפשר לקבל, והתבשר על כך שנכדו השישי והבכור של בנו הצעיר של כהן, נולד לעולם. היום (שני) פורסם בוויינט כי כהן ממשיך להנות מהחיים ואף ביצע רכישת ענק בפרויקט החדש בתל אביב.
על פי הפרסום, כהן רכש דירה בפרויקט (Rainbow) היוקרתי של ישראל קנדה, בשדה דב בתל אביב בסכום של 14 מיליון שקל. זאת כאשר בפרויקט רכשו דירות גם הזמרת הישראלית האהובה נועה קירל ואיש העסקים המצליח איל וולדמן.

כזכור, על פי סקר שערך אתר מדלן ופורסם במאקו, נמצא כי 24 מתוך 25 השכונות היקרות בישראל הן כמובן בתל אביב. זאת כאשר את שני המקומות הראשונים תופסות השכונות נווה צדק ביפו, ושכונת אשכול הנבנית ברובע שדה דב לשעבר.
אמנם בנווה צדק המחיר הממוצע לדירה הינו היקר ביותר: 7,980,000 שקל, ובשכונת אשכול המחיר הממוצע הוא כ-7 מיליון שקל – אך שכונת אשכול היא זו שמדורגת ראשונה. הסיבה: המחיר הממוצע למ"ר באשכול הוא 83,100 שקל, ובנווה צדק "רק" 73,700 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה