השוק

אייל וולדמן בג'וב חדש: זו החברה אליה מצטרף המיליארדר

אייל וולדמן, מייסד חברת מלאנוקס, ימונה בקרוב לדירקטור בחברת הסייבר קייטו שבבעלותו של שלמה קרמר, רגע לפני שזו תצא להנפקה. בנוסף אליו, גם גיל יוהן, שהייתה בעבר סמנכ"לית הכספים של חברת הסייבר ורוניס, תצטרף לדירקטוריון
מערכת ice |  1
אייל וולדמן, מלאנוקס (צילום ויקיפדיה/עומר טל)
המיליארדר אייל וולדמן, מייסד חברת מלאנוקס, ימונה בקרוב לדירקטור בחברת הסייבר קייטו שבבעלותו של שלמה קרמר, כאשר הוא יצטרף לדירקטוריון רגע לפני שההחברה תצא להנפקה.
על פי הפרסום היום (שלישי) ב"כלכליסט", גם גיל יוהן, שהייתה בעבר סמנכ"לית הכספים של חברת הסייבר ורוניס, תצטרף לדירקטוריון של קייטו. על פי הפרסום, השניים יחלו את תפקידם בדירקטוריון ב-1 באוקטובר 2024.
כזכור, רק לאחרונה חברת הסייבר הישראלית קייטו נטוורקס, שנמצאת בבעלותו של יזם ההייטק שלה קרמר, שכרה חתמים לפני הנפקה בבורסה בניו יורק. אותם חתמים שיובילו את ההנפקה הם ברקליס, ג'יי פי מורגן וגולדמן סאקס. 
על פי הפרסום של סוכנות הידיעות "רויטרס",  ההנפקה מיועדת לתחילת שנת 2025, אך לא מן הנמנע שאם מצב השווקים אכן יאפשר זאת, היא תצא להנפקה עוד קודם לכן. בדיווח נטען כי על פי מקור שמעורב בתהליך, החברה מתכננת לגייס יותר 500 מיליון דולר, אך השווי אליו היא מכוונת עדיין לא נקבע באופן סופי.
קייטו, אותה הקים כאמור היזם הסדרתי שלמה קרמר, גייסה מאז הקמתה 773 מיליון דולר. החברה פועלת בשוק הסאסי, שירות גישה מאובטחת לרשת. כידוע, שלמה קרמר, יליד 1966, הוא יזם ומיליארדר ישראלי, ממייסדי חברת צ'ק פוינט (Check Point). הונו, נכון לקיץ 2022 (על פי המגזין פורבס), מוערך בכ-2.2 מיליארד דולרים.
פריצת הדרך הגדולה בקריירה של קרמר, התרחשה בשנת 1993, כיחד עם שוויד ומריוס הכט, הקים את צ'ק פוינט – חברה העוסקת בפיתוח תוכנה לאבטחת מידע, חלוצת יצרניות חומת האש וה-VPN. כעשור לאחר מכן, עזב קרמר את החברה ומכר את רוב מניותיו בה. בהמשך ייסד את חברות אימפרבה וטראסטיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפס את הג'וב אליו כיוון קרעי...חחחחחחח (ל"ת)
    הדר 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור