תקשורת ומדיה

חנוך דאום משתף בכאב: "השאיר חור ענק בלב של כולנו"

העיתונאי והסופר, חנוך דאום, חלק אמש עם עוקביו את הטקסט המצמרר שקיבל מבת זוגו של אחד מהחללים האחרונים בלבנון – רס"ר איתי אזולאי שנפל ב-6 באוקטובר השנה: "הוא היה לוחם אמיתי. זכיתי להיות לצידו עד הרגע האחרון", כתבה החברה השבורה

מערכת ice |  1
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
"היי חנוך, קוראים לי מאי ואני הבת זוג של איתי אזולאי שנפל בגבול לבנון", פתחה בת הזוג את הפנייה לעיתונאי והסאטיריקן.
"חשבתי עליך ביום כיפור כי נזכרתי שאיתי סיפר לי בדייט הראשון שהוא העביר את הצום עם הספרים שלך. הוא לא כל כך התחבר לרשתות חברתיות אז אולי היה כועס עליי - אבל הייתי רוצה שכולם ידעו מי זה אהבת חיי ומה העולם הזה הפסיד", הסבירה בת הזוג.
מאי המשיכה ותיארה את איתי בן ה-25, בנם של אריק וזהר, ואח של תומר: "הוא 1.77, לומד הנדסת חשמל, היה אמור להתחיל עכשיו שנה שלישית. יש לו את החיוך הכי הכי יפה בעולם וצחוק שגורם לך להתמכר. טוב בכל דבר שנגע בו אי פעם - אם זה בצבא, רכיבה על אופניים, בלימודים שרק לפני כמה חודשים קיבל מצטיין דקאן.
"הוא היה לוחם אמיתי. שירת בדובדבן, חברים שלו לצוות מספרים כמה שלא פחד מכלום אף פעם, חברים מהלימודים מספרים כמה היה לו חשוב לעזור לכל מי שביקש עזרה והתקשה בלימודים".
 
עוד הוסיפה החברה: "הוא הבן זוג הכי טוב שאפשר לבקש עם הלב הכי גדול שיש, כל כך חתיך עם העיניים הכי טובות ויפות, ג׳נטלמן אמיתי שכבר לא רואים היום. זכיתי להיות לצידו עד הרגע האחרוןהשאיר חור ענק בלב של כולנו, אמן שנהיה ראויים לו", סיכמה בת הזוג את ההודעה לעיתונאי.

מתוך חשבון האינסטגרם של חנוך דאום hanoch.daum@
דאום, שמרבה לשתף פניות ובקשות סיוע של חיילים, העלה במקביל סטורי מרגש באינסטגרם עם תמונה של קצין צה"ל מצדיע לעיתונאי דאגלס מאריי כאות תודה על המאבק שלו למען ההסברה הישראלית. "האמת? מגיע לו", חתם העיתונאי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשבר הלב!!!!!!! סירייסלי!!!!! (ל"ת)
    אנדר וויגין 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור