תקשורת ומדיה

שדרני הרדיו של התאגיד בהלם: כך תפסה אותם האזעקה בשידור חי

רן בנימיני ויגאל גואטה, הגישו את תוכניתם בכאן רשת ב', כאשר במהלך השידור נשמעה אזעקה בחלקים נרחבים מאוד בישראל, כמו גם באולפן. אז מה השניים עשו? צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
יגאל גואטה בשידור (צילום צילום מסך מתוך כאן רשת ב)
עליית המדרגה של חיזבאללה בירי הטילים לישראל נמשכה היום (שני) עם מטח כבד שנורה בשעת הצהריים לשטחים נרחבים מאוד בישראל, בין היתר בגוש דן, בשרון, בשומרון ובמרכז, כאשר אזעקה נשמעה בלא פחות מ-200 מוקדים שונים בישראל.
מי שהאזעקה תפסה אותם באמצע שידור חי ברדיו הם שדרני "כאן רשת ב'", רן בנימיני ויגאל גואטה, שבמהלך התוכנית המשותפת שלהם חוו אזעקה בשידור חי. אלא שתאגיד השידור הישראלי מוכן לכל התקפה שהיא, והשניים נכנסו מיד לשדר מהאולפן הממוגן של כאן רשת ב' לאחר שהופעלו האזעקות במרכז הארץ.
כזכור, רק בשבוע שעבר אירע מקרה דומה, גם כן במהלך שידור של כאן רשת ב', במסגרתו רינה מצליח ועקיבא נוביק, הגישו את תוכניתם המשותפת ברדיו, בכאן רשת ב', שם התרחשה דרמה לא קטנה.
 
במהלך השידור של השניים מהעיר קריית שמונה, אחת הערים המטווחות ביותר בישראל, נשמעה אזעקה בעקבות ירי טילים מלבנון. מצליח ונוביק לא התרגשו, שכן השניים עברו לשדר ישירות מהמקלט בעיר, שם נבנה אולפן מאולתר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצוינים
    דוד 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהב מאוד לשמוע אותם כל ערב. מקצוענים
    סגור