תקשורת ומדיה

מגישת הטלוויזיה המפורסמת שתומכת בישראל: "מקבלת שנאה ואיומים"

מגישת הטלוויזיה האוסטרלית ארין מולן, תומכת ומגנה על ישראל בכל הזדמנות מאז ה-7 באוקטובר. בשבוע שעבר, מגישת סקיי ניוז פרגנה על מבצע הביפרים, וחשפה בשידור חי כי היא מקבלת מאז איומים קשים: "אני לא אמיצה בכלל, אני מפוחדת מאיך שהעולם נראה ולאן הוא הולך. אני והבת שלי בת ה-6 קיבלנו איומים. לא אפסיק לדבר בשבילה"
מערכת ice |  1
ארין מולן (צילום צילום מסך מתוך סקיי ניוז)
מגישת הטלוויזיה האוסטרלית ארין מולן, היא ללא ספק אחד הקולות הפרו ישראליים הבולטים ביותר במדינה. מאז ה-7 באוקטובר, מגישת החדשות המפורסמת של רשת "סקיי ניוז", מגנה על ישראל בכל הזדמנות, גם אם זה עולה לה באיומים קשים.
בשבוע שעבר, אחרי מתקפת הביפרים על חיזבאללה, ארין מולן פתחה את דבריה בחדשות בפרגון לישראל על המבצע המטורף כשאמרה: "זהו לא ניצחון רק לישראל אלא לכל מי שעומד נגד הטרור. אני מצדיעה למדינה שנלחמת בכל כוחה על החיים".
אמש (שבת) מולן פתחה את דבריה בתוכנית בכך שהיא מקבלת איומים על חייה בעקבות התמיכה בישראל, במונולוג פתיחה עוצמתי בו אמרה: "התגובה הייתה כצפוי שנאה ואיומים. הם הגיעו מהר וחזק. אבל גם המחמאות. אלפים מהקהילות הישראליות בעולם. הודו לי כמה אני אמיצה".
עוד הוסיפה מגישת הטלוויזיה: "אבל יש לי וידוי. אני לא אמיצה בכלל. למעשה אני בדיוק ההפך. אני מפוחדת מאיך שהעולם נראה עכשיו ולאן שהוא הולך. אני מבועתת שהרוע מתגבר על הטוב. ולכן אני מדברת בקול רם וברור. אני חוששת לביטחון שלי ושל בתי בת ה-6. קיבלנו איומים ספציפיים".
עוד הוסיפה ותהתה האם זה שווה את זה: "זה שווה את הסיכון? אני חושבת על זה כל הזמן. אני לא ישראלית ולא יהודייה. היה לי יותר קל לשתוק. אבל מה לגבי הטווח הארוך? איזה עולם יהיה אם כולם ישתקו לגבי הסכסוך במזרח התיכון?. זה יותר מישראל וחיזבאללה. זה מאבק על כל ילד שאיבד את חייו ב-7 באוקטובר. לכל בן אדם שמאמין בחיים ובחופש ותקווה".
לסיום שלחה מסר מרגש: "כל פעם שאני שואלת את עצמי אם אני צריכה להמשיך לדבר ולהפוך את החיים לקשים יותר עבור הבת שלי. התשובה היא כן. כל פעם מחדש. מדוע? מאותה סיבה. לפעמים אני חושבת שאני צריכה להפסיק לדבר בשבילה. בשביל הבת שלי. היא עדיין לא מבינה, אבל כשתגדל היא תבין. אני רוצה שהיא תדע שאמא שלה נלחמה. גם כשהיה קשה. שהקרבתי קורבנות כדי להילחם על סוג העולם שאני רוצה בעתיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Bravo Alin ! (ל"ת)
    Yif 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור