תקשורת ומדיה

בן כספית מתפוצץ: "פרצופו של הביביזם, זו המפלצת שגדלה כאן"

בטורו באתר "מעריב", התייחס איש התקשורת בן כספית לאירוע השלכת הביצים על אלי אלבג, אביה של החטופה לירי אלבג. בעקבות אותה תקרית, כספית מתח ביקורת חריפה על פעילי הליכוד וכתב: "זהו פרצופו של הביביזם"

מערכת ice |  4
בן כספית (צילום פלאש 90/ משה שי)
אחד האירועים המסעירים שהלכו לסדר היום התקשורתי והציבור הוא תקרית השלכת הביצים על אלי אלבג, אביה של לירי שנחטפה ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס וטרם שוחררה. אותו אירוע חריג התרחש באירוע הרמת כוסית של מפלגת הליכוד, מפלגת השלטון, בראשה עומד ראש הממשלה בנימין נתניהו
אותו אירוע חריג גרר תגובות רבות ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת השונים. אמש (חמישי) התייחסו אנשי התקשורת גאולה אבן סער וניסים משעל בתוכנית הרדיו שלהם ב-103FM לאותה תקרית משפילה. 
"זה פשוט בושה וחרפה", זעם ניסים משעל. אבן סער חיזקה את דבריו וציינה: "אתה מכיר את המילה תשטיף? זה בעצם המיץ של הזבל, אז המיץ של הזבל שמטפטף זה האדם שבא אתמול והתחיל להתעמת ולהטיח דברים באלי אלבג, אבא של לירי".
בטורו באתר החדשות "מעריב", התייחס איש התקשורת בן כספית, אשר מגיש את תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, לאותה תקרית משפילה ומבזה. "זהו פרצופו של הביביזם. זוהי המפלצת שגדלה כאן אצלנו. זו פרצופה של מפלגת השלטון", כתב כספית בכעס.
לדבריו, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא אחראי רק על  גידולן של "המפלצות החיצוניות" כגון ארגוני הטרור חמאס וחיזבאללה, אלא הוא גם אחראי על הפילוג בין חלקי העם.  "בהשראתו נבנו כאן איים של בהמיות", הוסיף כספית בטורו באתר מעריב.
בין הידוענים שהתייחסו בפומבי לאותו אירוע חריג, במהלכו משתתפים באירוע של מפלגת הליכוד השליכו ביצים על אלי אלבג, הייתה הזמרת קרן פלס. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה קרן פלס: "לא לא לא לא לא לא. בבקשה שאני קוראת לא נכון. ובינתיים לירי וכל האחיות, האחים שלנו, חלק מאיתנו, בני אדם שפתאום נחטפו ומאז נמקים במנהרות, עדיין שם. מי שפגע באבא הקדוש הזה, הוא ביצה מקולקלת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חגיגות כספית לכל הזדמנות להסתה והכפשה (ל"ת)
    איש נקלה 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    מודיע משטרתי עלוב ! ושקרן ! (ל"ת)
    אסף 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    חבל שזה רק מטאפורי. (ל"ת)
    שמול 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תתפוצץ. לא היו אנשי הליכוד. אתה קבוע משקר. (ל"ת)
    הילה 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור