תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 13 הפך לבדיחה? "זה נורא משפיל ומביך" | צפו

"זה נורא משפיל, זה נורא מביך": עומר ירדני, מגיש הטלוויזיה והרדיו, מספר לעוקביו על מתנה משונה שקיבל | צפו

מערכת ice | 
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
עומר ירדני, מגיש חדשות 13 ושדרן בתחנת הרדיו גלי צה"ל, מרבה לשתף את עוקביו בחייו המעניינים. לצד היותו מגיש בחדשות 13 ושדרן בתחנת הרדיו גל"צ, ירדני הפך בשנים האחרונים לכוכב רשת מצליח בזכות סרטוניו המשעשעים ברשתות החברתיות טיקטוק ואינסטגרם
מוקדם יותר היום (שלישי) שיתף עומר ירדני סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו סיפר לעוקביו על מתנה משונה שקיבל: "העורכת שלי בתוכנית ברדיו חזרה מחו"ל מארצות הברית והביאה לי מתנה שאני לא יודע אם היא כהכנה להיותי אבא או שזו בדיחה על חשבוני".
 
עומר ירדני, שידוע בהומור הייחודי שלו, ציין בפני עוקביו: "זה נורא משפיל, זה נורא מביך שאומרים לי שההומור שלי הוא רק של אבות. תודה שיר, תודה על המתנה". כידוע, לצד היותו איש תקשורת מוערך ומגיש טלוויזיה ורדיו, עומר ירדני מוכר בזכות הסרטונים המשעשעים שהוא מפרסם בטיקטוק ובאינסטגרם. נכון להיום, ירדני מחזיק ב-79.6 אלף עוקבים באינסטגרם וב-140.7 אלף עוקבים בטיקטוק. 
ירדני עלה לאחרונה לכותרות בעקבות סטורי מעניין שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, בו ציין כי בשל תקיפת צה"ל, הוחלט כי הוא וחברתו לתוכנית הבוקר בערוץ 13, רותם ישראל, לא ישובצו ברצועת הבוקר.
במקומם, שובץ אודי סגל, מגיש חדשות 13. ירדני שיתף תמונה שצילם ממסך הטלוויזיה שלו בה נראה כי תוכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר" של רשת 13, אותה הוא מגיש יחד עם רותם ישראל, משודרת כרגיל. לצד התמונה, כתב ירדני לעוקביו: "משקרים לכם, אני בבית על הספה בפיג'מה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה