תקשורת ומדיה

"בכאב גדול": כאן 11 נאלצים לפרסם את המכרז למחליפו של הבכיר

לאחר פטירתו של מנהל תחנות המוזיקה בתאגיד עפרי גופר, שהלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, בתאגיד נאלצים לחפש לו מחליף. המרכז למציאת מחליפו של גופר פורסם היום. מה הדרישות שנחוצות למי שעתיד להפוך ליורשו? | כל הפרטים
מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
פחות מחודש לאחר פטירתו של עפרי גופר, המנהל והעורך ראשי של תחנות המוזיקה בכאן תאגיד השידור, נדמה שבתאגיד כבר החליטו להמשיך הלאה. היום (שלישי), הנהלת התאגיד פרסמה מכרז על מנת למצוא את מי שיירש את גופר ויאייש את התפקיד לאחר לכתו. 
גופר, איש רדיו ותיק שהחל את הקריירה שלו בגל"צ ולאחר מכן כיהן כעורך ברדיו תל אביב, כעורך מוזיקלי ראשי ברדיו 99 ובהמשך כעורך מוזיקלי ראשי בערוץ 24. בנוסף שימש כיועץ המוזיקלי הראשי בתוכנית 'אקס פקטור' ברשת ולבסוף הגיע למשרתו בתאגיד. בנוסף, גופר היה גם די.ג'י מצליח ותיקלט במסיבות ופסטיבלים.
גופר, הלך לעולמו בתחילת חודש אוגוסט בגיל 40 לאחר מאבק ממושך במאבק הסרטן. הוא היה נשוי לדוגמנית והשדרנית אביה מלכה ולזוג לא היו ילדים. לאחר לכתו, רבים בתעשייה ספדו לגופר ושיתפו רגעים וזיכרונות עמו.

עפרי גופר ז"ל, צילום: אריאל עפרון
בכאן כתבו בהודעה על פרסום המרכז כי: "בכאב גדול עם לכתו בטרם עת של חברנו, עפרי גופר ז"ל, אנו מפרסמים היום מכרז לתפקיד המנהל/ת והעורך/ת הראשי/ת של תחנות המוזיקה של תאגיד השידור הישראלי, אשר יעבד בכפוף לסמנכ"ל חטיבת הרדיו".
עוד נכתב במרכז על תפקידו של גופר: "תפקיד מצריך היכרות מעמיקה עם תעשיית המוזיקה הישראלית והבינלאומית ועם מגמות ההאזנה והצריכה בתחומי המוזיקה, זיקה לתחומי העיסוק של תחנות המוזיקה של כאן – מוזיקה ישראלית, מוזיקת איכות בינלאומית ומוזיקה קלאסית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה