תקשורת ומדיה

מגישת הרדיו הישראלית נפרדת בכאב: "יש לי חור בנשמה"

עפרי גופר, איש תאגיד השידור כאן ומעורכי המוזיקה הבכירים בישראל, הלך לעולמו בסוף השבוע אחרי מאבק ממושך במחלה קשה כשהוא בן 40 בלבד. אשתו, מגישת הרדיו והדוגמנית אביה מלכה, נפרדה: "המילים עוד יבואו, כרגע יש לי חור בנשמה"
מערכת ice |  1
רדיו (צילום shutterstock)
אבל בעולם הרדיו הישראלי: עפרי גופר, איש תאגיד השידור כאן ומעורכי המוזיקה הבכירים בישראל, הלך לעולמו אתמול (שבת) והוא בן 40 בלבד, לאחר מחלה קשה. גופר ז"ל היה נשוי למגישת הרדיו והדוגמנית אביה מלכה.
מלכה העלתה פוסט כאוב במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה, בו בישרה על מותה של בעלה עפרי גופר: "המילים עוד יבואו, כרגע יש לי חור בנשמה", כתבה מלכה והוסיפה אימוג'י של לב שבור.
גופר ז"ל, שהחל את דרכו כעורך מוזיקלי בגלי צה״ל ובגלגלצ, עבר עם תום השירות הצבאי לכהן כעורך ברדיו תל אביב, כעורך מוזיקלי ראשי ברדיו 99 ובהמשך כעורך מוזיקלי ראשי בערוץ 24. בנוסף שימש כיועץ המוזיקלי הראשי בתוכנית 'אקס פקטור' ברשת. בנוסף היה גם די.ג'י מצליח ותיקלט במסיבות ופסטיבלים.
לפני כחמש שנים הצטרף גופר ז"ל לתאגיד כאן ובמרץ 2020 מונה לתפקיד מנהל תחנות המוסיקה בכאן במקומו של אביעד רוזנבוים. הוא ניהל בהצלחה את תחנות הרדיו כאן 88, כאן גימל וכאן קול המוזיקה והוביל אותן להישגי האזנה חסרי תקדים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא אביה מלכה שחקנית מגישה מנחה דוגמנית יש לכם טעות עופר
    טל 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עופרי אבדה ענקית יהי זכרה
    סגור