תרבות ופנאי

אבל בתאגיד: איש הרדיו הבכיר הלך לעולמו בגיל 40 בלבד

עפרי גופר, מנהל תחנות המוזיקה בתאגיד השידור כאן, ומי שבין היתר עמד בראש ועדת הבחירה של השירים הישראליים לאירוויזיון, נפטר בגיל 40 בלבד לאחר מחלה קשה
מערכת ice |  2
עופרי גופר (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של עופרי גופר)
אבל בעולם הרדיו הישראלי: עפרי גופר, איש תאגיד השידור כאן ומעורכי המוזיקה הבכירים בישראל, הלך לעולמו הלילה (בין שישי לשבת) והוא בן 40 בלבד, לאחר מחלה קשה. גופר היה נשוי לשחקנית ולמגישה אביה מלכה.
גופר, שהחל את דרכו כעורך מוזיקלי בגלי צה״ל ובגלגלצ, עבר עם תום השירות הצבאי לכהן כעורך ברדיו תל אביב, כעורך מוזיקלי ראשי ברדיו 99 ובהמשך כעורך מוזיקלי ראשי בערוץ 24. בנוסף שימש כיועץ המוזיקלי הראשי בתוכנית 'אקס פקטור' ברשת. בנוסף היה גם די.ג'י מצליח ותיקלט במסיבות ופסטיבלים.
 
לפני כחמש שנים הצטרף לתאגיד כאן ובמרץ 2020 מונה לתפקיד מנהל תחנות המוסיקה בכאן במקומו של אביעד רוזנבוים. גופר ניהל בהצלחה את תחנות הרדיו כאן 88, כאן גימל וכאן קול המוזיקה והוביל אותן להישגי האזנה חסרי תקדים.
תאגיד השידור כאן פרסם בדף הפייסבוק שלו: "בצער רב ובלב שבור אנחנו מודיעים על פטירתו של חברנו, עפרי גופר, מנהל תחנות המוזיקה של כאן תאגיד השידור הישראלי. עפרי ניהל בהצלחה רבה את תחנות הרדיו כאן 88, כאן גימל וכאן קול המוזיקה והוביל אותן להישגי האזנה חסרי תקדים. במהלך השנים שימש כיו״ר ועדת הבחירה בשיר הישראלי לאירוויזיון שבחרה להיטים כמו "יוניקורן" ו"הוריקן".
עוד נכתב בפוסט העצוב, כי "עפרי היה בעל אוסף תקליטים מהגדולים בארץ, די.ג׳יי בינלאומי וניגן באינספור מסיבות, אירועים ופסטיבלים בארץ ובעולם. עפרי הלך לעולמו הלילה בביתו, מוקף במשפחה ואהבה, לאחר מאבק במחלת הסרטן. יהי זכרו ברוך".
מנכ"ל כאן, גולן יוכפז, ספד לו היום: "עפרי היה ממעצבי פס הקול של תחנות הרדיו של כאן, ובמובנים רבים ממעצבי פס הקול המוסיקלי של ישראל כולה בשנים האחרונות. עפרי תרם תרומה משמעותית לחיזוק המוסיקה הישראלית ואומני ישראל - מתוך אהבה אדירה למוסיקה מכל סוג וליוצרים כולם. לפני ימים אחדים, כשפורסם סקר ההאזנה לתחנות הרדיו בישראל, ושוב תחנות המוסיקה של כאן שברו שיאי האזנה - סימסתי לעפרי שחלק משמעותי מאד מההצלחה הזו רשום על שמו. עפרי נפרד מאיתנו בשיא הצלחתו ותרומתו, לאחר שניהל מאבק גבורה מעורר השראה במחלתו. הוא יחסר לנו אישית ומקצועית. נתגעגע אליו מאד".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם הזריק את החיסון הארור של פייזר?
    אלרועי פרייס לדין! 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יהי זכרו ברוך!
    סגור
  • מטומטמי הכחשת החיסונים מגיעים לכל פינה
    מחוסן ובריא בנפשו 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש כמו וירוס
    סגור