תקשורת ומדיה

שדרן הרדיו המיתולוגי נפרד: "לאחר 20 שנה אני מסיים את עבודתי"

אחרי 20 שנה בתפקיד, כתב המשטרה המיתולוגי של רדיו קול חי בנצי לייזרוביץ' שנמנה בין החלוצים בתחנות הרדיו במגזר החרדי, הודיע שהחליט לסיים את תפקידו בתחנה. לייזרוביץ': "אלו היו שנים של היסטוריה ותובנות של עולם התקשורת, תודה רבה לכולם"
מערכת ice | 
רדיו (צילום pixabay)
בנצי לייזרוביץ', כתב המשטרה המיתולוגי של רדיו 'קול חי', הודיע ביום שישי האחרון על החלטתו לפרוש מהתחנה לאחר 20 שנה בתפקיד. לייזרוביץ', נחשב כאחד מהחלוצים בתחום הרדיו בתקשורת החרדית.
בהודעה ששלח לחבריו ברדיו 'קול חי' לייזרוביץ' כתב כי: "לכל חבריי וידידיי, לאחר כ -20 שנה במחלקת החדשות, אני מסיים את עבודתי ברדיו. זכיתי להיות ראשון הכתבים שפתחו את מחלקת החדשות ברדיו. זכיתי לעבוד עם הרבה מנכ"לים של הרדיו בעבר ועם מנהלי מחלקת החדשות. אלו היו שנים של היסטוריה ותובנות של עולם התקשורת".

בנצי לייזרוביץ' (משמאל), צילום: רדיו קול חי
לאחר מכן, לייזרוביץ', הקדיש חלק בהודעת הפרידה שלו לאדם שנתן לו את הזדמנות הראשונה והכניס אותו לעולם התקשורת החרדית: "המנהל הראשון שלי היה שבתי גרברצי'ק שדחף אותי להיות כתב המשטרה ואף ראה בי פוטנציאל בתחום זה".
לסיום כתב: "תודה רבה לכולם, למנכ"לי הרדיו בעבר ובהווה שעבדתי תחתם - עדו ליבוביץ ואבי רוזן שתמיד היו והיוו אוזן קשבת לכל בקשה ובעיה, לעורכת האקטואליה והמהדורה המרכזית אסתי פלד שעבדנו יחד שנים וסייעתי ככל שניתן מאחורי הקלעים. בהצלחה לכולם, ומאחל לכם שלא תצא תקלה תחת ידכם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה