תקשורת ומדיה

רוג'ר ווטרס תוקף את המוזיקאי האהוב: "ההתנהגות שלך לא אנושית"

המוזיקאי ניק קייב, אשר ידוע בחיבתו לישראל וליהדות תקף את המוזיקאי הבריטי רוג'ר ווטרס על יחסו כלפי ישראל. ווטרס, לא נשאר חייב וענה לו: "הופעת בפני חזירים רצחניים בישראל, ההתנהגות שלך לא אנושית"
מערכת ice | 
רוג'ר ווטרס (צילום shutterstock)
המוזיקאי האוסטרלי ניק קייב, שהופיע מספר פעמים בישראל וידוע בחיבתו לקהל המקומי וליהדות, תקף את המוזיקאי הבריטי רוג'ר ווטרס בנוגע ליחסי כלפי ישראל. זמן קצר לאחר מכן, ווטרס לא נשאר חייב והשיב לו.
בריאיון שנערך עמו לפני כמה ימים, קייב בן ה-66 הביע התנגדות לחרם תרבותי על ישראל ונימק את עמדתו בטענה כי: "אני פשוט לא מסכים עם חרם תרבותי באופן כללי, אני מתקשה להשלים עם השימוש במוזיקה שלי כדי להעניש אנשים רגילים בגלל מעשי הממשלה שלהם".
בהמשך, קייב התייחס באופן ספציפי לרוג'ר ווטרס ולתמיכתו הנרחבת בתנועת החרם על ישראל (ה-BDS). קייב טען שהגישה של ווטרס: "מזיקה מאוד לתנועת החרם" ואף טען שהיא מביכה. בהמשך לדבריו הוא הבחין בתומכים אחרים בחרם על ישראל בהם גם המוזיקה בריאן אינו שתומר על ידיו כ: "דמות שונה, אדם מעמיק".
באותו ריאיון, קייב גם הביע פעם נוספת את חיבורו העמוק ליהדות ולישראל ולמרות שלא חסך בביקורת על המדיניות של ממשלת ישראל, הוא טען כי: "יש לי אהבה עמוקה למקום הזה ולהיסטוריה של העם היהודי".
ווטרס הגיב לו ופרסם בחשבון האינסטגרם שלו כי: "ניק קייב היקר, אנחנו - הילידים הפלסטינים - מבקשים ממך לא לחצות את קווי ה-BDS בשביל להגיע לארוחת ערב בישראל. זה לא כזה מסובך. זה בסדר לטעות. ברור שהעובדה שאתה לא מתנגד לרצח-עם היא עניין גדול אבל היי, אף אחד לא מושלם. רק תגיד שאתה מצטער בפני הפלסטינים. תצטרף ל-BDS ונשים את הכול מאחורינו".
ווטרס, התייחס בדבריו למסיבת העיתונאים שכינס ניק קייב בישראל: "אחרי שהופיע מול החזירים הרצחניים שם, הוא האשים אותי בפחדנות. הוא קרא את התנ"ך כשהיה צעיר, אז ייתכן שהוא שותף לכל הנבואות על סוף העולם בתנ"ך. זה יכול להסביר את הנרקיסיזם והחוסר-אנושיות שלו כלפי אחינו הפלסטינים".
ווטרס, הופיע לראשונה בישראל בשנת 2006 ומאז 2011 הוא לוקח חלק פעיל בקידום החרם נגד מדינת ישראל. בשונה ממנו, קייב הופיע בישראל לראשונה ב-1993 ומאז הוא הופיע בישראל עוד פעמיים. בנוסף, בתחילת שנות ה-90 הוא הקליט גם דואט משותף עם סולנית להקת המכשפות ענבל פרלמוטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה