תרבות ופנאי

רוג'ר ווטרס חוטף בענק: "תמשיך להיות משוגע - אנטישמי ומטורלל"

לאחר שרוג'ר ווטרס טען כי אין עדויות לכך שמחבלי חמאס אנסו נשים ושרפו תינוקות ב-7 באוקטובר, מיהר יוסף חדאד לתקוף אותו בתוכנית הבוקר של ערוץ 12. יוסף חדאד: "תמיד ידעתי שאתה אנטישמי ומטורלל, עכשיו כל העולם יודע שאתה אנטישמי ומטורלל"

מערכת ice | 
רוג'ר ווטרס (צילום shutterstock)
יוסף חדאד, פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", התייחס לדברים החריפים של הזמר הבריטי רוג'ר ווטרס. בתוכנית האירוח המפורסמת של מגיש הטלוויזיה פירס מורגן, התייחס רוג'ר ווטרס לאירועי ה-7 באוקטובר ואמר: "כל השקרים המגעילים והמטונפים שהישראלים סיפרו אחרי ה- 7 באוקטובר, על שריפת תינוקות, נשים נאנסו... הם לא היו".
לאחר שמורגן מיהר לציין בפניו כי נשים ישראליות אכן נאנסו על ידי מחבלי חמאס, השיב ווטרס: "ובכן, אין ראיות. אתה יכול להגיד כל מה שאתה רוצה אבל אין ראיות". מורגן, התעקש לטעון כי קיימות ראיות חותכות למעשים המזעזעים של מחבלי החמאס באירועי ה-7 באוקטובר: "למעשה יש ראיות נרחבות. יש ראיות על תקיפה מינית ואונס. בנוסף, אנחנו יודעים מה חמאס שידר ברשתות החברתיות".
רוג'רס ווטרס, שהתעצבן מדבריו של מגיש תוכנית הטלוויזיה, החל לדבר לעצמו בקול רם בשידור חי: "רוג'ר, תירגע. אני אומר לך אל תרד לרמה שלו. בסדר, אני לא. תפסיק לצעוק, תפסיק לצעוק בחזרה. תן לו להפריע לעצמך כמה שאתה רוצה". פירס מורגן, אשר הופתע מהתנהגותו של ווטרס, נותר ללא מילים.
יוסף חדאד התייחס להתנהגותו המשונה והמשעשעת של ווטרס בתוכנית הבוקר בערוץ 12.  לאחר שחיקה את ווטרס בשידור חי, פנה חדאד לזמר הבריטי ואמר: "תקשיב טוב רוג'ר. תראה, תמיד ידעתי שאתה אנטישמי ומטורלל, עכשיו כל העולם יודע שאתה אנטישמי ומטורלל".
יוסף חדאד המשיך לתקוף את ווטרס ואמר: "האו"ם בעצמו אמר גם שאין רעב בעזה, בטח ובטח שהאו"ם עצמו גם האמין לנשים הישראליות ויודע שיש עדויות על אונס ותקיפה מינית. משפחת ביבס 271 יום כבר בשבי, כל העולם כבר יודע את זה ואתה עם הטירלול שלך ממשיך בדרך הזו. תמשיך להיות משוגע ולא להקשיב לרופאים שלך ולקחת את הכדור ביום הלא נכון ואנחנו נמשיך לצעוק עלייך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה