תקשורת ומדיה

מגישת קשת 12 מחפשת אהבה: "לא יודעים כמה היא מדהימה"

יעל בר זוהר פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא הציגה את אוראל ניסן, מגישת פינת "החדשות הטובות" של קשת 12. יעל בר זוהר: "לא יודעים כמה היא מדהימה, כמה היא רצינית, כמה היא עמוקה וכמה היא רוצה זוגיות"

מערכת ice |  7
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
דוגמנית העבר יעל בר זוהר, מגישה בימים אלו פינה יומית בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת 12. בסרטון מיוחד שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, בר זוהר סיפרה לעוקביה על אוראל ניסן, מנהלת הסושיאל של חדשות 12 ומגישת פינת "החדשות הטובות"  בתוכנית הבוקר של ערוץ 12.
בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, בר זוהר סיפרה כי היא מעוניינת למצוא למגישה הצעירה של קשת 12 בן זוג ראוי.  "טוב, אנחנו פה אחרי שיחת בוקר, שיחת בנות, שיחת נשים ודיברנו על אהבה. עכשיו אוראל, לא יודעים כמה היא מדהימה, כמה היא רצינית, כמה היא עמוקה וכמה היא רוצה זוגיות", סיפרה יעל בר זוהר לעוקביה. אוראל ניסן, שהקשיבה לדבריה של דוגמנית העבר, מיהרה להשיב ואמרה: "האמת, שאת מרגשת אותי".
"כן, כי לא כולם יודעים את כל הצדדים שלך", השיבה בר זוהר והמשיכה בדבריה: "אז לרציניים בלבד, אם יש לכם חברים, גברים מקסימים, אנשים רציניים, אנשים חמים, מלח הארץ. אני מוכנה לבוא לחתן אתכם גם". 
 
כזכור, לאחרונה התראיינה יעל בר זוהר למגזין "לאישה" של ידיעות אחרונות. במהלך הריאיון, בר זוהר סיפרה על אביה אשר נפטר בחודש מאי האחרון בגיל 84. דוגמנית העבר חשפה את הכאב הרב שהיא חשה בעקבות לכתו של אביה והוסיפה: "ביום שאבא נפטר, אחרי שהיו לו כמה ימים טובים, אני בכלל תכננתי להוציא אותו הביתה. אבא היה סיעודי בשנים האחרונות".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אני דווקא מכירה
    יונה ניצן 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לפנות אלי בפרטי
    סגור
  • 5.
    לא מכיר
    יוסוף 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מכיר את הגברת .רק שמי שעובד בערוץ התעמולה 12 הוא אדם חשוד בעניי . לכן אני לא הייתי מתרועע עם "כלבים" מאחר ואני לא רוצה להידבק בפישפשים ........
    סגור
  • הכינה מתלוננת על הראש
    רוני לוי 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביביסט מצוי הוא פרעוש או כינה חסרת מודעות. הוא תמיד מתלונן על הקושי לעקוץ את הקרקפת. לא מודע להיות פרזיט עיוור שמתקיים בזכות אחרים. עולם הפוך. לך לערוץ 14
    סגור
  • 4.
    ספארי
    קזה 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחפשת חתן
    סגור
  • 3.
    חחחח
    א.ש.ל 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם היא מחפשת אהבה מה היא עושה בארץ מלא שנאה ורעל טהור? בדיחה
    סגור
  • 2.
    מצליח
    רינה 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה איתה? היא בכלל לא שששררררממממוווטטטההה
    סגור
  • 1.
    יאלה גברים
    יוסי 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יפיופה.ברכות למאושר
    סגור