תקשורת ומדיה

עיתונאית כאן 11 בילתה בנופש משפחתי בצפון: "ריק מאדם"

המגישה בכאן רשת ב' בילתה בסוף השבוע עם ילדיה באזור שקרוב מאוד לבומים ולאזעקות: "מדי פעם שמענו הד רועם"
מערכת ice | 
כאן תאגיד השידור הישראלי (צילום יחצ כאן 11)
עיתונאית תאגיד השידור הציבורי בכאן רשת ב', אמילי עמרוסי, פרסמה כי יצאה בסוף השבוע ללילה בכנרת עם הילדים.
בסטורי שלה באינסטגרם כתבה כי ישנה איתם באוהל: "ביחס לשגרה שלה באוגוסט היא מלאה במים וריקה מאדם". היינו בחוף חוקוק, די צפוני. מדי פעם שמענו הד רועם מכיוון קרית שמונה", כתבה עמרוסי.
לאחר מכן סיפרה כי נסעה לבלות בבריכה המפורסמת באזור שמשפיענים ומשתמשים רבים פרסמו באינסטגרם: "ללכת לבריכה אינסטגרמית בכנרת 25 דקות נסיעה מאזור מלחמה והפגזות. בלי וויז. לפגוש בדרך עוד ישראלים שמחפשים את הבריכה מהאינסטה. אנחנו עם מיוחד אין מה לומר". 

(מתוך חשבון האינסטגרם של אמילי עמרוסי)
בסוף חודש יולי פורסם כי מגישת הרדיו והעיתונאית הישראלי אמילי עמרוסי, שמשדרת בכאן רשת ב' של תאגיד השידור את התוכנית "אמילי הפרופסור" בכל יום שישי, יחד עם יובל אלבשן, הושעתה מתפקידה, בעקבות אמירות קשות נגד השמאל בישראל.
על פי הדיווח ב"וואלה", הסיבה לכך היא שעמרוסי סירבה להתנצל על האמירות שלה בשידור חי בכאן רשת ב', כאשר באחד השידורים בחודש יוני האחרון היא אמרה: "יום ירושלים הוא הנכבה של אנשי השמאל".
בעקבות דבריה, הוגשה תלונה לתחנת הרדיו ולנציב קבילות הציבור בתאגיד השידור. אחרי שימוע שעשו לה בתאגיד, דרשו ממנה להתנצל על אמירותיה, אך זו סירבה, ולכן הושעתה כאמור משידור. יתרה מזו, בשידור האחרון של תוכניתה, היא כינתה את מנהלה "מנהל זוטר", וחשפה בשידור כי מכריחים אותה להתנצל על אמירותיה השנויות במחלוקת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה